Mtä jaksatte puuhata näin kuumalla ilmalla?
Kommentit (30)
Ihanaa kun on lämmintä aamusta iltaan ja ulkona voi tehdä kaikkea kivaa. Viikonoppuna maalasin, istutin kukkia, leikkasin nurmikkoa, luin kirjaa ja lojuin muuten vaan auringossa. Olen ihan kamala vilukissa joten todellakin nautin lämmöstä ja auringosta.
pihahommia + puutarhalla käynti. ei malttais olla sisällä ollenkaan. nyt illalla vielä grillattiin ja saunottiin. ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:59"]
Ihan kaikkea mitä kylmemmälläkin... Ulkoiltu, käyty rannalla, pyöräilin 10km lenkin, imuroin, pesin pyykkiä.
[/quote]
ohis mutta missä kengissä pyöräilit? Lenkkarit joillaa itse yleensä pyöräilen tuntuu lähes 30 asteen lämpötlassa liian kuumilta.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:26"]
Kuuma, jaa. Onneksi otin pitkähihasen mukaan kun lähdin puistoon istuskelemaan. Tuli tarpeeseen. Lämmin on, capreilla pärjäs hyvin. Mutta kunnon hellettä vielä odotellaan kieli pitkällä.
[/quote]
Missä päin?
Kävin kahvakuulatreeneissä (ulkona), olen pessyt muutaman koneellisen pyykkiä, laittanut ruokaa, kitkenyt pihaa, kääntänyt kasvimaan ja tehnyt muita normaaleja kotitöitä. Ei ole yhtään tukalaa, päinvastoin. Ihana kun ei ole kylmä!
Fillaroin n 2 t ja eilen lähes 4 t. Täällä ei ole liian kuuma meinaan sisällä. Makkari pohjoinen ilmansuunnassa.
Tällaisilla keleillä olen mieluiten sisällä. Olen raskaana, viikkoja 30+. Täällä pohjoisessa jo viikon olleet hellekelit uuvuttavat. Kaiken lisäksi kiusaksi tulivat hyttyset, nuo inisevät, pistelevät sääsket. Ovat heti laumoina kimpussa kun ulos pääsee. Helle pelkästään vielä jotenkuten menee, mutta tämä yhdistelmä: ei ulkoilmaelämää, kiitos.
kävelylenkkei välil kaks päiväs. välil myös rullaluisteluu, sisäl ei pysty olee
Ihan kaikenlaista, siivousta, puutarhalla käyntiä, autossa istumista, muutamissa juhlissa, koiran kanssa 10km lenkki, pyykinpesua, teeveetä, uimahallissa, lasten kuskailua, ikää ja painoakin on, terve. Tämä on ihan parasta!
Puistossa puiden varjossa on oikeasti ihanan viileää... ::::::::::::::: :)