Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vien lapsen opelle lahjaksi jauhelihaa

Vierailija
31.05.2013 |

päiväys mennyt pari kuukautta sitten, myyty 30% alennuksella. En muuta löytänyt kaapista. Mitä sinä viet?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien opettajalle tietenkin itsetekemäni LAHJAKORTIN. 

Tällä lahjakortilla opettaja saa tulla kesän aikana hoitamaan päiväksi lastani. Tiedän, että muuten opettaja pitkällä lomallaan ikävöisi poikaani liikaa ja näin ilahdutan ja helpotan opettajan kesää.  Jos opettaja lupautuu siivoamaan samalla taloni, hän saa hoitaa poikaani jopa koko viikon.

tätä lahjaideaa saa vapaasti matkia. 

Vierailija
22/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin lapsen opettajalle lahjaksi henkiparannusta. En viitsinyt sinne kevätjuhlaan mennä kun siellä on kiirettä ja hälyä. Ihan nyt illalla soitin sille opelle ja puhelimitse annoin healingia ja reikiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:14"]

Minä annoin lapsen opettajalle lahjaksi henkiparannusta. En viitsinyt sinne kevätjuhlaan mennä kun siellä on kiirettä ja hälyä. Ihan nyt illalla soitin sille opelle ja puhelimitse annoin healingia ja reikiä.

[/quote]

Mä taas soitin opelle ja huohotin. Ajattelin että se voisi piristää sen sänkyelämää ja antaa kivan pirtsakan startin kesälle.

t: mies  

Vierailija
24/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lämmintä kättä.

Vierailija
25/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:08"]

Tällä lahjakortilla opettaja saa tulla kesän aikana hoitamaan päiväksi lastani. Tiedän, että muuten opettaja pitkällä lomallaan ikävöisi poikaani liikaa ja näin ilahdutan ja helpotan opettajan kesää.  Jos opettaja lupautuu siivoamaan samalla taloni, hän saa hoitaa poikaani jopa koko viikon.

[/quote]

kiitos! Nyt tiedän mitä antaa opelle lahjaksi jouluna. Saa tulla viettämään meidän yenna-yessican kanssa aikaa välipäivinä. kyllä ope ilahtuu! 

Vierailija
26/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän aina olla egolooginen joten kävin dyykkaamassa naapurikerrostalon biojäteroskiksesta jotain vanhoja herkkuja. En ole ihan varma kaikista mitä ne on mutta uskoisin, että on vielä syömäkelpoista.

Vierailija
27/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:17"]

[/quote]

Mä taas soitin opelle ja huohotin. Ajattelin että se voisi piristää sen sänkyelämää ja antaa kivan pirtsakan startin kesälle.

[/quote]

No tuo ajaa periaatteessa saman asian. Henki paranee ja energiataso nousee. Muistithan kuitenkin pompottaa noitarumpua taustalla ja huokailla sen tahtiin. Niin se toimii parhaiten energisoivalla tavalla. t. se henkiparantaja

Vierailija
28/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:27"]

[/quote]

[/quote]

No tuo ajaa periaatteessa saman asian. Henki paranee ja energiataso nousee. Muistithan kuitenkin pompottaa noitarumpua taustalla ja huokailla sen tahtiin. Niin se toimii parhaiten energisoivalla tavalla. t. se henkiparantaja

[/quote]

Hyvä idea, kiitos! Tätä voisi jatkaa säännöllisesti koko kesän ajan! Variaatioita voi kehitellä monia. Ottaa esim. naisia myös mukaan huokailemaan ja vinkumaan taustalle. Vitsi että ope varmasti ilahtuu!

Vierailija
29/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:20"]

Mä yritän aina olla egolooginen joten kävin dyykkaamassa naapurikerrostalon biojäteroskiksesta jotain vanhoja herkkuja. En ole ihan varma kaikista mitä ne on mutta uskoisin, että on vielä syömäkelpoista.

[/quote]

Muista sitten olla ihan hiljaa, jos kuulet että opettaja on joutunut sairaalaan ruokamyrkytyksen takia!

Vierailija
30/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ompelin opelle samanlaisen esiliinan kuin mikä Muumimammalla on. Sellainen puna-valkoraidallinen. Opella on samanmuotoinen vartalo, joten sopii ainakin ihan varmasti eikä tule mitään ikäviä ylläreitä.

Vierailija
31/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hyvä idea, kiitos! Tätä voisi jatkaa säännöllisesti koko kesän ajan! Variaatioita voi kehitellä monia. Ottaa esim. naisia myös mukaan huokailemaan ja vinkumaan taustalle. Vitsi että ope varmasti ilahtuu!

[/quote]

Juu, kyllä minäkin joka ilta tätä soittelua jatkaisin. Mutta kun se opettaja painokkaasti sanoi ettei halua että hänelle humalassa soitellaan puolen yön jälkeen. Noh, ehkä sitten jouluna seuraavan kerran.

t.henkiparantaja

Vierailija
32/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisen ja hauskan lahjan saa kun teettää nipun perhevalokuvia vaikka Etelän reissulta. Meilläkin on yksi tosi hyvä kuva kun mieheni poseeraa palaneena ja rasvasta kiiltävänä drinksulasi kädessä palmun alla. Se on tosi onnistunut ja hauska kuva!

Vierailija
33/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe luoja. Mä unohdin tyystin, et opeille pitää viedä huomen jotain. Voi apua, onneks täält saa hyviä vinkkejä. Tein viime viikol piirakan, mist jäi kaikelaista yli, kuten vajaa tomaattimurska, vajaa purkki sellasta cousinea (herkkusienen makunen) ja puolikas rahka. 

Mitä ootte mieltä? Voisko näistä kerätä sellasen herkkukorin (tai ei nyt varsinaisesti ole koria, mut muovipussi), vaik avattuja onkin. On muuten kans avattu pestopurkki ja feta. Ovatkin kuitenkin vielä käyttökelpoisia. 

Vierailija
34/45 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan opelle Seiskan. Se on niin olevinaan, se on sellainen elitistinen.

Vierailija
35/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiits! En muistanut ostaa mitään, mutta nyt parin viinilasillisen jälkeen askartelinpaskartelin opettajalle lahjakortin. Lahjakortutkan ovat aina hyvä idea.

Vierailija
36/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:04"]

[/quote]

Kiits! En muistanut ostaa mitään, mutta nyt parin viinilasillisen jälkeen askartelinpaskartelin opettajalle lahjakortin. Lahjakortutkan ovat aina hyvä idea.

[/quote]

Lahjakorttu, huomaa että viiniä on maisteltu...

Vierailija
37/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat sipsinjämäpussit kaapista.

Vierailija
38/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päädyin käytännölliseen lahjaan myös: leikkasin miehen vanhoista kalsareista sopivan kokoisia tiskirättejä. Lahjanarua ympärille,  tuli tosi kaunis paketti!

Vierailija
39/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla on tänään ollut onnen päivä.

Vierailija
40/45 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna jäi suklaarasioihin ne pahimmat konvehdit syömättä. Latoin ne lahjapussiin ja vekaralle sanoin että antaa opelle kiitoslahjaksi. Oli ope kiittänyt, ja nyt varmaan illalla perheensä kanssa niitä maistelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä