Veljen uusi naisystävä käy hermoille
Ollaan oltu mökillä vanhempieni, pikkuveljeni ja hänen tyttöystävänsä kanssa nyt pari päivää. Nyt on alkanut oikeasti hänen seuransa sapettamaan.
Ensinnäkin, ei tee yhtä paljoa töitä kuin me muut, koska muka ei osaa. Ei ole auttanut grillaamisessa tai lämpimien ruokien valmistamisessa, tehnyt vaan salaatin joka päivä. Ei osannut lämmittää saunaa tai paljua, jouduttiin kädestä pitäen neuvomaan, ja lopulta tekemään itse. Miten voi olla noin uusavuton vielä 22 vuotiaana?
Toiseksi, hän on epäkohtelias. Veljeni oli ostanut kaupasta ruokaa mökille tuotavaksi, mutta tyttökaveri ei ollut tuonut muuta kuin jonkun kahvipaketin ja pullon viiniä. Sanoi että rahasta on tosi tiukkaa. Olisiko kannattanut ehkä ajoissa laittaa säästöön.
Kaikkein suurin ärsytys kyllä on kuitenkin se, että nukun veljeni huoneen viereisessä huoneessa ja joudun yöllä kuuntelemaan heidän panemistaan. En tajua, että onko sitä seksiä oikeasti ihan pakko joka päivä harrastaa ja häiritä muita.
2 päivää vielä tätä pitää kestää, sitten pääsen takaisin omaan kotiin.
Kommentit (166)
Naisystävä käy hermoille, vaikka veljesihän sitä n_ssii yöt läpeensä ja tilastojen valossa on todennäköisemmin halukkaampi osapuoli, jopa vonkaa. Nainen sitten suostuu. Huh mikä perverssi sonni sun veli on, turha kälyä syytellä, puhut sille kankikaalepille kahden kesken, et voisko vähän rajoittaa himojaan ja hakata esim. hanskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä on viisi muuta aikuista ja sä vingut jostain pikkuhommista joita ei muutenkaan voi tehdä kaikki kerralla? Anna mun kaikki kestää, oot nolo. Mä oon 45 enkä ole juuri mökkeillyt joten jätän saunan sytyttämiset osaavammille.
Ei ole pikkuhommia, kaikki pitäisi mun mielestä jakaa tasaisesti. Se että hän istuu miesten kanssa juomassa kaljaa kun laitan äidin kanssa ruokaa ei ole vieraalta hyvää käytöstä.
Miksi miehet eivät osallistu ruuanlaittoon?
Vierailija kirjoitti:
Naisystävä käy hermoille, vaikka veljesihän sitä n_ssii yöt läpeensä ja tilastojen valossa on todennäköisemmin halukkaampi osapuoli, jopa vonkaa. Nainen sitten suostuu. Huh mikä perverssi sonni sun veli on, turha kälyä syytellä, puhut sille kankikaalepille kahden kesken, et voisko vähän rajoittaa himojaan ja hakata esim. hanskaan.
Mun anoppi tuli valittamaan mulle kautta rantain, että kulki myöhään illalla vierasmökin ohi ja päätti kitkeä siitä seinustalta vähän rikkaruohoja, kun kuului kaikenlaisia... ääniä. Äänethän voivat kantautua jopa vastarannalle ja siellä olevien mökkiläisten lasten korviin, vaikka ovat tietysti luonnollisia. Minä olen se hiljainen osapuoli, eli erehtyä ei voinut äänenlähteestä. Silti piti minulle syntiselle naiselle sanoa asiasta, olisi nyt sanonut pojalleen että kyntää hiljempaa. Kerroin toki miehelle jota asia huvitti, toivottavasti anoppi kitki seuraavanakin iltana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi tuli valittamaan mulle kautta rantain, että kulki myöhään illalla vierasmökin ohi ja päätti kitkeä siitä seinustalta vähän rikkaruohoja, kun kuului kaikenlaisia... ääniä. Äänethän voivat kantautua jopa vastarannalle ja siellä olevien mökkiläisten lasten korviin, vaikka ovat tietysti luonnollisia. Minä olen se hiljainen osapuoli, eli erehtyä ei voinut äänenlähteestä. Silti piti minulle syntiselle naiselle sanoa asiasta, olisi nyt sanonut pojalleen että kyntää hiljempaa. Kerroin toki miehelle jota asia huvitti, toivottavasti anoppi kitki seuraavanakin iltana. :D
Tuo on kyllä jännä juttu, että mitä enemmän toisten sänkypuuhia paheksuu, sitä enemmän ne myöskin kiinnostaa.
Muistelen, kun aikoinaan kaveri 20v kutsui porukkaa mökilleen (vanhempiensa mökille siis). Hän luotti siihen, että meistä joku osaa tehdä tulen ja käyttää grilliä, ruohonleikkuria, venettä, vesisysteemiä...
Hän ei osannut tehdä mitään, vaikka olisi koko pienen ikänsä siellä kyseisellä mökillä ollut. Hänen isänsä oli sitä mieltä, ettei tyttö saa tehdä tulta ja koneetkin kuuluu miesten osattaviin.
Me oltiin siis tyttöporukalla ja hommat hoitu. Mä olen mökillä joutunut tekemään yhtä ja toista pienestä pitäen.
Hemmetin hauska reissu siitä tuli ja opetettiin tätä kaveria, että seuraavalla kerralla jotain osas.
Vierailija kirjoitti:
Haloo ap???
En ole ehtinyt notkua palstalla, kun on ollut niin paljon tekemistä. Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa, niin kyllä jouduin yöllä tunkemaan sormet korviin. Paiskaisin myös oven kiinni kovaa kun kävin vessassa, mutta eivät ilmeisesti ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
No naisystävän ääntä sieltä kuuluu. Ja ei veli minua kuuntelisi.
Eikö veljen tyttöystävä olekaan kiinnostunut apn pikku roolileikeistä ja tohuilevasta hössöttämisestä? Voi, voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu heippa vaan, sisko. Ei kaikki osaa samoja asioita kuin sinä.
Nuo on kyllä ihan asioita joita kaikki osaa. En usko että kukaan suomalainen on niin vajaa ettei osaa grillata tai lämmittää saunaa?
Enpä tiedä osaisinko grillata. En ole tehnyt sitä koskaan enkä juuri syö grilliruokaa. Ja ikää jo yli 60 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä jännä juttu, että mitä enemmän toisten sänkypuuhia paheksuu, sitä enemmän ne myöskin kiinnostaa.
Apta harmittaa kun on toisten panemista kuunnellessaan sormettanut paikkansa kipeiksi.
Vierailija kirjoitti:
HUONO! -110/5
Ei vaan hyvä! 6 sivua mammat tohkeissaan vääntävät ilmiselvälle provolle vastauksia näppikset sauhuten.
Annan 5/5
Vierailija kirjoitti:
Eikö veljen tyttöystävä olekaan kiinnostunut apn pikku roolileikeistä ja tohuilevasta hössöttämisestä? Voi, voi sentään.
Minulla on käytöstapoja, toisin kuin tällä naisella. En ymmärä mitä veli siinä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käytöstapoja, toisin kuin tällä naisella. En ymmärä mitä veli siinä näkee.
"Pikkuveli" vie nyt miestä :) Muistele omaa kuherrusaikaasi, silloin peitto sai kyytiä aamuin illoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pikkuveli" vie nyt miestä :) Muistele omaa kuherrusaikaasi, silloin peitto sai kyytiä aamuin illoin..
Me emme koskaan häirinneet muita seksiäänillä.
Mikä se oli se ongelma? Jos me ollaan porukalla appivanhempien mökillä, niin minä teen ruokaa enkä halua ylimääräsiä siihen hääräämään. Mutta pidän ruuanlaitosta ja tykkään laittaa porukalle. Jos laitetaan grillattavaa, niin se on miesten homma. Saunaakaan ei lämmitä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä on viisi muuta aikuista ja sä vingut jostain pikkuhommista joita ei muutenkaan voi tehdä kaikki kerralla? Anna mun kaikki kestää, oot nolo. Mä oon 45 enkä ole juuri mökkeillyt joten jätän saunan sytyttämiset osaavammille.
Ei ole pikkuhommia, kaikki pitäisi mun mielestä jakaa tasaisesti. Se että hän istuu miesten kanssa juomassa kaljaa kun laitan äidin kanssa ruokaa ei ole vieraalta hyvää käytöstä.
Se että teidän suvussa naisten on tapana marttyroitua keittiöön ei tarkoita sitä että kaikissa muissa suvuissa tehtäisiin niin, tai että teidän kannattaisi odottaa kaikkien naispuolisien vieraiden haksahtavan samaan virheeseen.
Haloo ap???