Mä vien lapsen opelle lahjaksi jauhelihaa
päiväys mennyt pari kuukautta sitten, myyty 30% alennuksella. En muuta löytänyt kaapista. Mitä sinä viet?
Kommentit (45)
Minä annoin lapsen opettajalle lahjaksi henkiparannusta. En viitsinyt sinne kevätjuhlaan mennä kun siellä on kiirettä ja hälyä. Ihan nyt illalla soitin sille opelle ja puhelimitse annoin healingia ja reikiä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:14"]
Minä annoin lapsen opettajalle lahjaksi henkiparannusta. En viitsinyt sinne kevätjuhlaan mennä kun siellä on kiirettä ja hälyä. Ihan nyt illalla soitin sille opelle ja puhelimitse annoin healingia ja reikiä.
[/quote]
Mä taas soitin opelle ja huohotin. Ajattelin että se voisi piristää sen sänkyelämää ja antaa kivan pirtsakan startin kesälle.
t: mies
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:08"]
Vien opettajalle tietenkin itsetekemäni LAHJAKORTIN.
Tällä lahjakortilla opettaja saa tulla kesän aikana hoitamaan päiväksi lastani. Tiedän, että muuten opettaja pitkällä lomallaan ikävöisi poikaani liikaa ja näin ilahdutan ja helpotan opettajan kesää. Jos opettaja lupautuu siivoamaan samalla taloni, hän saa hoitaa poikaani jopa koko viikon.
tätä lahjaideaa saa vapaasti matkia.
[/quote]
kiitos! Nyt tiedän mitä antaa opelle lahjaksi jouluna. Saa tulla viettämään meidän yenna-yessican kanssa aikaa välipäivinä. kyllä ope ilahtuu!
Mä yritän aina olla egolooginen joten kävin dyykkaamassa naapurikerrostalon biojäteroskiksesta jotain vanhoja herkkuja. En ole ihan varma kaikista mitä ne on mutta uskoisin, että on vielä syömäkelpoista.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:17"]
[/quote]
Mä taas soitin opelle ja huohotin. Ajattelin että se voisi piristää sen sänkyelämää ja antaa kivan pirtsakan startin kesälle.
[/quote]
No tuo ajaa periaatteessa saman asian. Henki paranee ja energiataso nousee. Muistithan kuitenkin pompottaa noitarumpua taustalla ja huokailla sen tahtiin. Niin se toimii parhaiten energisoivalla tavalla. t. se henkiparantaja
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
No tuo ajaa periaatteessa saman asian. Henki paranee ja energiataso nousee. Muistithan kuitenkin pompottaa noitarumpua taustalla ja huokailla sen tahtiin. Niin se toimii parhaiten energisoivalla tavalla. t. se henkiparantaja
[/quote]
Hyvä idea, kiitos! Tätä voisi jatkaa säännöllisesti koko kesän ajan! Variaatioita voi kehitellä monia. Ottaa esim. naisia myös mukaan huokailemaan ja vinkumaan taustalle. Vitsi että ope varmasti ilahtuu!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:20"]
Mä yritän aina olla egolooginen joten kävin dyykkaamassa naapurikerrostalon biojäteroskiksesta jotain vanhoja herkkuja. En ole ihan varma kaikista mitä ne on mutta uskoisin, että on vielä syömäkelpoista.
[/quote]
Muista sitten olla ihan hiljaa, jos kuulet että opettaja on joutunut sairaalaan ruokamyrkytyksen takia!
Mä ompelin opelle samanlaisen esiliinan kuin mikä Muumimammalla on. Sellainen puna-valkoraidallinen. Opella on samanmuotoinen vartalo, joten sopii ainakin ihan varmasti eikä tule mitään ikäviä ylläreitä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvä idea, kiitos! Tätä voisi jatkaa säännöllisesti koko kesän ajan! Variaatioita voi kehitellä monia. Ottaa esim. naisia myös mukaan huokailemaan ja vinkumaan taustalle. Vitsi että ope varmasti ilahtuu!
[/quote]
Juu, kyllä minäkin joka ilta tätä soittelua jatkaisin. Mutta kun se opettaja painokkaasti sanoi ettei halua että hänelle humalassa soitellaan puolen yön jälkeen. Noh, ehkä sitten jouluna seuraavan kerran.
t.henkiparantaja
Persoonallisen ja hauskan lahjan saa kun teettää nipun perhevalokuvia vaikka Etelän reissulta. Meilläkin on yksi tosi hyvä kuva kun mieheni poseeraa palaneena ja rasvasta kiiltävänä drinksulasi kädessä palmun alla. Se on tosi onnistunut ja hauska kuva!
Voe luoja. Mä unohdin tyystin, et opeille pitää viedä huomen jotain. Voi apua, onneks täält saa hyviä vinkkejä. Tein viime viikol piirakan, mist jäi kaikelaista yli, kuten vajaa tomaattimurska, vajaa purkki sellasta cousinea (herkkusienen makunen) ja puolikas rahka.
Mitä ootte mieltä? Voisko näistä kerätä sellasen herkkukorin (tai ei nyt varsinaisesti ole koria, mut muovipussi), vaik avattuja onkin. On muuten kans avattu pestopurkki ja feta. Ovatkin kuitenkin vielä käyttökelpoisia.
Tilaan opelle Seiskan. Se on niin olevinaan, se on sellainen elitistinen.
Tällä lahjakortilla opettaja saa tulla kesän aikana hoitamaan päiväksi lastani. Tiedän, että muuten opettaja pitkällä lomallaan ikävöisi poikaani liikaa ja näin ilahdutan ja helpotan opettajan kesää. Jos opettaja lupautuu siivoamaan samalla taloni, hän saa hoitaa poikaani jopa koko viikon.
[/quote]
Kiits! En muistanut ostaa mitään, mutta nyt parin viinilasillisen jälkeen askartelinpaskartelin opettajalle lahjakortin. Lahjakortutkan ovat aina hyvä idea.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2013 klo 00:04"]
[/quote]
Kiits! En muistanut ostaa mitään, mutta nyt parin viinilasillisen jälkeen askartelinpaskartelin opettajalle lahjakortin. Lahjakortutkan ovat aina hyvä idea.
[/quote]
Lahjakorttu, huomaa että viiniä on maisteltu...
Kaikki vanhat sipsinjämäpussit kaapista.
Mä päädyin käytännölliseen lahjaan myös: leikkasin miehen vanhoista kalsareista sopivan kokoisia tiskirättejä. Lahjanarua ympärille, tuli tosi kaunis paketti!
Opettajilla on tänään ollut onnen päivä.
Jouluna jäi suklaarasioihin ne pahimmat konvehdit syömättä. Latoin ne lahjapussiin ja vekaralle sanoin että antaa opelle kiitoslahjaksi. Oli ope kiittänyt, ja nyt varmaan illalla perheensä kanssa niitä maistelee.