suonikohjut ja kesä :(
Onko kohtalon siskoja? Sinertävä suonikohju polven sisäsivussa ja yksittäinen patti toisessa pohkeessa. Kun pohkeet ei muutenkaan ole ihan särtsikkäimmät mahdolliset niin kesä ja hame tuntuu epätoivoiselta.
Kommentit (10)
No ei kiinnosta kenenkään suonikohjut!
Joo on mullakin suonikohjuja. En anna sen mitenkään häiritä. Käytän sortseja ja hameita ihan miten haluan. Laitan myös rannalle uikkarit, vaikka en ole mikään timmi malli.
Ai sulla on siis suonikohju (yksikössä) ja yksittäinen patti? Kuule mulla on molemmat sääret ja varsinkin nilkat TÄYNNÄ sinisinä repsottavia ja pullistelevia suonikohjuja. Ja ikää vasta 30 :(. Jos mulla olis kuvailemasi tilanne, pitäisin kesähameita mennen tullen! :) Näillä säärillä en voi, koko kesä pitkissä housuissa. Leikkauttaisin, jos olisi rahaa mennä yksityiselle. Julkisella puolella eivät leikkaa pelkästä kosmeettisesta syystä ja muita ongelmia kohjuista ei VIELÄ ole...
Mun mielestä on ihan kiinnostavaa katsella, millaisia koukerosuonia muilla on jaloissa ;). Ei siis ällötä, vaan mielestäni on vain hauskaa ja mielenkiintoista, että ihmisiä on erilaisia ja kaikki eivät ole mitään standardimuottiin ahdettuja.
Mun mielestä on ihan kiinnostavaa katsella, millaisia koukerosuonia muilla on jaloissa ;). Ei siis ällötä, vaan mielestäni on vain hauskaa ja mielenkiintoista, että ihmisiä on erilaisia ja kaikki eivät ole mitään standardimuottiin ahdettuja.
Raskaudesta noita tuli ja jäi pari tuonne polvitaipeeseen. Mitä niistä? Ei kukaan täydellinen ole. Selluliittiakin löytyy jokaiselta.
Minäkin oon tähän päivään asti piilotellu rumia kohjuisia sääriäni. Suonikohjut tulivat vajaa kolmekymppisenä raskausaikana. Ja tosiaankin kesäisin oon pitänyt joko pitkiä hameita tai housuja taikka korkeintaan puoleen sääreen yltäviä capreja. Nykypäivänä legginssit on pelastus. Mutta viime kesänä täytin 40 ja päätin että nyt oon tarpeeksi vanha pitämään just semmoisia vaatteita ku ite haluan. Ja juhlapukeutumiseen löytyy myös ohuita tukisukkahousuja, ei suonet pullistele ja "värivirheisiin" meikkivoidetta :)
Mulla on ollut nuoresta asti komea sininen suojukohju sääressä, mutta se on vaan osa mua, en oo antanut sen häiritä. Jos se jotain muuta häiritsee, ei oo mun ongelma.
Sori, tuli monta kertaa kun ei päivity ekalla lähetä painalluksella