Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten muistit lapsesi opettajaa tai hoitotätiä kevätjuhlassa?

Vierailija
31.05.2013 |

itse olen sitä mieltä, että opettajalle maksetaan työstä palkkaa ja muistamisen pitää olla niin vaatimatonta, että se ei vaivaannuta. ajatus on tärkein. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen opettajalle luokassa kerättiin pieni lahja. Toisen lapsen ope ei ansaitse edes palkkaansa. 

Vierailija
2/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vei opettajalla valitsemansa suklaarasian ja kortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin päiväkodille kirjeen, jossa kiitän hyvästä hoidosta lapsen lähtiessä kouluun. sen kaveriksi pienet itseommellut pussukat. 

Vierailija
4/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 19:22"]

Toisen opettajalle luokassa kerättiin pieni lahja. Toisen lapsen ope ei ansaitse edes palkkaansa. 

[/quote]

minusta tuo kimppalahja on kiva idea. 

Vierailija
5/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin hoitajille toivoteltiin vain hyvät kesät, muistettavia olisi ollut niin monta joten päädyin ettei viedä kenellekään mitään. Ekaluokkalainen vie huomenna opettajalle kukan ja itse piirretyn kortin.

Vierailija
6/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kenellekään mitään ja kamala morkkis. Kahdelle opelle ja kolmelle pk-tädille pitäis jotain keksiä aikas pikana..

Vierailija
7/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2013 klo 19:35"]

Mulla ei ole kenellekään mitään ja kamala morkkis. Kahdelle opelle ja kolmelle pk-tädille pitäis jotain keksiä aikas pikana..

[/quote]

Olen joskus vienyt luomusalaattiruukun ja salaattiottimet kivasti pakattuna. Oli oikein tyytyväinen saaja ollut:)

Vierailija
8/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin minäkin aikanaan keväisin kukkia ja jouluisin suklaarasioita opettajille. Nyt en antanut yhtään mitään ja poika lukiossa ja ei taatusti saa stipendiä koska siellä on niin paljon huippu keskiarvoja.

Vierailija
9/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, on suoraan suolesta koko päiväkodin väki. 

Vierailija
10/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään automaattisesti lahjo. Joskus tuntuu, että jotain haluaa antaa esim. kun lapsi siirtyy kouluun tai yläasteelle. 

Vierailija
11/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen edellinen ope oli helppo, kun se oli marimekkofriikki. Ostin aina jotain marimekkokrääsää. Nykyinen ope on ekoihminen, joten ostin sille hienoa sormisuolaa. Edellisenä vuonna vein kukkia.

Vierailija
12/12 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9lk vie huomenna ihanalle ja tykätylle opettajalleen fresitapullon. Keräsivät myös ilmaisutaidon ryhmän kanssa samalle opettajalle 5€/per henki ja ostivat herkkukorin. 

5lk kerättiin kimppalahja, jolla ope saa 180€ lahjakortin stockalle.

2lk miesopettajalle ostettiin Kuusamon vuosiuistin, koska tiedetään että tykkää kalastamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän