Tyttö sai 21369 euroa ylppärilahja rahaa
Nyt meinaa lähteä pariks kuukaudeks Ulkomaille. Emme suostu, rahat pitää käyttää viisaasti, kun opiskelutkin alkaa syksyllä oikeustietteelisessä
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 18:57"]
Miten muiden lapset miten paljon sitä fyrkkaa tuli?
[/quote]
Ei aavistustakaan. Se on nuoren oma asia.
[/quote]
Sama. Asia ei kuulu minulle.
[/quote]Mua ainakin kiinnostaisi. Tottakai rahat saa käyttää itse. Opiskelun aikaiseen elämäänhän ne menee luulisin oman lapsen kohdalla. Ei tule tuollaista summaa, lapsen mummi eli mun äiti antaa 1000 eu , sinkkusisko 500eu ja toinen ehkä sen 200 minkä minäkin oon laittanut 2 kertaa. Lapsen isä??? ehkä 500 eu ja itse vähintään 1000 eu ja vierailta toivoisin väh 50 eu per nuppi.
[/quote]
Huhhuh. Sun asiasi ei ole toivoa lapselle vierailta rahoja. Kyllä meidän poika oli hyvillään naapurin tuomasta kukkasestakin, tietäen, että naapurilla on rahasta tosi tiukkaa. Sitä paitsi se kukka on kaikkein kaunein. Minun täysi-ikäisen lapseni raha-asiat eivät kuulu minulle; tosin olen lapset jo pienestä pitäen opettanut tuntemaan rahan arvon, niin ei tarvitse huolehtia. Millä perusteella vieraan pitää noin paljon tuoda? Ainoa syy on se, että tuollaisia summia toiveena ilmotitava on ahne paska. Monesti nuo summat muuttuvat ihan liian suuriksi sitten kun itse ollaan vieraana.
[/quote] Kukat kuihtuu, poikani ei arvosta kippoja kuppeja. Riihikuivaa rahaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 18:57"]
Miten muiden lapset miten paljon sitä fyrkkaa tuli?
[/quote]
Ei aavistustakaan. Se on nuoren oma asia.
[/quote]
Sama. Asia ei kuulu minulle.
[/quote]Mua ainakin kiinnostaisi. Tottakai rahat saa käyttää itse. Opiskelun aikaiseen elämäänhän ne menee luulisin oman lapsen kohdalla. Ei tule tuollaista summaa, lapsen mummi eli mun äiti antaa 1000 eu , sinkkusisko 500eu ja toinen ehkä sen 200 minkä minäkin oon laittanut 2 kertaa. Lapsen isä??? ehkä 500 eu ja itse vähintään 1000 eu ja vierailta toivoisin väh 50 eu per nuppi.
[/quote]
Huhhuh. Sun asiasi ei ole toivoa lapselle vierailta rahoja. Kyllä meidän poika oli hyvillään naapurin tuomasta kukkasestakin, tietäen, että naapurilla on rahasta tosi tiukkaa. Sitä paitsi se kukka on kaikkein kaunein. Minun täysi-ikäisen lapseni raha-asiat eivät kuulu minulle; tosin olen lapset jo pienestä pitäen opettanut tuntemaan rahan arvon, niin ei tarvitse huolehtia. Millä perusteella vieraan pitää noin paljon tuoda? Ainoa syy on se, että tuollaisia summia toiveena ilmotitava on ahne paska. Monesti nuo summat muuttuvat ihan liian suuriksi sitten kun itse ollaan vieraana.
[/quote]Ei 50 eu ole paljon. Itse en kehtaisi viedä alle 50 eu ja nytkin lähetin siskon tytölle 200 ja ens vuonna kahden ystävän lapset ja niille 50 eu ja ruusu
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 21:26"]
Mikä siinä rahassa naisia niin kiehtoo
[/quote]Mieluummin rahaa kun jotain kippoja ja kuppeja tai ruusuja älyttömästi, nuori tarvitsee rahaa
Osaan oikeustieetellisistä on kyllä ollut pääsykoe jo, idiootit.
Mutta todellakaan ei ole selvää, onko päässyt vai ei.
Keneen lienee tyttö tullut? Ai oikein Ulkomaille?
Mihin? Kerrotko mullekin...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 02:46"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 03:10"]
Mihin? Kerrotko mullekin...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 02:46"]
[/quote]
[/quote]
Esimerkiksi Turun yliopiston oikeustieteellisen pääsykoe on ollut 27.5.
Tulokset ei toki vielä ole tiedossa...
[quote author="Vierailija" time="02.06.2013 klo 20:36"]
Kuka antoi ton 9 euroa? Jonkunhan on siis täytynyt antaa 59 tai 109 tai 129 tai 209 euroa, koska kokonaissumma oli tollanen. Just. Iske ap parempaa tarinaa.
[/quote]nauran