Mies suuttuu joka kerta, kun maksan pakollisia laskuja-
kuten vuokria, lainan lyhennyksiä- ihmeen touhua- mies kiukuttelee, kuin pikku kakara
Kommentit (20)
Meillä ihan sama...joka kuukausi!!!!rasittavaa!!
Kiukutteletko sinä kun mies maksaa laskuja?
Siis 3:nen tarkentaa..meillä mies kiukuttelee kun joutuu maksamaan laskuja, syyttelee minua, ihan niinku olisin piruuttani keksiny yhtiövastikkeet ymsyms...iso vauva!!
Siis mistä se suuttuu? Haluaisiko se itse maksaa ne? Vai eikö se haluaisi että niitä maksetaan ollenkaan? Nyt en tajua.
Maksat samaan aikaan vuokria ja lainanlyhennyksiä? Ilmeisesti kyseessä ei ole asuntolaina. No, pakolliset laskuthan kuuluu maksaa, miksi mies niistä kiukuttelee, varsinkin jos ei edes maksa niitä itse?
Meillä kans ollut kiukuttelua joka laskujenmaksupäivänä. Ennen mun tapaamista miehellä oli muovipussillinen avaamattomia laskuja ja luottotiedot menossa. Meni vuosi, että saatiin asiat suht kuntoon. Nyt parin vuoden jälkeen alkaa olla hiukan tyytyväisyyttä siihen, että saadaan kaikki kunnialla hoidettua, mutta kiukuttelua on silti laskujenmaksupäivänä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:18"]
kuten vuokria, lainan lyhennyksiä- ihmeen touhua- mies kiukuttelee, kuin pikku kakara
[/quote]Sinäkö teillä maksat kaikki laskut????
Mun mies ei kiukuttele. Se ulkoisti laskunmaksun teinille, joka on aika näppärä siinä.
Meillä menee kaikki mahdolliset laskut automaattisesti (e-laskuina).
Ei eletä kädestä suuhun niin tämä on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:55"]
Mun mies ei kiukuttele. Se ulkoisti laskunmaksun teinille, joka on aika näppärä siinä.
[/quote]
Ei onnistuisi meillä, vaikka näppärä se siinä on. Ilmoittaisi varmaan jossakin vaiheessa, että ei riittänytkään kaikkii laskuihin, kun aloittasi maksamalla ensin omansa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:18"]
[/quote]Sinäkö teillä maksat kaikki laskut????
[/quote]
En ole ap, mutta meillä mies maksaa kaikki laskut. En edes pysy perässä aina mitä laskuja on tullut, mutta aina se on ne eräpäivään mennessä hoitanut joten annan hoitaa.
Suuttuu mistä? Mokaako ap joka kerta maksaessaan laskuja? Se, että ap on tehnyt näin hämärän avauksen, viittaa joko tahallisuuteen eli trollaukseen tai sitten ap:lle ei ole kaikki palikat päässä kohdallaan.
Jaa, mä maksan meillä laskut ja todetaan yleensä, että hyvä, rahat riitti :)
Täällä kans kiukuttelee... Varmaan se ahdistaa kun rahaa palaa laskuihin, nimittäin se ahdistaa minuakin. Äippälomalla rahatilanne on kiikun kaakun.
Siis onko oikeasti niin yleistä ajatella, että ne rahat pitäisi voida käyttää kaikkeen muuhun kuin laskuihin? Että se laskujen maksu ärsyttää? Mulle ainakin rahan kulutuksen tärkeysjärjestys on vuokra, muut laskut, ruoka, päivittäistavarat, matkat, ehkä jotain vaatetta tai muuta kivaa. Työssä käydään, että tienataan toimeentulo, ei että saadaan ostella päättömästi mitä huvittaa. Voi tsiisus minkälaisen kasvatuksen nämä ihmiset ovat saaneet.
Minulle tämä oli hämmästyttävimpiä aloituksia aikoihin (niistä joita avaan; suurta osaa ei otsikon perusteella kannata). Vaikea kuvitella tilannetta, jossa aikuinen ihminen suuttuu siitä, että laskut pitää maksaa. On varmaan osaksi sukupolvikysymys; meikäläisille viisikymppisille laskujen maksaminen on kyllä aina ollut itsestäänselvyys, ja ap taitaa olla aika paljon nuorempi.
Mäkään en tajua mistä mies suuttuu? Siis siitä että yleensä laskuja pitää maksaa vai siitä että ap maksaa? Kerro ap esimerkkejä mitä mies sanoo?
Miksi se suuttuu?