Olen kaupassa töissä ja
Rasittaa ihmiset, jotka valittaa koko ajan. Kaikki on huonoa ja ei ole juuri sitä kaljaa mitä hän haluaa, on vain 99 muuta merkkiä. "kun joka paikassa muualla on" Miksi pitää tulla valittamaan? Menkää sinne parempaan kaupaan. Ei mikään teitä ruikuttajia kauppaamme halua. Asiasta saa sanoa, mutta jotkut valittaa ihan koko ajan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö ole ihan luontevaa että asiakas antaa palautetta kassalle. Ja sinä työntekijänä et ota henkilökohtaisesti nokkiisi vaan pistät palautteen eteenpäin.
Kassa ei päätä valikoimista tai mistään muustakaan.
Paremmin palaute menee perille suoraan kauppiaalle tai yrityksen sivujen kautta.
Tämä ei mene sinullakaan jakeluun? -ei ap
Tollo. Kassa vie työnantajan edustajana toiveet eteenpäin. Voi helvetti mikä maailma tämä on. " älä sano liikkeessä, laita netissä viestiä, jos ei sulla ole niin hommaa". Voi perkele.
sultakin toi netissä kirjoittaminen näkyy onnistuvan.
eihän siinä mitään jos kassa unohtaa sen paskan toiveesi tai hukkaa toivelappusi. kassaa ei kiinnosta paskaakaan saatko sinä sen tuotteesi valikoimiin
Ja sitten sinä vedät itkupotkuraivarit jos kysellään pomoa paikalle. No, kaikista ei ole asiakaspalveluun. Vahinko että kaikkialla sitä ei valvota ja työttömänä on helvetisti porukkaa jota kiinnostaa ja töissä niitä joita ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö ole ihan luontevaa että asiakas antaa palautetta kassalle. Ja sinä työntekijänä et ota henkilökohtaisesti nokkiisi vaan pistät palautteen eteenpäin.
Kassa ei päätä valikoimista tai mistään muustakaan.
Paremmin palaute menee perille suoraan kauppiaalle tai yrityksen sivujen kautta.
Tämä ei mene sinullakaan jakeluun? -ei ap
Tollo. Kassa vie työnantajan edustajana toiveet eteenpäin. Voi helvetti mikä maailma tämä on. " älä sano liikkeessä, laita netissä viestiä, jos ei sulla ole niin hommaa". Voi perkele.
sultakin toi netissä kirjoittaminen näkyy onnistuvan.
eihän siinä mitään jos kassa unohtaa sen paskan toiveesi tai hukkaa toivelappusi. kassaa ei kiinnosta paskaakaan saatko sinä sen tuotteesi valikoimiin
Minua ainakin kiinnostaisi, jos olisin kassa. Ilmeisesti on väärin olla kiinnostunut oman työpaikkansa asioista.
Joo mutta et ole. Se on aina helppo huudella, kun ei näköjään asiasta mitään ymmärrä.
Itse osoitit tuolla kommentilla, että tykkäät räkyttää tyhjästä ja kuvitella tietäväsi toisten elämästä. Olen asiakaspalvelualalla, vaikkakaan en kaupassa, ja saan paljonkin kuulla negatiivisuutta. Minua kiinnostaa aidosti auttaa niitäkin, jotka valittavat asiasta tai toisesta. Minulle on monta kertaa sanottu, että osaan kuunnella ja selvittää ongelmat asiallisesti. Asenteeni kun ei ole tuollainen "ei minua kiinnosta, olen vain myyjä".
Kyllä niitä ammattivalittajia vain piisaa. Yleensä kaupan henkilökunta oppii aika pian tuntemaan vakiovalittajat, jotka keksivät suunnilleen joka asiointikäynnillä jotain huomautettavaa. Joskus vakiovalittajatkin kyllä antavat ihan aiheellista palautetta, esim. jollain käytävällä laatikko, johon voi kompastua. Usein tosin valitetaan jostain ihan älyttömästä, kuten asiakkaan mielestä väärän mallisesta roska-astiasta eteisaulassa.
Ja sitten ne lihavat jotka selittele "olipas rankka päivä mutta sentään karkkipäivä sattu nyt"
joojoo,niin se sattu olemaan eilenki ja toissapäivänä ja koko sen ajan mitä minä istunu tässä kaupassa.
Joo mutta et ole. Se on aina helppo huudella, kun ei näköjään asiasta mitään ymmärrä.