Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kehossasi jotain erikoisuuksia? (Voi olla myös lävistyksiä/tatuointeja)

Vierailija
18.07.2020 |

Itselläni on vain tragus-koru. Myös napa on erikoisen näköinen XD.

Mitä teillä on? Onko lävistyksiä, tatuointeja, tai ihan vaan jotain esim. outoja luomia jne?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toinen rintani on tehty vatsamakkarasta ja siihen on tehty nänni, joka on tatuoitu oikean näköiseksi.

Vierailija
42/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkku kirjoitti:

Näitähän piisaa ikävä kyllä :(

Ohimossa ruma ruskea syntymämerkki näyttää joltain jättipunkilta....

Ja pimpissä toinen sisemmistä häppäreistä "kolon" suulla kasvanu sellaiseksi pitkäksi ryppyiseksi juovaksi kuin arveksi...

Vasen pikkurilli mutkalla kun exä kerran jostain päähän pistosta rupesi treenamaan painia mun kaa ja rusautti mut jotenkin sormen varaan divaanilta jossa olin lukemassa

Saan pisamia aina auringosta nenäni seutuville vaikka kuinka rasvaisin

Jos menen selälleni en saa nostettua jalkojani suoraksi erään kolarin takia

Saan kieleni torvelle sinänsä jännää kun pitäisi olla perinnöllistä mutta kumpikaan vanhemmistani tai isovanhemmistani saa...

Minä olen aina luullut kaikkien saavan kielen torvelle ja sitten rullalle ylös ja alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudot rinnat Implanttien poiston jälkeen. Tatuointeja joita peitetty, kamalat. Lävistyksistä arpia. Lävistys. Ryppyinen napa. Piiiitkät varpaat. Kyömynenä muuten siroissa kasvoissa.

Vierailija
44/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isonenä ja kyömyselkä.

Vierailija
45/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät karvat nännipihoissa, siis jos en poista. Joskus ollut muutama yli 10 cm. Muuten rintakehässäni ei karvoitusta ole tavanomaista enempää. (Muualla on lievää hirsutismia.)

Vierailija
46/46 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikuu joku pitkulainen kasvain jalkojen välissä. Oon huomannu, että se kasvaa väliaikaisesti, jos kiihotun seksuaalisesti.

No nyt se erikoisuus selvisi, kun googletin! Oon ilmeisesti mies. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi