Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 11-v lasta dissataan jatkuvasti?

Vierailija
31.05.2013 |

Kertokaa, niin olen taas viisaampi. Kyseessä tyttö, jolla kyllä on kavereita, mutta ei mitään sydänystävää. Jos kolme kaveria on ulkona, hän ei mahdu joukkoon. Välillä ei ole kavereita ollenkaan ja joskus taas on jonkun kanssa. Mutta jos on tämmönen tyttöjä/poikia lauma, niin hän ei ole tervetullut - miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^~

Vierailija
2/3 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain se tyttö tekee, että saa sen aikaiseksi. 

Mun tytöllä samanlainen tilanne ja kyllä se itse osaa asian selittää, eli on sellanen liian "rehellinen" ei viitsi kuunnella toisten typeriä juttuja ja ilmoittaa niistä sitten liian avoimesti. Ihan varmasti olisi enemmän kavereita, jos ei kertoisi omaa mielipidettään, vaan sopeutuisi niinkuin muutkin tekee, mutta kun se ei vaan sovi sille.

Sunkin tytöllä on varmaan ihan oma juttunsa. En tarkoita että on sama kuin mun lapsella, mutta joku joka erottaa sen muista, niin se vaan aina on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla kyllä että tosiaan olisi myös tuosta kyse.... ensin mietin että noh, eikö oo liian nätti- mutta sehän taas ei pidä paikkaansa kun on mun tyttö=) mutta kyllä nää nykynuoretkin on aika ulkonäkökeskeisiä, surullista mutta totta=( Noh.. katoaan nyt sitten kun tänään on isomman porukan kanssa bileissä, että milä mielellä sieltä tulee kotio. Kiitos sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi