Veljen uusi naisystävä käy hermoille
Ollaan oltu mökillä vanhempieni, pikkuveljeni ja hänen tyttöystävänsä kanssa nyt pari päivää. Nyt on alkanut oikeasti hänen seuransa sapettamaan.
Ensinnäkin, ei tee yhtä paljoa töitä kuin me muut, koska muka ei osaa. Ei ole auttanut grillaamisessa tai lämpimien ruokien valmistamisessa, tehnyt vaan salaatin joka päivä. Ei osannut lämmittää saunaa tai paljua, jouduttiin kädestä pitäen neuvomaan, ja lopulta tekemään itse. Miten voi olla noin uusavuton vielä 22 vuotiaana?
Toiseksi, hän on epäkohtelias. Veljeni oli ostanut kaupasta ruokaa mökille tuotavaksi, mutta tyttökaveri ei ollut tuonut muuta kuin jonkun kahvipaketin ja pullon viiniä. Sanoi että rahasta on tosi tiukkaa. Olisiko kannattanut ehkä ajoissa laittaa säästöön.
Kaikkein suurin ärsytys kyllä on kuitenkin se, että nukun veljeni huoneen viereisessä huoneessa ja joudun yöllä kuuntelemaan heidän panemistaan. En tajua, että onko sitä seksiä oikeasti ihan pakko joka päivä harrastaa ja häiritä muita.
2 päivää vielä tätä pitää kestää, sitten pääsen takaisin omaan kotiin.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä oikeaoppiseen trollailuun kuuluvan sen että jättää pieniä vihjeitä viesteihinsä, mutta eikö tämä ala olla vähän liikaa :D eihän tätä voi ottaa millään tasolla vakavasti
Olen tavannut AP:n kaltaisia ihmisiä, kaikenlaisia sekopäitä ja tiukkapipoja tästä maasta ikävä kyllä löytyy.
Mieheni isosisko on juuri tällainen sekopää. On yhtä ihana miehen veljen vaimolle ja kuulemma veljesten aiemmille naisille. Minut otettiin vakavasti ja perheeseen kuuluvana siinä vaiheessa, kun mentiin kihloihin neljän vuoden seurustelun jälkeen, siihen asti olin vain joku ohimenevä naikkonen. Edelleenkään minun nimeäni ei tarvitse laittaa esim. joulukorttiin, vaan kortti on osoitettu miehelle ja lapsille. Onneksi heillä muu perhe on niin ihana, että tuon yhden riivinraudan sietää.
Osallistutko mökkitöihin vai juotko miesten kanssa kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä oikeaoppiseen trollailuun kuuluvan sen että jättää pieniä vihjeitä viesteihinsä, mutta eikö tämä ala olla vähän liikaa :D eihän tätä voi ottaa millään tasolla vakavasti
Olen tavannut AP:n kaltaisia ihmisiä, kaikenlaisia sekopäitä ja tiukkapipoja tästä maasta ikävä kyllä löytyy.
Mieheni isosisko on juuri tällainen sekopää. On yhtä ihana miehen veljen vaimolle ja kuulemma veljesten aiemmille naisille. Minut otettiin vakavasti ja perheeseen kuuluvana siinä vaiheessa, kun mentiin kihloihin neljän vuoden seurustelun jälkeen, siihen asti olin vain joku ohimenevä naikkonen. Edelleenkään minun nimeäni ei tarvitse laittaa esim. joulukorttiin, vaan kortti on osoitettu miehelle ja lapsille. Onneksi heillä muu perhe on niin ihana, että tuon yhden riivinraudan sietää.
Osallistutko mökkitöihin vai juotko miesten kanssa kaljaa?
Ennen lapsia sekä että. Nyt kun on lapsia, käytännössä toinen huolehtii heistä, toinen osallistuu vuorollaan ruuanlaittoon yms. Nykyään kun tuota pikkuväkeä on paljon, on paljon enemmän työtäkin kuin aikuisten kesken ollessa.
Joko siä taas pikkuhiljaa liha sujahtelee piiloon?
Mites tänään sunnuntaina siellä mökillä? Kuka joi kaljaa? Kuka lämmitti paljun?
Joko painajaisten mökkireissu on ohi? Hiljaisesti sitten ap kotona sen seksin kanssa, ettet häiritse naapureita.