Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan kuvaushimo

Vierailija
30.05.2013 |

Facessa oli tänään linkki juttuun, josta oon kyllä niin samaa mieltä. En sitten yhtään jaksaisi, tai oikeestaan naurattaa ja nolottaakin, kun joka paikka on täynnä itseään kuvaavia teinejä. Ja aikuisia. Mikä ihme siinä on, että itseään pitää levitellä joka päivä nettiin, vaikka on jotkut samat farkkushortsit tai paita päällä joka päivä. Sitten siihen vielä luettelo ostopaikoista, kuten H&M, Gina Tricot, Seppälä jne. Ei sillä, että kuteiden pitäis mitään high fashionia olla, mutta silti. En minä ainakaan saa toisten naamoista mitään inspiraatiota päivääni.

http://assankakena.blogspot.fi/2013/05/edesta-ja-takaa.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri muuttuu, totta. Onko se silti aina hyvä? Jos nyt ajatellaan vaikka facebookia ja muita sosiaalisen median kanavia, niin mihin tämä omasta elämästä kaikille ja kaikkialla kertominen vielä oikein johtaa? Onko kaikkea pakko kertoa kaikille? Onko kaikkea pakko näyttää kaikille? Miksi pitäisi ottaa itsestä bikinikuva peilin kautta nettiin?

Vierailija
2/5 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa äitinä se, mitä (vielä alakouluikäiset) tyttäreni näkevät normaalina. Vartalonpalvonta ja ruokien punnitseminen eivät ehkä ole sitä kaikista terveintä esimerkkiä, sillä juuri hetki sitten luin, miten jo pikkutytöt jättävät koulussa hedelmän syömättä, kun siinä on fruktoosia. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolti se varmaan johtuu bloggaamisesta tai asioiden jakamisesta sosiaalisessa mediassa, että kuvataan. 

Ja kyllä minua ainakin kiinnostaa, seuraan pariakin blogia joka koostuu linkitetyn kirjoitetun kritisoimasta sisällöstä lähinnä eli siitä että bloggaaja kuvaa tavallista elämäänsä sekä kuvin että sanoin. Minua kiinnostaa paljon enemmän ns. tavisten elämän seuraaminen kuin julkkisten esimerkiksi.

Vierailija
4/5 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisenä ilmiönä itsensä kuvaaminen on kyllä munkin mielestä kiintoisaa. Toisaalta on hienoa, että riittää pokkaa (ei tarvi olla missi kuvatakseen itseään), mutta toisaalta touhu menee jo niin yli, että myös mua naurattaa. 

Vierailija
5/5 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri muuttuu, ei siinä sen enempää. Omassa nuoruudessani kameroita oli harvassa, filmi ja kehittäminen kallista. Nyt jokaisessa halpispuhelimessakin on kamera ja kaikilla on tietokone. Teinit kuvaavat tietenkin asioita jotka heitä kiinnostavat, kuten uudet vaatteet ja hauska teinielämä. Aikuisia kiinnostaa sisustaminen ja koti.

Mielenkiinnolla seurailen mitä muita asioita kameroiden yleistyminen tuo tullessaan.