Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko äp-laatikkoon reunapehmusteet?

Vierailija
31.05.2013 |

Eli otsikossa tulikin jo kysymys. Onko pehmusteet pakolliset tai mitä hyötyä/haittaa niistä on? Vauva tulee nukkumaan pinnasänkyyn sijoitetussa laatikossa ensimmäiset pari kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pinnasänky niin miksi se laatikko pitää sinne sänkyyn vielä laittaa...? En ymmärrä....

Vierailija
2/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:51"]

Jos on pinnasänky niin miksi se laatikko pitää sinne sänkyyn vielä laittaa...? En ymmärrä....

[/quote]

Meillä oli laatikko pinniksessä, koska sänky tuntui niin valtavalta. Vauvalla on turvallisempi olo laatikossa, näin olen lukenut. Pehmusteet tarvitaan vain ulkonäön vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 21:51"]

[/quote]

Meillä oli laatikko pinniksessä, koska sänky tuntui niin valtavalta. Vauvalla on turvallisempi olo laatikossa, näin olen lukenut. Pehmusteet tarvitaan vain ulkonäön vuoksi

Itse olen nukkunut vauva vieressäni ensimmäiset kuukaudet, ei tulisi mieleenkään laittaa vastasyntynyttä omaan sänkyynsä. Ja kun vauva on sänkyynsä sitten siirtynyt, on hänellä siellä ollut pehmustetta, että on turvallinen olo.

Eli edelleen en ymmärrä mitä hittoa se laatikko sinne sänkyyn tungetaan.

[/quote]

Vierailija
4/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, kun ei se vauvaa itsekseen siellä laatikossa niin pienenä juuri liiku. Kivannäköiset ne kyllä on.

Vierailija
5/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva köllöttää paikallaan, eikä todellakaan kolhi itseään reunoihin. Ja jos "kolhisikin", reunat on pahvia, joten niihin ei millään voi edes satuttaa itseään. Ulkonäköseikat onkin sitten jo ihan toinen juttu...