Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko joku vielä Seiskaa, onko klikkiotsikointi jo mennyt liian pitkälle?

Vierailija
18.07.2020 |

ja miten on sen laita, uskotteko enää mitään, mitä Seiska kirjoittaa?
Eikö kukaan enää anna heille haastatteluja vai miksi reilusti yli puolet jutuista on täysin keksittyjä julkkisten instatilien ja epämääräisen "lähipiirin" kertomuksiin peustuvia sepustuksia härskillä kohu/öky-otsikolla, jolle ei löydy mitään vastaavuutta itse jutusta.
.
Itse huomasin Seiskan valehtelevan täysin heidän repiessään otsikoita Sofian ja Stefun kesähäistä, joista lähipiiri oli heille vinkannut. Pikaisen kihlauksen lisäksi häitä vietettäisiin jo tämä kesänä. Luetko sinä vielä Seiskaa ja inko siellä yhtään juttua, minkä voit uskoa olevan totta.

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on julkaisi bikinikuvan. Miksi tatuointi häiritsee? En näe sitä kokonaan.

Aika kuumat bikinit Martinalla. Kaunis nainen.

Ibizan reissun nähdään Iholla-sarjassa? Selittäisi salaperäisyyden.

Martinan paratiisissa on ahtaan ja ikävännäköiset huoneet.

Näet yhden kuvan ja Viiden tähden hotellissa on ahdista?

Poreamme pitää poistaa kun vie liikaa tilaa?

No kyllä minäkin odotin jotain ihanaa tyyliin se yksi missi vai mikälie, joka oli Balilla. Ihania kuvia, jos koronasta selviämme, niin sinne lähdemme, jäimme juuri eläkkeelle, on aikaa olla vaikka kuukausi, tai kaksi. Sitä odotellessa.

Balilla? Ei kai kukaan enää nykyisin mene Balille. Kaunis luonto ja upeat maisemat tuhottu täysin turismin tieltä, joka paikka täynnä haisevia roskakasoja ja meri täynnä muovijätettä. Täysin pilalla koko Bali.

Vierailija
162/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on julkaisi bikinikuvan. Miksi tatuointi häiritsee? En näe sitä kokonaan.

Samaa katsoin. Piti olka jotain huippua, parasta ikinä, tylsä hotellihuoneita on, olen käynyt joskus, ei jääty, vaihdettiin.

Surullista, että synttärijuhlissa joutuu tekemään mainoksia kun ei ihmisiä valmennukset kiinnosta. Alessa on koko ajan tämän hyvinvointivalmentajan valmennukset.

Samaa joskus mietin, että kovasti rummuttaa alennuksia. Montakohan noille yleensä osallistuu, tai siis noita ostaa on varmaan parempi ilmaus. Olisi hauskaa tietää.

Onkohan noissa kaikissa valmennuksissa se keskusteluchatti,? Ainakin siinä haasteessa missä itse olin mukana oli kymmeniä osallistumassa kommentoiden, kysellen ja kokemuksia jakaen. Itse tykkäsin siitä kovasti, sai samankaltaisilta tukea ja kannustusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Martina ipiitsalla en oo käynyt. Aiku kivaa.

Ibizalla oli ainakin ennen ihan parhaat bileet, asuin siellä nuoruudessa 2 vuotta, joka puolelta maailmaa saapui porukkaa lomalle ja bailaamaan. Oi niitä aikoja. 

Joillekin on tärkeää bileet, joillekin ihan joku muu.

Minä kierrän rahvaan bilepaikat kaukaa.

Vierailija
164/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minäkin odotin jotain ihanaa tyyliin se yksi missi vai mikälie, joka oli Balilla. Ihania kuvia, jos koronasta selviämme, niin sinne lähdemme, jäimme juuri eläkkeelle, on aikaa olla vaikka kuukausi, tai kaksi. Sitä odotellessa.

Balilla? Ei kai kukaan enää nykyisin mene Balille. Kaunis luonto ja upeat maisemat tuhottu täysin turismin tieltä, joka paikka täynnä haisevia roskakasoja ja meri täynnä muovijätettä. Täysin pilalla koko Bali.

En ole tuo jolle vastasit, mutta kyllä siellä on vielä kauniitakin paikkoja.

Vierailija
165/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Martina ipiitsalla en oo käynyt. Aiku kivaa.

Ibizalla oli ainakin ennen ihan parhaat bileet, asuin siellä nuoruudessa 2 vuotta, joka puolelta maailmaa saapui porukkaa lomalle ja bailaamaan. Oi niitä aikoja. 

Joillekin on tärkeää bileet, joillekin ihan joku muu.

Minä kierrän rahvaan bilepaikat kaukaa.

Helsinki, Levi ja Hanko kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
166/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Ibizan hotelli hard rock h? Viiden tähden hotelli, kaipa siellä kehtaa synttäreitä viettää. Ja vielä jos seurakin sattuu oleen yhtä tasokasta.

Vierailija
167/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuonne matkoja järjestetään.

Kaikilla ei vaan ole varaa, onkos ne happamia, pihlajanmarjat?

Vierailija
168/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais, ai että kun pääsiskin noihin maisemiin bilettään.

Kelpaisi mullekin mutta on kaukana paratiisista.

Paikka vaikuttaa vastaavan täysin käsitystäni paratiisista, ihanat kirkkaat uimavedet, loistavat ulkoiumahdollisuudet. Hotellihuoneessahan vain yövytään, eikö, vai viettääkö joku aikaa lomalla hotellihuoneessaan.

Vierailija
169/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuonne matkoja järjestetään.

Kaikilla ei vaan ole varaa, onkos ne happamia, pihlajanmarjat?

Totta kai turistirysiin järjestetään matkoja. Olen ollut Balilla useasti koska toinen vanhemmistani on sieltä kotoisin. Siksikin olen hyvin nähnyt kehityksen ja sen hävityksen mikä luontoa on kohdannut kun kaikki on alettu tehdä vain turismin ehdoilla. Eihän se sinua tai täällä asuvaa toki haittaa, toisen vieraan maan luonnon tuhoutuminen ja roskaaminen. 

Vierailija
170/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Stefulla komia huvila Levillä ja iso. Kyllä siellä passaa olla ja mukavat maastot fillaroida. Stefun täytyy vaan löytää sportti mimmi joka ei tykkää itseään kuvata.

Annetaan nyt Sofialle mahdollisuus, ei tästä liitosta tai parista vielä osaa sanoa mitä tulee vai tuleeko mitään. 

Vierailija
171/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjen julkkisten toilailut eivät päädy mihinkään lehtiin, ei edes Seiskaan. Vaikka kaikki tietää, näkee ja kuulee. Eräs jääkiekonpelaaja ja takavuosien uimari tulee ensinnä mieleen.

Jääkiekonpelaajan ja vaimon perheonnea hehkuttavia haastatteluja yhdessä ja erikseen on yleensä useampia Kotkan meripäivien ja Hangon regatan jälkeen, kun pelaaja ja joomiesten lauma remuaa veneellä. Sitten onkin kiire päästää seiska suomen-asunnolle kuvaamaan halikuvia vaimon kanssa ja perhepotretteja

Siinä onkin uskollinen aviomies j perheenisä ja komea vieläkin. Onnennainen tämä Sirpukka.

Vierailija
172/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefu taas fillaroi ja hoitaa kuntoaan ja Sohvi meikkaa itseään kondikseen.

Vierailija
173/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin. Piti olka jotain huippua, parasta ikinä, tylsä hotellihuoneita on, olen käynyt joskus, ei jääty, vaihdettiin.

Surullista, että synttärijuhlissa joutuu tekemään mainoksia kun ei ihmisiä valmennukset kiinnosta. Alessa on koko ajan tämän hyvinvointivalmentajan valmennukset.

Sehän me nähdään sitten ensi vuonna kun vuoden 2020 verotiedot paljastuu, että onko kiinnostanu vai ei. Veikkaanpa vähän, että kiinnostusta ollu aika lailla, taitaa olla Fitclubfinlandin yksi tuottoisimmista valmentajista.

Vähän ehkä nolona tunnustan, että tän kohun myötä näin alessa valmennuksen ja ostin. Oli tullut koronakiloja. Mietin, että jos saisin sen avulla itseni ruotuun, on sen muutaman kympin väärti, vaikka tiedän toki muutenkin miten pitää syödä ja liikkua. Tarvitsin piiskurin, ja sellaisena se toimi mulle tosi hyvin. Paino tippui hyvin. Kun kilot oli kirjattava joka päivä appsiin, ei tullut lintsattua.

En tiedä oliko ruokavalio oikeasti Martinan käsialaa vai jonkun ”oikean” asiantuntijan, mutta toimi ja tavallaan monipuolisuus ehkä yllättikin, ettei ollut vain rahkaa ja banaania.

Ihmettelin siinä valmennuksen keskusteluosiossa miten Martinalla on aikaa vastata niihin kysymyksiin koko ajan. Joko se tekee tosi paljon töitä tai sitten sillä on apuri/apureita vastaamassa. Tarttisin varmaan jatkossa jonkun kotiin piiskaa mua että pysyn ruodussa. Kuten eksänsä kai myös. Ja ei, tää ei ollut mainos vaan kokemus ja Martina voi laittaa mun osallistumisen tän draaman lööppien ja uutisoinnin piikkiin. Tuskin olisin muuten tullut kokeilleeksi.

Vierailija
174/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia laittanut kuvan iloissaan että ovat tehneet yhdessä jotain ilman riitelyä. Onko se tosiaan heille niin harvinaista, että pitää erikseen mainita. Voi Sofiaa, koettaako itselleenkin todistaa että toimiihan tämä.

Vierailija
175/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa joskus mietin, että kovasti rummuttaa alennuksia. Montakohan noille yleensä osallistuu, tai siis noita ostaa on varmaan parempi ilmaus. Olisi hauskaa tietää.

Itse ostin nyt kun oli alennuksessa ja sinne voi maksaa liikuntaseteleillä. En jaksa itse niin perehtyä noihin, että suunnittelisin aina parin viikon välein uuden ohjelman itselleni, niin vaikuttaa toistaiseksi ihan kätevältä. Eikä maksa juuri mitään - oikeisiin, yksilöllisiin ja yksityisiin PT-palveluihin minulla ei olisi edes oikein varaa.

Vierailija
176/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvihan oli meiknnut jo ajat sitten ja parisuhdetesti. Fillaroineet ja ei riitelyä. Sofi taitaa olla tasainen luonne että repurtuaariin ri kuulu suunsoitto eikä riitely edes siskollisin ottein. Aiku ihanaa.

Vierailija
177/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian kuva urheilusuorituksesta on munkkikahvilla istuminen pyöräilutrikoot päällä :D

Onneksi Stefu oli laittanut parin metrin pyöräilystäkin storyynsä. Sofian ilme ei vaikuttanut nauttivalta. 

Vierailija
178/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän me nähdään sitten ensi vuonna kun vuoden 2020 verotiedot paljastuu, että onko kiinnostanu vai ei. Veikkaanpa vähän, että kiinnostusta ollu aika lailla, taitaa olla Fitclubfinlandin yksi tuottoisimmista valmentajista.

Vähän ehkä nolona tunnustan, että tän kohun myötä näin alessa valmennuksen ja ostin. Oli tullut koronakiloja. Mietin, että jos saisin sen avulla itseni ruotuun, on sen muutaman kympin väärti, vaikka tiedän toki muutenkin miten pitää syödä ja liikkua. Tarvitsin piiskurin, ja sellaisena se toimi mulle tosi hyvin. Paino tippui hyvin. Kun kilot oli kirjattava joka päivä appsiin, ei tullut lintsattua.

En tiedä oliko ruokavalio oikeasti Martinan käsialaa vai jonkun ”oikean” asiantuntijan, mutta toimi ja tavallaan monipuolisuus ehkä yllättikin, ettei ollut vain rahkaa ja banaania.

Ihmettelin siinä valmennuksen keskusteluosiossa miten Martinalla on aikaa vastata niihin kysymyksiin koko ajan. Joko se tekee tosi paljon töitä tai sitten sillä on apuri/apureita vastaamassa. Tarttisin varmaan jatkossa jonkun kotiin piiskaa mua että pysyn ruodussa. Kuten eksänsä kai myös. Ja ei, tää ei ollut mainos vaan kokemus ja Martina voi laittaa mun osallistumisen tän draaman lööppien ja uutisoinnin piikkiin. Tuskin olisin muuten tullut kokeilleeksi.

Tehosekoitin ja sinne jääkylmät mustikat tai nyt tuoreet.banaania ja vähän vettä.

Vierailija
179/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiettyjen julkkisten toilailut eivät päädy mihinkään lehtiin, ei edes Seiskaan. Vaikka kaikki tietää, näkee ja kuulee. Eräs jääkiekonpelaaja ja takavuosien uimari tulee ensinnä mieleen.

Jääkiekonpelaajan ja vaimon perheonnea hehkuttavia haastatteluja yhdessä ja erikseen on yleensä useampia Kotkan meripäivien ja Hangon regatan jälkeen, kun pelaaja ja joomiesten lauma remuaa veneellä. Sitten onkin kiire päästää seiska suomen-asunnolle kuvaamaan halikuvia vaimon kanssa ja perhepotretteja

Siinä onkin uskollinen aviomies j perheenisä ja komea vieläkin. Onnennainen tämä Sirpukka.

Sirpukkahan on Stefun kummitäti.

Vierailija
180/213 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehosekoitin ja sinne jääkylmät mustikat tai nyt tuoreet.banaania ja vähän vettä.

Ei tarttenut tehdä yhtään pirtelöä. Ei mulla ole konettakaan. 5 ateriaa päivässä. Hiilareitakin oli, mutta ei yhtään sokeria joka on ollut mun heikko kohta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän