Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko joku vielä Seiskaa, onko klikkiotsikointi jo mennyt liian pitkälle?

Vierailija
18.07.2020 |

ja miten on sen laita, uskotteko enää mitään, mitä Seiska kirjoittaa?
Eikö kukaan enää anna heille haastatteluja vai miksi reilusti yli puolet jutuista on täysin keksittyjä julkkisten instatilien ja epämääräisen "lähipiirin" kertomuksiin peustuvia sepustuksia härskillä kohu/öky-otsikolla, jolle ei löydy mitään vastaavuutta itse jutusta.
.
Itse huomasin Seiskan valehtelevan täysin heidän repiessään otsikoita Sofian ja Stefun kesähäistä, joista lähipiiri oli heille vinkannut. Pikaisen kihlauksen lisäksi häitä vietettäisiin jo tämä kesänä. Luetko sinä vielä Seiskaa ja inko siellä yhtään juttua, minkä voit uskoa olevan totta.

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Martina ipiitsalla en oo käynyt. Aiku kivaa.

Vierailija
142/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on julkaisi bikinikuvan. Miksi tatuointi häiritsee? En näe sitä kokonaan.

Aika kuumat bikinit Martinalla. Kaunis nainen.

Ibizan reissun nähdään Iholla-sarjassa? Selittäisi salaperäisyyden.

Martinan paratiisissa on ahtaan ja ikävännäköiset huoneet.

Samaa katsoin. Piti olka jotain huippua, parasta ikinä, tylsä hotellihuoneita on, olen käynyt joskus, ei jääty, vaihdettiin.

Surullista, että synttärijuhlissa joutuu tekemään mainoksia kun ei ihmisiä valmennukset kiinnosta. Alessa on koko ajan tämän hyvinvointivalmentajan valmennukset.

Samaa joskus mietin, että kovasti rummuttaa alennuksia. Montakohan noille yleensä osallistuu, tai siis noita ostaa on varmaan parempi ilmaus. Olisi hauskaa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on julkaisi bikinikuvan. Miksi tatuointi häiritsee? En näe sitä kokonaan.

Näet yhden kuvan ja Viiden tähden hotellissa on ahdista?

Poreamme pitää poistaa kun vie liikaa tilaa?

Vierailija
144/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Stefulla komia huvila Levillä ja iso. Kyllä siellä passaa olla ja mukavat maastot fillaroida. Stefun täytyy vaan löytää sportti mimmi joka ei tykkää itseään kuvata.

Vierailija
145/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet yhden kuvan ja Viiden tähden hotellissa on ahdista?

Poreamme pitää poistaa kun vie liikaa tilaa?

No kyllä minäkin odotin jotain ihanaa tyyliin se yksi missi vai mikälie, joka oli Balilla. Ihania kuvia, jos koronasta selviämme, niin sinne lähdemme, jäimme juuri eläkkeelle, on aikaa olla vaikka kuukausi, tai kaksi. Sitä odotellessa.

Vierailija
146/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Martinalla oo ollut rajua pileputkea mitä oon seurannut instaa. Ei tarvinnut kysellä että saanko lähtee Ibizalle. Pyrkikää naiset omavaraisuuteen.

Vierailija
147/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin. Piti olka jotain huippua, parasta ikinä, tylsä hotellihuoneita on, olen käynyt joskus, ei jääty, vaihdettiin.

Surullista, että synttärijuhlissa joutuu tekemään mainoksia kun ei ihmisiä valmennukset kiinnosta. Alessa on koko ajan tämän hyvinvointivalmentajan valmennukset.

Sehän me nähdään sitten ensi vuonna kun vuoden 2020 verotiedot paljastuu, että onko kiinnostanu vai ei. Veikkaanpa vähän, että kiinnostusta ollu aika lailla, taitaa olla Fitclubfinlandin yksi tuottoisimmista valmentajista.

Vierailija
148/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais, ai että kun pääsiskin noihin maisemiin bilettään.

Vierailija
149/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Stefulla komia huvila Levillä ja iso. Kyllä siellä passaa olla ja mukavat maastot fillaroida. Stefun täytyy vaan löytää sportti mimmi joka ei tykkää itseään kuvata.

Älä huoli, Stefu on tottunut, sen entinen muija kuvasi jopa asunnot ominaan. Nykyinen rouva (samoin kuin se eksä) kuvailevat typeriä keikistelyjuttuja, aikuiset naiset, typerää touhua. Mutta jos Stefu tykkää, niin mikäpä siinä.

Vierailija
150/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi mullekin mutta on kaukana paratiisista.

Vierailija
151/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät paikan niin kerro. Tuskin olet käynyt. Väitti viimeksi käyneesi Martinan uudessa asunnossa.

Nyt menee mielenkiintoiseksi, milloin olen väittänyt käyneeni Eiran kodissa? En ole käynyt, en missään Martinan asunnossa, hotellin tunsin uimarannan ja terassin perusteella. Ja nyt huoneen.

Enpä minä kerro, jos hän haluaa sen salassa pitää, niin pitäköön, ei ole minun asiani kertoa.

Haha, saahan noi bongattua ihan netistäkin, huoneet rannat hotellin, sen kauempana ei tarvitse käydä.

Vierailija
152/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän me nähdään sitten ensi vuonna kun vuoden 2020 verotiedot paljastuu, että onko kiinnostanu vai ei. Veikkaanpa vähän, että kiinnostusta ollu aika lailla, taitaa olla Fitclubfinlandin yksi tuottoisimmista valmentajista.

Miksi ne sittenkin alessa koko ajan?

Sitä minäkin olen ihmetellyt, kun heti tulevat aleen.

Minä myisin täydellä hinnalla jos kiinnostusta on paljon. Muutoin ihmiset oppii, että odotan hetken ja saan ale-hintaan.

Vierailija
153/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät paikan niin kerro. Tuskin olet käynyt. Väitti viimeksi käyneesi Martinan uudessa asunnossa.

Nyt menee mielenkiintoiseksi, milloin olen väittänyt käyneeni Eiran kodissa? En ole käynyt, en missään Martinan asunnossa, hotellin tunsin uimarannan ja terassin perusteella. Ja nyt huoneen.

Enpä minä kerro, jos hän haluaa sen salassa pitää, niin pitäköön, ei ole minun asiani kertoa.

Haha, saahan noi bongattua ihan netistäkin, huoneet rannat hotellin, sen kauempana ei tarvitse käydä.

Viitsitkö sinä. Minä en kyllä viitsi.

Vierailija
154/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteellinen käsite, jokaisella on paratiisinsa, toisella synkän ruskeaksi kuivuneen korven keskellä sääskien syöttinä ja mutapohjaisten tunturilampien rannoilla toisilla sitten taas joku muu. 

Vierailija
155/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lue Seiskaa, mutta kaikki lukevat.

Se on osuvin kiteytys ko. aviisista.

Vierailija
156/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska käytännössä saavuttanut monopoliaseman viihdejulkisuudessa, mitä pidän kovana suorituksena. Jollain Sanomalla kumminkin huomattavasti paremmat resurssit tehdä tässä maassa mitä ikinä haluaa... Rahasta se ei ainakaan ole kiinni.

Vierailija
157/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Martinalla oo ollut rajua pileputkea mitä oon seurannut instaa. Ei tarvinnut kysellä että saanko lähtee Ibizalle. Pyrkikää naiset omavaraisuuteen.

Juu, ei tarvitse esitellä miehen omaisuutta omanaan kun ostaa oman asunnon tai maksaa puolison kanssa puoliksi, kuten minä.

Ei tarvitse lähteä tyhjin käsin, jos ero tulisi, kaikki on selvää ja omistukset kirjattu tarkasti.

Se joku missi, joka osti vasta asunnon teki viisaasti, toki olisi kannattanut ostaa jo aikaisemmin kun korot olleet nollassa pitkään, mutta taisi kaikki mennä mitä tuli, tajusi lopulta, että rahaa kannattaa kiinnittää tai sijoittaa. Hyvä juttu hänelle.

Vierailija
158/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Martina ipiitsalla en oo käynyt. Aiku kivaa.

Ibizalla oli ainakin ennen ihan parhaat bileet, asuin siellä nuoruudessa 2 vuotta, joka puolelta maailmaa saapui porukkaa lomalle ja bailaamaan. Oi niitä aikoja. 

Vierailija
159/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska käytännössä saavuttanut monopoliaseman viihdejulkisuudessa, mitä pidän kovana suorituksena. Jollain Sanomalla kumminkin huomattavasti paremmat resurssit tehdä tässä maassa mitä ikinä haluaa... Rahasta se ei ainakaan ole kiinni.

Pidät Seiskaa kovana suorituksena :DD Okei. 

Vierailija
160/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteellinen käsite, jokaisella on paratiisinsa, toisella synkän ruskeaksi kuivuneen korven keskellä sääskien syöttinä ja mutapohjaisten tunturilampien rannoilla toisilla sitten taas joku muu. 

Oletko koskaan käynyt Balilla, Seychelleillä, Havaijilla, oikeassa ”paratiisissa”. Suosittelen lämpimästi.

Tunturilammet ovat useimmiten kirkasvetisiä, suosittelen käymään, ei tarvitse kutina kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan