Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sundsberg Kirkkonummella-kokemuksia koulusta?

Vierailija
30.05.2013 |

Harkitsemme muuttoa Sundsbergin alueelle ja kiinnostaa tietaa millaisia kokemuksia koulusta on kertynyt.Samoin paivakodista ja alueesta yleisesti kuulisin mielellani. Kiitos:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko kenellakaan ole kokemusta? Sundsbergilaisia paikalla?

Vierailija
2/6 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka lapsiperheelle. Koulusta on pelkästään hyvää sanottavaa. Jos jotain negatiivista yrittää keksiä, niin luokkakoot ovat aika isoja. Lapseni luokalla oli ekalla luokalla muistaakseni 23 oppilasta. Ei se tainnut opetusta  kuitenkaan haitata, koska luokalla ei ollut ns. ongelmatapauksia. Aluella on kolme yksityistä päiväkotia ja yksi kunnallinen päiväkoti. Kaikista olen kuullut hyviä kokemuksia. Naapurustosta löytyy kavereita kaikenikäisille lapsille ja aikuisetkin viihtyvät täällä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu on kyllä mielestäni , kahden koululaisen kokemuksella tosi hyvä, hyvät opettajat ja esim. kiusaamistapauksiin on puututtu nollatoleranssilla. Meillä kokemusta vain yhdestä yksityisestä päiväkodista, hyvä on ollut.. Lapsille on todella paljon kavereita, ja se voi olla myös negatiivinen asia, lapsia on todella paljon, ja välilllä tuntuu, että leikkikavereita on liikaakin. mutta me ollaan asuttu jo 10 vuotta täällä, eikä lähdetä pois:-).

Vierailija
4/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Loytyisiko lisaa kokemuksia??

Vierailija
5/6 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yhteisöllinen paikka se tuntuu olevan, että riippuu varmastikin paljon siitä miten haluaa omaa elämäänsä jakaa, että viihtyykö siellä vai ei. Mä en sinne ikinä itse muuttaisi, mutta muutama tuttu siellä asuu ja ovat kai viihtyneet ihan kivasti. Lapsiahan siellä on ihan järkyttävä määrä, esim kun tuttavien terassilla ollaan joskus istuskeltu, niin kyllähän sitä lasten aikaansaamaa meteliä kuuluu aika paljon pihoilta ja lähitaloista. Mutta jos sellainen ei häiritse, niin sinne vaan.

Vierailija
6/6 |
30.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, millainen lasten yläkoulu Masalassa on. Onkohan Kirkkonummelle Sundsbergin lähelle tulossa uutta koulua? Entäs ruokakauppaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi