Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?
Kysymys otsikossa.
Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa
Kommentit (382)
Gunvald Larsson, Stefan Lindman ja Jack Dawson.
Menköön muut mutta nämä </3
Sovitus (Atonement) -leffan traagiset rakastavaiset - toinen kuolee Dunkerquen piirityksessä ja toinen Lontoon pommituksessa. Ensin vaikuttaa siltä, että he sentään saivat yhden yhteisen yön ennen lopullista eroa, mutta lopulta selviää, että se oli sittenkin vain kuvitelmaa.
Komisariot Morse ja Köster!
Nämä uusintoina, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla-Lena Lundbergin kirjassa ”Jää” on päähenkilönä nuorehko pappi joka hukkuu. Kova juttu mulle!
Joo, tää oli kyllä.
Itselleni se oli myös juttu, joka pilasi koko kirjan. Vaikka sinänsä hienosti kuvattu traaginen tapahtuma, niin jotenkin juonenkäänteenä ihan tylsä. Siihen asti oli ollut kiinnostavaa, mutta ton myötä koko hommasta tuli vain sellaista perinteistä surkeilua. Tuntui, että tämä ns. lässäytti myös sen tohtori Gyllenin sivujuonen, joka sit vaan kuitattiin ohimennen jotenkin, kun piti keskittyä papin kuolemasta seuraaviin juttuihin.
Tämä. Kirja jäi siihen erittäin pitkäksi aikaa kunnes joskus myöhemmin luin sen loppuun. Mikään kuolema ei missään teoksessa ole tullut näin puskista ja tuntunut niin konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tanssii susien kanssa, niin se susi ammuttiin, ja jos oikeen muistan niin myös hevonen kuoli. Itkin teininä silmät päästä. Jos katsoisin uudestaan, niin varmaan vieläkin tulisi paha mieli.
Nainen 44 v
Tuli vielä toinenkin mieleen,
elokuva Braveheart Mel Gibsonin vaimon kuolema. Katsonut neljä kertaa, ja silmät sumenee väkisinkin.
Game of Thronesissa monen hahmon kuolema harmitti, mä olen juonipaljastuksien ystävä niin suurin osa kuolemista ei ikinä tuu mulle yllätyksenä, ainoa poikkeus tässä sarjassa oli red wedding vai mikä nyt olikaan jossa katelyn kuoli, se oli mun lemppari nedin lisäks.
Noh Starkien vanhempien lisäks olin Lannister-fani nii vitutti ku loistavat hahmot Joffrey ja Cersei kuoli, Cersei onneks vasta ohan lopussa.
Walking deadissa mun oli vaikee päästä Bethin kuoleman ohi, siiitäkin luin etukäteen juonipaljastuksista ja jätin sarjan pitkäksi aikaa kesken, kunnes vasta nyt olen pystynyt alottaa uudestaan. Ja sitten nyt viikko sitren tajusin ett Glenn kuolee kohta, ei tekis mieli taaskaa jatkaa kattomista ku en halua päästä siihen vaiheeseen kun Glenn kuolee mutta enpä kyllä halua jättää taas tauolle.
Joel Miller
(The Last of Us part II)
Tyttöni mun -elokuva ja Thomas, joka kuoli mehiläisenpistohin.
Anna-kirjojen Matthewin kuolema. Marillan veli ja Annan kasvatti-isä.
😥
Vierailija kirjoitti:
Clairen kuolema McLeodin tyttärissä.
Kyllä, Claire tuli heti mieleen! Muistan itkeneeni vuolaasti ja pitkään, kun se jakso esitettiin, vähän kun olis menettänyt ystävän :( Sattui osumaan rankkaan aikaan omassa elämässä, McLeodin farmi oli pakopaikka.
Lapsena Mufasa ja Alfred J. Kwakin perhe :(
Myöhemmin pahin varmasti Titanicin Jack.
Potterin kuolleista eniten harmittaa Fred Weasley. Sirius Musta tietty "klassikkona" pakko mainita myös. Homeland-sarjasta Peter Quinn, vaikkei hahmo ollutkaan enää oma itsensä ja koko loppuaika oli melko surkeaa hänen osalta :(
Vierailija kirjoitti:
Matthew Crawleyn kuolema Downton Abbeyssa.
Tämä! En meinannut pystyä katsomaan sarjaa enää tämän jälkeen.
Beck ilman Gunvald Larssonia on tylsä. Mikael P on karismaa päästä varpaisiin.
Stefan (Wallanderista), en muista tappoiko itsensä vai tapettiinko. Joka tapauksessa ennen kuolemaa selvisi että on joutunut pedofiilin uhriksi pikkupoikana. Todella huono (köykänen) käänne, en sitten tiedä, halusiko Ola Rapace itse pois roolista.
Onneksi Joel Kinnaman sinnittelee pikkurikollisen/vasikan roolissa Falkissa (en edes muista sarjan nimeä). Pääosan esittäjä on niin umpisurkea että tokko sarjalla olisi yhtään katsojaa ilman Kinnamania.
Vierailija kirjoitti:
Joel Miller
(The Last of Us part II)
Tuossa pelissä tuli todella todella vahvat "my god what have I done" fiilikset kun tarinaa kurkittiin siltä toiselta puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Poirotin. Se oli niin lohdutonta ja surullista. Poirot ei saa kuolla!
Mitä hittoa! Onko Poirot kuollut?
Salkkareiden Miia