Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kehossasi jotain erikoisuuksia? (Voi olla myös lävistyksiä/tatuointeja)

Vierailija
18.07.2020 |

Itselläni on vain tragus-koru. Myös napa on erikoisen näköinen XD.

Mitä teillä on? Onko lävistyksiä, tatuointeja, tai ihan vaan jotain esim. outoja luomia jne?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydämeni on sykkinyt n. 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.

Vierailija
22/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pieni, 149 cm. Isot tissit ja siro vartalo. = miehiä riittää.

Ja huulet plastiikkakirurgin sanomana: täydelliset. Juuri sellaiset luonnostaan mitä hänen asiakkaansa haluavat. Isot silmät ja huulet ja tissit. Pieni nenä ja peppu. Miehiä pörrää ympärillä, mikä välillä ahdistaa. Ei se jatkuva huomio ole kivaa. Mut nähdään vain ulkoisen kautta. Harmittaa. Olen oman ulkonäköni vanki.

Miksi ihmeessä olet käynyt plastiikkakirurgilla keskustelemassa huulistasi, jos kaikki kropassasi on hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitiligo. Onneksi ei ole kasvoissa.

Vierailija
24/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitonmoinen määrä keloideja.

Vierailija
25/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kymmenen ruuvia pään alueella.

Vierailija
26/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huulet plastiikkakirurgin sanomana: täydelliset. Juuri sellaiset luonnostaan mitä hänen asiakkaansa haluavat. Isot silmät ja huulet ja tissit. Pieni nenä ja peppu. Miehiä pörrää ympärillä, mikä välillä ahdistaa. Ei se jatkuva huomio ole kivaa. Mut nähdään vain ulkoisen kautta. Harmittaa. Olen oman ulkonäköni vanki.

Miksi ihmeessä olet käynyt plastiikkakirurgilla keskustelemassa huulistasi, jos kaikki kropassasi on hyvin?

Jos vaikka olisi halunnut harkinnut rintojen pienennys leikkausta.... ihmisellä on usein käsittämätönä halua aina jotain sellaista, jota ei itse omaa. - Jos hänen rintansa olisivat vastaavasti hyvin olemattomat, niin kysymys olisi ollut toisinpäin. 

T. Eri

Vierailija
27/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ihan muissa asioissa. Kirurgi sanoi näin. Olin siis kirurgin juttusilla yläluomi leikkauksesta. Ja kirurgi sanoi, tämän huulistani.

Vierailija
29/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausarpia ihan hitokseen, vino nenä (sieraimet ihan viturallaan), vitiligo, molemmissa käsissä tatuoinnit, joita on yritetty poistaa, joten ovat kohtalaisen mielenkiintoisen näköiset kun loppui rahat kesken. 

Sanomattakin selvää että vihaan sitä miltä näytän.

Vierailija
30/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Jos ei sydänlyö kolmeen tuntiin niin aivan varmaan on kuollut.

Vierailija
31/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista? Jos ei sydänlyö kolmeen tuntiin niin aivan varmaan on kuollut.

Sydänleikkauksen ajan ollut sydän-keuhkokoneessa?

Vierailija
32/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka olisi halunnut harkinnut rintojen pienennys leikkausta.... ihmisellä on usein käsittämätönä halua aina jotain sellaista, jota ei itse omaa. - Jos hänen rintansa olisivat vastaavasti hyvin olemattomat, niin kysymys olisi ollut toisinpäin. 

T. Eri

Ja kirurgi kommentoi amorin kaarta kun kyselet rintaleikkauksesta?

Niin varmaan.

Eri

Vierailija
33/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja, viiltelyarpia, arpitatuointeja, lävistyksiä.

Hyväksyn ihan itseni näin.

Vierailija
34/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Ja kirurgi kommentoi amorin kaarta kun kyselet rintaleikkauksesta?

Niin varmaan.

Eri

Mun on helppo uskoa se. Konsultaatio leuan rasvaimusta, kehutaan vähän huulia, kysäistään onko nenän oikaisua koskaan harkinnut, todetaan että otsa on hyvin säilynyt, ja tadaa, laitetaan kehujen välissä kasvamaan uusi epävarmuuden siemen joka kilisee lukkaroon vuoden, parin päästä.

Vierailija
35/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella lyhyt, minulla on reilusti yli sata luomea, minulla on iso tatuointi, mutta kukaan ei koskaan arvaisi sitä kun se peitettynä näytän niin tavalliselta ja ”kiltiltä”.

Vierailija
36/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on ollut kymmenittäin tikkejä, minulla on paljon arpia, myös viiltelyarpia kymmenittäin.

Vierailija
37/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn tukkimaan sieraimet ylähuulella kääntämällä sen ihan ylähuulen lihaksilla. Minulla on myös pitkä kieli ja pystyn nuolemaan sieraimiani, Gene Simmon jää kakkoseksi. Mikään tästä ei tietty näy päällepäin. 😁 Ellei yllätetä tositoimista.

Vierailija
38/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tiettyä yksittäistä asiaa vaan se kokonaisuus. Mun kehon muoto aika kummallinen. Olen suht. lyhyt mieheksi (167) mutta olkapäiden kohdalta aika leveä. Pienimmissä ovikaukoissa kun seisoo, niin olkapäät ottaa kiinni karmeihin. Ihmiset tuijottaa joskus ja varmaan miettivät että mikähän friiikki se tuokin on. Kuulin kerran baarissa kun jotkut tyypit puhuivat selkäni takana minusta, että tuo jätkä on vetänyt jotain kasvuhormoneja.

Vierailija
39/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän piisaa ikävä kyllä :(

Ohimossa ruma ruskea syntymämerkki näyttää joltain jättipunkilta....

Ja pimpissä toinen sisemmistä häppäreistä "kolon" suulla kasvanu sellaiseksi pitkäksi ryppyiseksi juovaksi kuin arveksi...

Vasen pikkurilli mutkalla kun exä kerran jostain päähän pistosta rupesi treenamaan painia mun kaa ja rusautti mut jotenkin sormen varaan divaanilta jossa olin lukemassa

Saan pisamia aina auringosta nenäni seutuville vaikka kuinka rasvaisin

Jos menen selälleni en saa nostettua jalkojani suoraksi erään kolarin takia

Saan kieleni torvelle sinänsä jännää kun pitäisi olla perinnöllistä mutta kumpikaan vanhemmistani tai isovanhemmistani saa...

Vierailija
40/46 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin iso penis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme