Onko sinne pihalle pakko mennä joka päivä?
Eilen olin pihalla kuusi tuntia, toissapäivänä neljä. Tänään en ole ollut, koska olen siivonnut ja pääni on tosi kipeä, eli ei tee mieli edes pukea kunnollisia vaatteita päälle ja mennä minnekään. Mieheni mielestä pihalle kuitenkin pitäisi mennä, sillä se kuulemma auttaa pääkipuun. Jos joskus työpäivän jälkeen olen niin väsynyt, etten jaksa lähteä pihalle, mieheni mielestä se on ulkoilun puutetta. Onko sinne pihalle tosiaan pakko mennä joka ikinen päivä, jotta pysyy kunnossa? Lenkkeilen neljä viisi kertaa viikossa ja olen muutenkin pihalla paljon, mutta en joka päivä, koska välillä vaan ei jaksa. Olenko jotenkin laiska?
Kommentit (2)
Puhutko itsestäsi vai taaperosta? Minä ainakin viihdyn itse oikein hyvin sisällä. Äsken pistäydyin ensimmäistä kertaa tänään ulkona kahvikupin kanssa, kun kävin katsomassa, onko gladioluksesta mitään näkyvissä, mutta hyttyset iskivät niin joukolla kimppuun, että pakenin oikopäätä takaisin sisätiloihin. En ole koskaan ymmärtänyt pakkoulkoilua minkään ikäisen kohdalla.
Kesäisin tulee hirveä paine olla koko ajan ulkona. Nytkin tunnen huonoa omatuntoa, kun istun sisällä vaikka ulkona paistaa aurinko. Talvi kuitenkin tulee jo muutaman kuukauden päästä... Kävin jo treenaamassa salilla (sisällä), mutta pitäisi lähteä istumaan puistoon, kävelemään, jotain, äh. Mutta ei, ulos ei tarvitse mennä joka päivä, ei oo pakko jos ei haluu.