Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen uusi naisystävä käy hermoille

Vierailija
17.07.2020 |

Ollaan oltu mökillä vanhempieni, pikkuveljeni ja hänen tyttöystävänsä kanssa nyt pari päivää. Nyt on alkanut oikeasti hänen seuransa sapettamaan.

Ensinnäkin, ei tee yhtä paljoa töitä kuin me muut, koska muka ei osaa. Ei ole auttanut grillaamisessa tai lämpimien ruokien valmistamisessa, tehnyt vaan salaatin joka päivä. Ei osannut lämmittää saunaa tai paljua, jouduttiin kädestä pitäen neuvomaan, ja lopulta tekemään itse. Miten voi olla noin uusavuton vielä 22 vuotiaana?

Toiseksi, hän on epäkohtelias. Veljeni oli ostanut kaupasta ruokaa mökille tuotavaksi, mutta tyttökaveri ei ollut tuonut muuta kuin jonkun kahvipaketin ja pullon viiniä. Sanoi että rahasta on tosi tiukkaa. Olisiko kannattanut ehkä ajoissa laittaa säästöön.

Kaikkein suurin ärsytys kyllä on kuitenkin se, että nukun veljeni huoneen viereisessä huoneessa ja joudun yöllä kuuntelemaan heidän panemistaan. En tajua, että onko sitä seksiä oikeasti ihan pakko joka päivä harrastaa ja häiritä muita.

2 päivää vielä tätä pitää kestää, sitten pääsen takaisin omaan kotiin.

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehdottanut kimppakivaa?

Vierailija
22/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vaan katkera kun veljesi on rakastunut ja rakastelee. Niin ne vanhapiikasisaret aina.

On minullakin ollut miesystävä jo 5 vuotta, ei vaan päässyt nyt mukaan kun oli muuta menoa.

Niin, hänellä on aina ”muuta menoa”. Ymmärrettävää, ärsytys ja ärsyyntyminen.

Ei ole aina ollut. Sen verran tärkeä työ vaan ettei nyt päässyt mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
24/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkiäkin sessioita? Komenna miehesi paikalle ja pistäkää paremmaksi.

Vierailija
25/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on viisi muuta aikuista ja sä vingut jostain pikkuhomm

Ei ole pikkuhommia, kaikki pitäisi mun mielestä jakaa tasaisesti. Se että hän istuu miesten kanssa juomassa kaljaa kun laitan äidin kanssa ruokaa ei ole vieraalta hyvää käytöstä.

Tuo paljasti provoksi, että sanot miesten istuvan juomassa kaljaa, kun naiset tekevät ruokaa. Yrität ilmeisesti, että porukka puuttuisi tuohon mikseivät miehet kokkaa.

No tänään sattui olemaan noin. Isä kyllä yleensä grillaa, mutta tänään laitettiin muuten ruokaa.

Vierailija
26/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet kauhea ja lapsellinen 

Vierailija
27/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkiäkin sessioita? Komenna miehesi paikalle ja pistäkää paremmaksi.

Ei hän ehdi , ja meillä on tapana kunnioittaa muita ihmisiä. Veli on aina ollut perheen lellikki.

Vierailija
28/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pikkuhommia, kaikki pitäisi mun mielestä jakaa tasaisesti. Se että hän istuu miesten kanssa juomassa kaljaa kun laitan äidin kanssa ruokaa ei ole vieraalta hyvää käytöstä.

Tuo paljasti provoksi, että sanot miesten istuvan juomassa kaljaa, kun naiset tekevät ruokaa. Yrität ilmeisesti, että porukka puuttuisi tuohon mikseivät miehet kokkaa.

No tänään sattui olemaan noin. Isä kyllä yleensä grillaa, mutta tänään laitettiin muuten ruokaa.

Joo joo, just tänään sattui et naiset oli keittiössä ja miehet joi kaljaa ja just tänään olisi tarvittu keittiössä kolmatta naista...oliko Porvoossa aurinkoinen päivä juoda kaljaa?

Vierailija
29/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko ja veli vai?

Vierailija
30/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko ja veli vai?

Porvoossa kaikki on mahdollista.

Vierailija
31/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, just tänään sattui et naiset oli keittiössä ja miehet joi kaljaa ja just tänään olisi tarvittu keittiössä kolmatta naista...oliko Porvoossa aurinkoinen päivä juoda kaljaa?

No niin ne työt on vaan meillä jakautunut. Mutta tyttis ei ole osallistunut mihinkään muuhunkaan hommaan kunnolla.

Vierailija
32/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tehtävä on saunan/paljun lämmitys ja grillaus.

Vierailija
33/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti... yhyy... isi... yhyy... mä en saa unta kun noi panee-e-e-e..."

Vierailija
34/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko muka itse kuunnella sisaruksesi sekisiääniä.

Vierailija
35/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
36/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo

Harvinaisen huono provo. Kaljan juonti pilasi kaiken, muuten ois voinut lähteä.

Vierailija
37/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko muka itse kuunnella sisaruksesi sekisiääniä.

En haluaisi kuunnella kenenkään seksiääniä, mutta eipä tuolle nyt okein mitään voi, turha ärsyyntyä. Jokainen on toivottavasti joskus ollut nuori ja rakastunut.

Vierailija
38/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä pakko olla? Lähde kotiin.

Vierailija
39/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ne työt on vaan meillä jakautunut. Mutta tyttis ei ole osallistunut mihinkään muuhunkaan hommaan kunnolla.

Pyytäkää sitä tekemään polttopuita. Voitte sitten nauraa ja paheksua. Ja juokaa kaljaa samalla kun ilkutte!

Vierailija
40/166 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä pakko olla? Lähde kotiin.

En voi, kun tulin vanhempien kyydillä. Ja he kun niiiin kauheasti pitävät tästä miniäehdokkaasta🙄🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme