Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä fiktiivisen hahmon kuolemasta et ole päässyt ylitse?

Vierailija
17.07.2020 |

Kysymys otsikossa.

Huom. mahdollisia juonipaljastuksia tulossa

Kommentit (382)

Vierailija
281/382 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutassun äiti

Mufasa

Bambin äiti

Potterista:

Sirius

Remus

Dumbledore

Dobby

Snape

Fred

Itkin ihan järkyttävän paljon Siriuksen ja Dumbledoren kuoltua ja kun selvisi Severuksen teot, itkin hänen kuolemaa. Vieläkin mietin, että olisiko Severus voinut jäädä eloon, kun ei kuollut loitsuun. Sama Siriuksen kohdalla.. mihin hän oikein katosi.

Vierailija
282/382 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikärpästen hauta. Seita ja Setsuko, nälkään kuolevat lapset. Toista kertaa en ole pystynyt elokuvaa katsomaan.

Mulla on kyllä tämä sama. En todellakaan pysty enää koskaan uudestaan tuota katsomaan 😭

Pakko tulla komppaamaan. Itkin semmoista hallitsematonta itkua monta minuuttia vielä leffan päättymisen jälkeenkin. Never again.

Tiesitte varmaan, että pohjautuu tositapahtumiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunvald. Järjetön veto. Hyvä idea vain jos haluaa ettei kukaan enää katso leffasarjaa toista kertaa. Kuten esim minä en katso.

Tätä olin tulossa tänne kirjoittamaan. Eikö Gunvaldia olisi voinut laittaa vaikka lomalle sarjassa? Sarjan karismaattisin hahmo kirjoitetaan ulos, ei tarvitse enää katsoa.

Vierailija
284/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyne Puustinen salkkareissa

Vierailija
285/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikoira Rexin eka isäntä,

Hercule Poirot,

Teho-osaston Mark

Mutta kyllä eniten Poirotin kuolema sykähdytti.

Vierailija
286/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulikärpästen hauta. Seita ja Setsuko, nälkään kuolevat lapset. Toista kertaa en ole pystynyt elokuvaa katsomaan.

Mulla on kyllä tämä sama. En todellakaan pysty enää koskaan uudestaan tuota katsomaan 😭

En ollut kuullut tästä. Luin eilen kuvauksen wikipediasta ja tuli itku. Tietääkö kukaan mistä tämän elokuvan voisi löytää?

Vierailija
287/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ned Stark, Game of Thrones.

Sybill, Downton Abbey.

Ragnar Lothbrok, Vikings.

Oisko ollu muita yhtä pahoja, jotka vaikutti paljon sarjan katsomiseen siitä eteenpäin...

Teininä oli rankkaa kun Marissa kuoli (O.C.) 😀🤔

Vierailija
288/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimaailmassa: Arthur Morgan Red dead redemption 2:ta.

Tai pääsin yli mutta oli jotenkin koko pelin pelaamisen jälkeen tyhjä olo viikon jos toisenkin. Oli niin huikea peli ja samaistuttava päähahmo.

Vierailija
289/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut kuullut tästä. Luin eilen kuvauksen wikipediasta ja tuli itku. Tietääkö kukaan mistä tämän elokuvan voisi löytää?

Pirkanmaalla ainakin kirjastosta

Vierailija
290/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quentin Coldwater :'( Kohtaus jossa hänelle jätettiin hyvästit:

Sniff, itku tulee aina. En ole vieläkään voinut katsoa Magiciansin viimeistä kautta. En usko, että sarjan omaperäinen tunnelma voi enää olla ennallaan ilman Quentinia. Taidanpa taas aloittaa sarjan katsomisen alusta...

Vierailija
291/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rachel (Rimakauhua ja rakkautta)

Rachelin kuolema oli minullekin niin suuri järkytys että tuntui melkein siltä kuin joku ystäväni olisi oikeasti kuollut. Koko ohjelmasta meni maku sen jälkeen. :(

Vierailija
292/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haldir.

Vierailija
293/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryn kuolema Robin Hood -tv-sarjassa.

Vierailija
294/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle Juicen ( sons of anarchy) kuolema oli aika kova paikka. Oli minulle suosikki koko sarjassa jo olin aika nuori, kun sitä katsoin. Hän kuitenkin kärsi paljon sarjassa muutenkin ja ajattelin aina, että selviää kuitenkin. Samalla samaistuin häneen paljon sillä olen jo nuorena ajatellut itsekin, että en "halua elää" ja on ollut yksinäistä ja vaikeaa.  Kaikki hänen elämään liittyvä kosketti senkin takia paljon ja kun hän menetti elämän haluaan niin pystyi tuntemaan sen ja tiesi miltä se tuntuu ( vaikka olikin fiktiota).

Muuten on aika vaikeaa keksiä toista jota olisin surrut niin paljon. Oz ( kylmä rinki) sarjastakin jäivät ne eloon joista itse pidin. Tosin jos nyt mietin niin Skins- sarjan Cassie,  Chris ja Grace olisivat myös saaneet jäädä henkiin. Sekä tietenkin Freddie. Samalla minulle hyvin tärkeitä hahmoja olivat Gracen poikaystävä Rich ( oikeasti vieläkin varsinkin hänen "hevari" hahmonsa saa minut miettimään, että on ihan täydellinen)  ja saman sarjan Cook, joka oli Freddien ystävä, joten näiden ystävienkin kärsimys heidän menettäessään tärkeitä ihmisiä oli kamalaa katsottavaa.

Vierailija
295/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottereista Fred, Sirius,Remus, Dumbledore. Hedwig ja Dobby.

Vierailija
296/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Hole kirjoista Birgitta, Ellen Gjelten, Jack Halvorsen ja Beate Lønn.

Vierailija
297/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena järkytti kovasti kun Leomon kuoli Digimoneissa. Samoin järkytti kun Jet kuoli Avatarissa.

Vierailija
298/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweets ja Nigel Murray Bonesista.

Vierailija
299/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucía Serranon perheestä.

Vierailija
300/382 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

index sarjassa työtoveri hoitelee frenda nimisen tytön. omasta mielestä oli tarpeetonta hoitella tyttörukkaa.