Millainen on perustunteenne?
Onko teillä sellaista perustunnetta, josta muut tunteet on poikkeuksia? Tuntuu että nuorena fiilikset vaihteli ja joskus oli onneksi aika pitkäänkin hyvä olo, mutta nykyisin olen tosi synkkä. Pystyn toimimaan ja kukaan ei tiedä sitä, mutta koko ajan surullinen ja ahdistunut olo. Ei mitenkään kauhean paha olo mutta tämä on se perustila. Treeni, seksi, tai joku hyvä hetki töissä tai kavereiden kanssa voi sen muuttaa mutta sit taas palaa apea ja surkea olo. Onko normaalia?
Kommentit (11)
Ahdistunut ja jännittynyt olo lähes aina.
Mulla suru myös ja jonkinlainen pettymys. Hyviä hetkiä on, mutta elämä kokonaisuutena on ollut pettymys.
Minulla myös ahdistus ja turhautuminen on se tavallinen olotila. Koko ajan taustalla sellainen ajatus, että mitähän pahaa voi seuraavaksi tapahtua. Surullista, mutta tosi harvoin mulla on oikeasti kivaa :( Ehkä muutaman kerran vuodessa kun näen pitkästä aikaa hyvää ystävää tms.
Mitä tälle voi tehdä??? Tuntuu että olen kaikenlaiseta yrittänyt. Elintavat kunnossa ja kaikki. Tuntuu että elämä jotenkin tuhosi minut jossain vaiheessa.
Neutraali mutta himpun verran varautunut.
Tyytyväinen. Sellainen tyyni, hiljainen onnellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle voi tehdä??? Tuntuu että olen kaikenlaiseta yrittänyt. Elintavat kunnossa ja kaikki. Tuntuu että elämä jotenkin tuhosi minut jossain vaiheessa.
En tiedä. Mä oon yrittänyt vain hyväksyä tunteeni ja yrittänyt kasvattaa niiden muutamien asioiden osuutta elämässä mitkä synnyttäää hyviä fiiliksiä.
Ahdistunut.
Syömisellä, urheilulla ja eläinten seurassa olo helpottaa.
Ontto olo.