Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeellinen raskauden keskeytys, kokemuksia?

Vierailija
18.07.2020 |

Minkälainen fyysinen kokemus? Sattuiko, tuliko pahoinvointia? Pystyitkö käymään töissä vuodon aikana?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksesta.

Vierailija
2/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeytyneen keskenmenon tyhjennys rv12. eka päivä sairaalassa. en todellakaan olisi ollut työkykyinen moneen viikkoon onneksi silloin työttömänä. kaiken kaikkiaan kipuineen, vuotoineen ja kohtutulehduksineen toipumiseen meni 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennys lääkkeillä. Ensimmäisen tabletin sain naistentautien polilla, joka minun kohdallani jo käynnisti keskenmenon. Olin sen iltapäivän, illan ja yön varsin kipeä ja verta tuli paljon. Jatkohoito toteutettiin tahdostani sitten osastolla, mikä olikin ihan hyvä juttu, koska jäljelle jäänyt raskausmateriaali ei runsaasta lääkityksestä huolimatta poistunut kokonaan, kuten pitäisi.

Loppujen lopuksi kohtu tyhjennettiin MVA-imulla, mikä siis tehdään hereillä ollessa, toki hyvin puudutettuna ja kipulääkittynä. Oli suhteellisen kivulias toimenpide, mutta en nyt kivun takia mitenkään traumasoitunut, eli mikäli olisi pakko suorittaa toimenpide uudestaan, niin suostuisin. Toinen vaihtoehto olisi ollut nukutuksessa suoritettava kaavinta, mitä en olisi mielelläni halunnut, koska olin ollut osastolla jo n. 30 tuntia ja halusin jo kotiin. Sikäli harmi, että lopputyhjennystä yritettiin tehdä lääkkeillä niin pitkään, koska minun kohdallani lääkkeet eivät toimineet.

Kipuja mva-imun jäljiltä minulla oli n. vuorokausi toimenpiteen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän