RIP Jope Ruonansuu
Kommentit (137)
Huippu kiva tyyppi ja aina he kivoimmat lähtee ensin.
Varjossa kirjoitti:
Tämähän oli alkuvuodesta jo tosi heikossa hapessa. Eikös tällä ollut kohtuu nuoret lapsetkin.
Vanhempi tytär 22, poika 10 ja nuorempi tytär 4 muutaman viikon päästä.
Voi Jope. Lahjakas, monipuolinen taiteilija. Kiitos kaikista hauskoista hetkistä, keikoista, sketseistä, biiseistä.
"Aattelepa ite, no mite, no site, et käyttäisit omaa päätäs.."
T: Fani vuosikymmenten ajalta, kyyneleet silmissä
RIP Jope. Kevyet mullat. Teit hienon uran. Liian aikaisin lähdit.
Jope oli aikakautensa sinivalkoinen tähti, aivan liian nuorena lähti. Itselleni tulee Jopesta aina mielleyhtymiä Viron matkailuun ja halpamatkailun kultaiseen aikakauteen, siis siihen aikaan kun kuuluisa Mustanmäen tori oli vielä pystyssä.
Kevyet mullat Jopelle. Vieläkin kuuntelen hänen huumorilauluja youtubesta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kamala, joku vanha kuolee.
56-vuotias ei ole vanha.
35v on jo vanha. Täytin eilen 35v ja odotan pois pääsyä. Vanha nainen on turha.
35-vuotias tasan mikään vanha ole. Itse olen 34 v, enkä tunne itseäni lainkaan vanhaksi. Eikä 56-vuotiaskaan vielä vanhus ole.
RIP Jope Ruonansuu. Suuri legenda on poissa.
Jopella oli huumorin lahja mutta hänen ei tarvinnut olla ilkeä. Häntä tarvittaisiin enemmän kuin koskaan nykyisessä ilmapiirissä, joka on aivan sairas monin tavoin.
Ihme, että eli näin pitkälle. Lihavuus on aina riskitekijä. Tämä kannattaisi kaikkien ylipainoisten muistaa ajatellessaan, että kuoli ”nuorena”.
Jope on nuorekas (sivuääni: kuollut)
En tiedä oliko tämä tarina jo mainttu tässä ketjussa. Jope on maailman kovin Vesku Loiri imitaattori.
Tarina kertoo miten Vesku ite oli sattunut joskus kuulemaan radiosta Jopen tulkinnan Lapin kesästä. Vesku oli ihmetellyt autossa ääneen kaverilleen, että koska me ollaan tällänen versio nauhoitettu studiossa.
RIP Jope. Kukaan ei voi täyttää saappaita jotka jätit tähän viihdemaailmaan.
Loistava komiikan ja imitaation mestari. Harmittaa niin vietävästi kun Jopen kaltaiset hyvät ihmiset lähtee liian aikaisin 😔
Aika viisaita puhui Jope
https://uusiterveys.fi/syopa-nujersi-jope-ruonansuun-lapset-olivat-kaik…
Vierailija kirjoitti:
Kevyet mullat, Jope!
Meinaatko että se sieltä vielä nousee? Ei kyllä se Jope haudassaan pysyy niin kuin kaikki muutkin on tähän asti pysyneet.
Vanhat kamelikuskien sadut ei vaan kuulu tähän päivään - ja se joka niihin uskoo on typerä narri.
Parhaimmillaan Jope oli hyvä koomikko ja se on paljon kun tietää kuinka vaikeaa se on.
Jope oli ja on paras!
"Anteeks, että oon olemassa, sori, jos oon syntynyt"
Hieno ihminen ja monilahjakkuus. Jope Ruonansuu.
Kaunis muisto jää sisimpään hänestä.
Hyvää taivasmatkaa !
Jouduin lapsena (alle 10v.) aika isoon leikkaukseen joulun alla ja olin tosi kipeä ja surullinen. Sitten kuulin Jopen Kuusivarkaisiin-biisin, ai että se nauratti pitkään ja sai virkeämmäksi. Oli mullekin suru-uutinen, vaikka olenkin vasta 20v. Lepää rauhassa Jope <3
Jope oli minun koulukaveri,
Lepää rauhassa