Laivan käytävällä näin tänään niin lihavan miehen, että kaikki ihmiset tuijottivat osoittelivat häntä
En ole nähnyt yhtä lihavaa ihmistä muutoin kuin niissä jenkkisarjoissa, joissa niille kannetaan ruokakin sänkyyn. Surullista, varmasti 300kg rikki ja puuskutti punaisena kävellessä.
Kommentit (22)
Ja missäköhän olivat taas intersektionaalsiet feministit?
Moukkamaista käytöstä sekä osoittelijoilta, että myöskin sinulta.
Mikä on sinun pointtisi, että teet aiheesta someen tällaisen aloituksen?
toinen toistaan huonompi ihminen kirjoitti:
Ihmisten tuijottaminen, osoittelu ja äärimmäinen lihavuus on mielestäni kaikki surullisia asioita.
Ap
Mielestäni hämmästyttävintä ei kuitenkaan ollut se lihavuus, vaan se ihmisten käytös. Tosin laivalle valikoituu tietynlaista porukkaa, harva sivistynyt ihminen lähtee korona-aikaan kaljanhakureissulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
.... Tosin laivalle valikoituu tietynlaista porukkaa, harva sivistynyt ihminen lähtee korona-aikaan kaljanhakureissulle.
Ap
SINÄkin olit siellä.
Minä näin kaupassa myös lihavimman koskaan näkemäni naisen. Kukaan ei osoitellut,eikä nauranut, mutta huomasin kyllä, että ihmiset vilkaisivat. Hän nojasi kärryynsä ja kävely oli todella vaikeata. Suomessa alkaa näkymään näitä usa:n kokoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... Tosin laivalle valikoituu tietynlaista porukkaa, harva sivistynyt ihminen lähtee korona-aikaan kaljanhakureissulle.
Ap
SINÄkin olit siellä.
Tosin en kaljanhakureissulla enkä käyttäytynyt lapsellisesti nähdessäni erilaisen ihmisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kaupassa myös
lihavimman koskaan näkemäni naisen. Kukaan ei osoitellut,eikä nauranut, mutta huomasin kyllä, että ihmiset vilkaisivat. Hän nojasi kärryynsä ja kävely oli todella vaikeata. Suomessa alkaa näkymään näitä usa:n kokoisia ihmisiä.
Ai että ihan USAn kokoisia. Jösses
Toisten tuijotus ja osoittelu on moukkamaista käytöstä.
Kyllä minuakin välillä tuijotetaan vaikka olen vain 120kg painava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
SINÄkin olit siellä.
Tosin en kaljanhakureissulla enkä käyttäytynyt lapsellisesti nähdessäni erilaisen ihmisen.
Ap
Sanoit, että KAIKKI osoittelivat. Siispä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kaupassa myös
lihavimman koskaan näkemäni naisen. Kukaan ei osoitellut,eikä nauranut, mutta huomasin kyllä, että ihmiset vilkaisivat. Hän nojasi kärryynsä ja kävely oli todella vaikeata. Suomessa alkaa näkymään näitä usa:n kokoisia ihmisiä.Ai että ihan USAn kokoisia. Jösses
Täytyy myöntää, että minäkin tuijottaisin, jos USA:n kokoisen ihmisen näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
SINÄkin olit siellä.
Ap
Mutta teit aloituksen tälle palstalle.
Lihava ei ainakaan ole kevytkenkäinen.
Minä näin pari päivää sitten naisen, joka oli kuin suoraan tuosta Hengenvaarallisesti lihava -ohjelmasta. Hänellä oli kulkupelinä sellainen moottoroitu, nelipyöräinen ’ajopeli’ (en tiedä millä nimellä sellaista kutsutaan), mutta hän oli niin iso, että hän valui molemmilta istuimen reunoilta yli.
Onneksi näin hänet ensiksi viistosti takaapäin, niin pystyin kokoamaan itseni niin että tuijotin suoraan eteeni hänet ohittaessani. En ole koskaan nähnyt luonnossa samanlaista.
Suretti ja säälitti, ei ilmeisesti pysty enää itse edes kävelemään.
Kyllä ylipainoisenkin kanssa voi jutella.
toinen toistaan huonompi ihminen kirjoitti:
Kaikki sormella osoittelijat olivat tietenkin mallin mitoissa ja pukeutuneet viimeisimman muodin mukaan. Ihan hyvin olisi koko joukon voinut heittaa vaikka Malibu Beachille ja olisivat siella sulautuneet joukkoon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
SINÄkin olit siellä.
Ap
SINÄ teit siitä aloituksen.
HE eivät tehneet
Zinc
Haki laivalta koronan. Se oli siinä!