Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pilasivat tämän päivän

Vierailija
01.06.2013 |

Ei syödä jäätelöä, ei mennä kivaan paikkaan, meille ei tule vierasta illalla ja kiva ruoka jää toiseen päivään.

Aikani kaikkea kaupassa uhkailin jos ei ole nätisti ja nyt on paska fiilis. Ei kiinnosta tätä äitiä olla joku hupitoimisto. Niin ollaan sitten tylsistyneenä!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on herkut kielletty ilkeilijöiltä, mutta hyvin toimineet ovat saaneet herkkunsa :)

Kyllä kuule kismittää pahasti sitä joka toimi väärin ja saa katsoa kuola valuen vieressä :)

Olenpas tehnyt senkin, että itse olen jäätelöä vetänyt muksun edessä. Poika käyttäytyi väärin joten hän ei saanut. Seuraavalla kerralla jo paremmin muisti miten kaupassa käyttäydytään.

Vierailija
22/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:18"]

Esikoinen menetti jäätelön? Miksi ihmeessä? Tyhjiä uhkauksia toisen perään. Meillä on kolme lasta ja ne saa, jotka ansaitsee, muut ei. Eihän se muuten mene rangaistus-palkitsemismenetelmänä. Vastuu omasta käytöksestä on jokaisella.

[/quote]

Juu, lapsi saa palkinon kyllä. En ala yhdelle ostamaan ja se saa rouskuttaa muiden naaman edessä.

Esikoisen uhma on ollut ja mennyt aikoja sitten ja tietää tämän kyllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 18:32"]

Kyllä meillä on herkut kielletty ilkeilijöiltä, mutta hyvin toimineet ovat saaneet herkkunsa :)

Kyllä kuule kismittää pahasti sitä joka toimi väärin ja saa katsoa kuola valuen vieressä :)

Olenpas tehnyt senkin, että itse olen jäätelöä vetänyt muksun edessä. Poika käyttäytyi väärin joten hän ei saanut. Seuraavalla kerralla jo paremmin muisti miten kaupassa käyttäydytään.

[/quote]

Niin, eli et puhu uhmaiästä. Tässä ei lapsilla olekaan järkeä vähään aikaan. Se menee ohi sinnikkyydellä. En ole koskaan tajunnut miksi lapset saa syödä missään toisten edessö ilman että muutkin syö. Ja ihan hyvin esikoinenkin oppi.

En ala hieromaan lapsen naaman edessä tuollaista ohjelmaa, varmaan tuo on helpompi tapa. Mutta opettaa myös lapselle että saa olla itsekäs.

ap

Vierailija
24/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekkyyttä se on jos hoitaa hommansa ok ja saa siitä palkinnon?

Ja jos hommat ei suju niin jää ilman ja piste.

Sehän vasta epäreilua on että kaikki saa kärsiä jos yksi ei osaa käyttäytyä...

Vierailija
25/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se saa palkinnon! Sanoin jo pariin kertaan. Lapsi tietää että saa mutta en tahdo että lapseni kerskuu toisilleen asioita joita toinen ei ehkä saa. Kamalaa? no ilmeisesti. Minä taas en tuota lapsilleni opeta.

Lapsi saa kun toimii hyvin mutta ei aina tarvitse toisten sitä tietää.

ap

Vierailija
26/26 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai esikoisen olisi palkinto kuulunut saada, ap on ihan hiton tyhmä tässä asiassa!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme