Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen melkein masentunut kun en kelpaa kellekkään

Vierailija
17.07.2020 |

Hulluksi tuun.
Onko ketään muuta jämänaista?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään mutta en tosiaan aio mennä johonkin tyytymissuhteeseen. Mua ei kiinnosta lihavat eikä matalasti koulutetut miehet yhtään kun en itsekään sellainen ole. Yksinkin on hyvä olla. Mitä kauempaan on sinkkuna niin sitä enemmän siihen tottuu...miehen pitää olla erityinen.

Miksi te naiset jatkuvasti tavoittelette itseänne huomattavasti parempia miehiä?

Etkö ymmärrä vai,etkö vain halua ymmärtää lukemaasi. -Vastaan tähän nyt miehenä. Siski, koska yksin on niin hyvä olla, että mieluummin jatkan yksin oloa, kuin asetun kenen hyvänsä kanssa parisuhtteeseen. Jos tähyää parhainta, niin ei aina toki onnistu saamaan parasta mutta voi saada kuitenkin hyvän. Ellei aseta mitään kriteerejä ja tai tavoitteita, niin varmaan arvannet, mitä voit saada.  

Siski tahtoisin jakaa kanssas tämän yön mut sydän liikaa lyö.

Tuo oli miehen kirjoittama. Miksi laitoit tuollaiset sanat? Tässä ketjussa on jotain todella outoa.

Yksi ja sama ongelmainen juuttuu ketjuihin vaihdellen muka persoonia, siitä outouden tunne.

Vierailija
82/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille? Ja mitä sinulla on heille tarjottavana?

Mitä tuo tarjottavuus on? Aina välillä törmää tuohon, että pitäisi kuulemma miettiä, mitä tarjottavaa on parisuhteeseen, mutta en ymmärrä mitä se voisi olla. Hyvä kumppani ei riitä, vaan pitää olla jotain ekstraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 40v ja 95kg (pitkäkin eli en lihavan näköinen), kaunis kyllä. Miehiä pörrää ihan koko ja ympärilläbaareissa yms.. Mut näin ei ollut kun olin hoikka parikymppinen. Ikä tuo itsevarmuutta ja mun tapauksessa iloisuutta ja puheliaisuuttakin. Mieti millainen habitus sulla on. Ryhti, ilme, katseet jne.

Vierailija
84/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt miehille? Ja mitä sinulla on heille tarjottavana?

Mitä tuo tarjottavuus on? Aina välillä törmää tuohon, että pitäisi kuulemma miettiä, mitä tarjottavaa on parisuhteeseen, mutta en ymmärrä mitä se voisi olla. Hyvä kumppani ei riitä, vaan pitää olla jotain ekstraa?

Sinkkujankkaripojan vakiokommentti aina tähän väliin, kun kukaan nainen ei tule tekemään hänelle aloitteita. Ettet turhaan mieti.

Vierailija
85/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkujankkaripojan vakiokommentti aina tähän väliin, kun kukaan nainen ei tule tekemään hänelle aloitteita. Ettet turhaan mieti.

Miehet ovat lainanneet tuon kommentin naisilta. Naiset ovat toistelleet sitä täällä jo kauan aina, kun joku mies on valittanut sinkkuuttaan. Nyt se onkin sitten typerä kysymys, kun miehet esittävät sen naisille. 😄

Vierailija
86/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 40v ja 95kg (pitkäkin eli en lihavan näköinen), kaunis kyllä. Miehiä pörrää ihan koko ja ympärilläbaareissa yms.. Mut näin ei ollut kun olin hoikka parikymppinen. Ikä tuo itsevarmuutta ja mun tapauksessa iloisuutta ja puheliaisuuttakin. Mieti millainen habitus sulla on. Ryhti, ilme, katseet jne.

Miksi näihin ketjuihin tulee aina joku vähän vanhempi/läskimpi kehumaan että miehiä kyllä riittää? Eikö se itsetunto kohotu tarpeeksi sillä viennin määrällä kun on pakko tulla lällättelemään niille jotka eivät "kelpaa" yhtään kellekään?

Ihan sama ilmiö kuin "olen yksinäinen"-ketjuissa kun väki tulee hokemaan miten niin haluaisivat välillä olla yksin... Todella törkeää.

Vierailija
87/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksihelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruman naisen ei kannata tehdä alotteita tai päätyy vaan yhenillan patjaksi. Sitä en halua vaan pidempiaikaisen taviskumppanin kun oon itekin tavis.

Miksi kukaan tekisi rumalle naiselle aloitetta paitsi seksin merkeissä?

Eikö se sisäinen kauneus ja luonne enää merkkaakaan? Daa.

Oman kokemuksen pohjalta voin sanoa ettei luonne merkkaa mitään, jos ei ulkoinen paketti ole kunnossa. Itsellä ruma naama ja se on karkottanut miehet tehokkaasti, ei auta edes hoikkuus. Siitä aina jankataan että pitää olla hoikka. Tällaisilta kirjoittajilta unohtui mainita kauniit ja miellyttävät kasvot. Kelpaan sänkyyn mutta en koskaan suhteeseen. Luonteeni on miellyttävä eli luonnevikainen en ole. Miehiä ei kiinnosta kuinka kiva nainen on, jos tämä ei ole kaunis.

Tämä on kyllä totta. Ja niiden kasvonpiirteiden pitäisi olla sellaset nukkemaisen sirot vieläpä. Tasan eivät käy onnen lahjat. :(

Chekkaappa vähän siellä kaupungilla että kuinka monet nukkemaisen sirot ovat YKSIN ja kuinka monet pullaposkiperunanenät suhteessa. Saatat yllättyä.

Vierailija
88/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ketjuihin tulee aina joku vähän vanhempi/läskimpi kehumaan että miehiä kyllä riittää? Eikö se itsetunto kohotu tarpeeksi sillä viennin määrällä kun on pakko tulla lällättelemään niille jotka eivät "kelpaa" yhtään kellekään?

Ihan sama ilmiö kuin "olen yksinäinen"-ketjuissa kun väki tulee hokemaan miten niin haluaisivat välillä olla yksin... Todella törkeää.

No siinä oli vinkkejä muutokseen.

Vierailija
89/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat lainanneet tuon kommentin naisilta. Naiset ovat toistelleet sitä täällä jo kauan aina, kun joku mies on valittanut sinkkuuttaan. Nyt se onkin sitten typerä kysymys, kun miehet esittävät sen naisille. 😄

Mutta näinhän tasojankkauskin menee. Jos naiselle ei kelpaa joku, tavoittelee liian korkealta. Jos miehelle ei kelpaa joku, nainen oli liian alhaista tasoa eli taas kerran nainen tavoittelee liian korkealta. Kaikki on aina miesten määrittelemää.

Oikeasti tuo kysymys on typerä ihan kaikilta kaikille. Parisuhteessa olennaista on tykätä toisen seurasta ja persoonasta, ei mikään muu.

Vierailija
90/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sanoivat vaihtaneensa ulkomaalaisiin miehiin kuka virolaiseen, kreikkalaiseen, turkkilaiseen tai perus ruotsalaiseen. Eivät enää jaksaneet ottaa lokaa niskaa.

Minullakin kaksi kaveria ottanut ulkomailta miehen, toinen Ruotsista ja toinen Saksasta. Suomalaisten tindermiesten kanssa oli pelkkiä ohareita ja ghostaamista, mutta muualla tilanne eteninihan luonnollista kautta parisuhteeksi asti. Kaverini myös muuttivat miesten kotimaahan, eivät enää edes asu Suomessa.

Jos mahdollista ap niin kokeile kansainvälistä seuraa.

Niin että sen sijaan että laskee hiukan rimaa, ns. omalle tasolleen Suomessa, ja saa siten nopeasti mukavan miehen jonka kanssa rakentaa yhteistä elämää, kannattaa mieluummin etsiä joku random saksalainen, joka ottaa suomalaisen tavisnaisen kevytsuhteeseen saadakseen vähän erilaisen naiskokemuksen?

Entäs sitten vuoden päästä, kun se saksalainen löytääkin kunnollisen ja omantasoisen (= ap:tä kauniimman) naisen sieltä Saksasta, ja ap unohtuu sillä sekunnilla?

Onko ap silloin edelleen onnellisempi, kuin jos olisi vähän suostunut laskemaan rimaa Suomessa ja ottamaan omantasoisensa miehen?

M/40

Miksi oletat että rima olisi korkealla?

Tavallinen, työssäkäyvä, rehti, itseni pari cm pidempi kumppani. Saa olla isimahaa tai kaljua. Ei tupakkia eikä liikaa alkoa. Jutella pitää jotain osata. Tykkää ulkoilusta ja yhdessä menemisestä, mutta omaa aikaa pitää molemmilla olla.

Vaikea on em spekseillä kaveria löytää.

Ei ole mitään muuta mahdollista selitystä kuin se, että rima on liian korkealla. Suomessa on nykyään todella paljon ihan kunnollisia, "ihan ok" näköisiä, koulutettuja, työssäkäyviä, perusmukavia/ -sosiaalisia miehiä, joiden on lähes mahdotonta löytää naista, joka haluaisi pitkän parisuhteen. Tiedän lukuisia tällaisia miehiä, itseni mukaanlukien. Ja useimmilla tällaisilla miehillä ei tosiaankaan ole rima korkealla.

Tuntemani miehet, joilla on rima korkealla ja haluavat vain kauniita ja suosittuja naisia, edustavat jompaakumpaa ääripäätä: joko ovat ns. chadeja ja heillä on niin paljon kysyntää, että voivat valita kauniit ja suositut naiset ja huvikseen pelailla lopuilla naisilla, tai sitten ovat surkeimmista surkeimpia tapauksia joilla ei ole kysyntää ollenkaan joten voivat pitää kuvitteellisia kriteereitä naisille, nämä siis niitä peräkammarinpoikia, joita naiset luulevat kaikkien sinkkumiesten olevan, mutta joita on oikeasti todella pieni osa. Sen sijaan useimmilla "ihan ok" -miehillä ei ole juuri minkäänlaista rimaa, koska on totuttu siihen, ettei naisille kelpaa, vaikka olisit ihan kunnollinen mies ja tekisit parhaasi naiseen tutustuessa.

M/40

Joista suurimmalle osalle sopisi idän tuonti. Totuus sattuu, tiedän! Deittailin vuoden verran suomalaisia miehiä tämmöisenä 50% venäläisenä ja isoin kompastuskivi lähes jokaisella oli joko olemattomat käytöstavat tai perässä vedettävyys. JOS olisin kaivannut elättäjää niin olisinkin silloin jaksanut panostaa siihen yhteen mieheen tehdäkseni hänestä jalokiven vaan, koska tienaan itsenäisesti rahani etsin mielummin täysiverisen venäläisen miehen joka (luonnollisesti) itsekin tienaa rahansa.

"Joista suurimmalle osalle"

Siis keistä? Juurihan sanoit, että suomalaiset miehet ovat perässävedettäviä tai käytökseltään huonoja. Miten suomalaiselle miehelle siis sopisi idän tuonti, kun he näyttävät vaativat mieheltä jotain, mitä suomalaisella miehellä ei ole?

Vierailija
91/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikö olekin outo kysymys? Naiset av:llä kysyvät tuota aina miehiltä ja miehet ovat omaksuneet sen kysymyksen vttuillakseen naisille, vaikka miehet eivät oikein ymmärrä koko kysymystä.

Vierailija
92/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sanoivat vaihtaneensa ulkomaalaisiin miehiin kuka virolaiseen, kreikkalaiseen, turkkilaiseen tai perus ruotsalaiseen. Eivät enää jaksaneet ottaa lokaa niskaa.

Minullakin kaksi kaveria ottanut ulkomailta miehen, toinen Ruotsista ja toinen Saksasta. Suomalaisten tindermiesten kanssa oli pelkkiä ohareita ja ghostaamista, mutta muualla tilanne eteninihan luonnollista kautta parisuhteeksi asti. Kaverini myös muuttivat miesten kotimaahan, eivät enää edes asu Suomessa.

Niin että sen sijaan että laskee hiukan rimaa, ns. omalle tasolleen Suomessa, ja saa siten nopeasti mukavan miehen jonka kanssa rakentaa yhteistä elämää, kannattaa mieluummin etsiä joku random saksalainen, joka ottaa suomalaisen tavisnaisen kevytsuhteeseen saadakseen vähän erilaisen naiskokemuksen?

Entäs sitten vuoden päästä, kun se saksalainen löytääkin kunnollisen ja omantasoisen (= ap:tä kauniimman) naisen sieltä Saksasta, ja ap unohtuu sillä sekunnilla?

Onko ap silloin edelleen onnellisempi, kuin jos olisi vähän suostunut laskemaan rimaa Suomessa ja ottamaan omantasoisensa miehen?

M/40

Tavallinen, työssäkäyvä, rehti, itseni pari cm pidempi kumppani. Saa olla isimahaa tai kaljua. Ei tupakkia eikä liikaa alkoa. Jutella pitää jotain osata. Tykkää ulkoilusta ja yhdessä menemisestä, mutta omaa aikaa pitää molemmilla olla.

Ei ole mitään muuta mahdollista selitystä kuin se, että rima on liian korkealla. Suomessa on nykyään todella paljon ihan kunnollisia, "ihan ok" näköisiä, koulutettuja, työssäkäyviä, perusmukavia/ -sosiaalisia miehiä, joiden on lähes mahdotonta löytää naista, joka haluaisi pitkän parisuhteen. Tiedän lukuisia tällaisia miehiä, itseni mukaanlukien. Ja useimmilla tällaisilla miehillä ei tosiaankaan ole rima korkealla.

Tuntemani miehet, joilla on rima korkealla ja haluavat vain kauniita ja suosittuja naisia, edustavat jompaakumpaa ääripäätä: joko ovat ns. chadeja ja heillä on niin paljon kysyntää, että voivat valita kauniit ja suositut naiset ja huvikseen pelailla lopuilla naisilla, tai sitten ovat surkeimmista surkeimpia tapauksia joilla ei ole kysyntää ollenkaan joten voivat pitää kuvitteellisia kriteereitä naisille, nämä siis niitä peräkammarinpoikia, joita naiset luulevat kaikkien sinkkumiesten olevan, mutta joita on oikeasti todella pieni osa. Sen sijaan useimmilla "ihan ok" -miehillä ei ole juuri minkäänlaista rimaa, koska on totuttu siihen, ettei naisille kelpaa, vaikka olisit ihan kunnollinen mies ja tekisit parhaasi naiseen tutustuessa.

M/40

Joista suurimmalle osalle sopisi idän tuonti. Totuus sattuu, tiedän! Deittailin vuoden verran suomalaisia miehiä tämmöisenä 50% venäläisenä ja isoin kompastuskivi lähes jokaisella oli joko olemattomat käytöstavat tai perässä vedettävyys. JOS olisin kaivannut elättäjää niin olisinkin silloin jaksanut panostaa siihen yhteen mieheen tehdäkseni hänestä jalokiven vaan, koska tienaan itsenäisesti rahani etsin mielummin täysiverisen venäläisen miehen joka (luonnollisesti) itsekin tienaa rahansa.

"Joista suurimmalle osalle"

Siis keistä? Juurihan sanoit, että suomalaiset miehet ovat perässävedettäviä tai käytökseltään huonoja. Miten suomalaiselle miehelle siis sopisi idän tuonti, kun he näyttävät vaativat mieheltä jotain, mitä suomalaisella miehellä ei ole?

Rahalla saa ohjausta ja vaimon.

Vierailija
93/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt: miehet ja naiset haluavat toisiltaan tyystin erilaisia asioita.

Ylipainoinen yksinhuoltaja, jolla on 40-vuotiaana tohtorin tutkinto ja mahtava ura? Varmasti hankaluuksia löytää pysyvämpää parisuhdetta.

Kertakaikkisen upeassa fyysisessä kunnossa oleva mies, joka on suorittanut vain peruskoulun, ja elää työttömänä vuokrayksiössä 40-vuotiaana? Varmasti hankaluuksia löytää pysyvämpää parisuhdetta.

Vierailija
94/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt: miehet ja naiset haluavat toisiltaan tyystin erilaisia asioita.

Ylipainoinen yksinhuoltaja, jolla on 40-vuotiaana tohtorin tutkinto ja mahtava ura? Varmasti hankaluuksia löytää pysyvämpää parisuhdetta.

Kertakaikkisen upeassa fyysisessä kunnossa oleva mies, joka on suorittanut vain peruskoulun, ja elää työttömänä vuokrayksiössä 40-vuotiaana? Varmasti hankaluuksia löytää pysyvämpää parisuhdetta.

On varmaan joo, jos jää pyörimään samoille seuduille. Toisaalta joskus sinkkuna olo voi olla parempi vaihtoehto.

Vierailija
95/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina samat mantrat. Olen ITSE lähestynyt ihan tavanomaisia miehiä. Joko tulee pakit tai mies vonkaa seksiä ja kun ei sitä saa, häviää vähin äänin. Siinäpä se.

Omat aloitteet eivät ole koskaan johtaneet mihinkään. Summaus= mies lähestyy naista, jonka näkee itselleen kiinnostavana. No, minua ei lähesty kuin joku spurgu ja siinäkin niin että vuosia välissä. Kun on jollain tapaa epähaluttava niin vaan on. Ihan sama mitä tekee tai on tekemättä, miehet ei koskaan kiinnostu vakavassa mielessä.

Suurimman osan ajasta olen heille näkymätön. Tämä myös kun olin hoikka, eli paino ei selitä asiaa.

Mitäkö tarjottavaa minulla on miehille? Eiköhän se ole täysin subjektiivinen asia kuinka kahdella ihmisellä synkkaa toistensa kanssa.

T: eri kirjoittaja kuin ap

No mitä tähän sit ap:lle vastaamaan kuin "OK, ei mahda mitään"?

Vierailija
96/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän tasojankkauskin menee. Jos naiselle ei kelpaa joku, tavoittelee liian korkealta. Jos miehelle ei kelpaa joku, nainen oli liian alhaista tasoa eli taas kerran nainen tavoittelee liian korkealta. Kaikki on aina miesten määrittelemää.

Oikeasti tuo kysymys on typerä ihan kaikilta kaikille. Parisuhteessa olennaista on tykätä toisen seurasta ja persoonasta, ei mikään muu.

Olen itsekkin lopen uupunut tuohon tasojankkaukseen.

Mutta halusin kuitenkin kommentoida sen verran, että kyllä mun mielestä siinä parisuhteessakin kumppanin ulkonäkö pitää olla omaa silmää miellyttävä. Pelkkä hyvä seura ja persoona ei riitä, ainakaan mulle.

Ystävien osalta persoona riittää, mutta jos sitoudun seksin osalta yhteen ihmiseen jopa loppuelämäkseni, niin kyllä sen miehen herranjestas pitää myös ulkonäöllisesti säväyttää!

Vierailija
97/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut saa, mä en. Ihan sama mimmonen harakka nainen on ulkonäöltään tai luonteeltaan. Tämän sanon siksi kun aina vihjaillaan että sinkuksi jäävät on rumia ja iläväluonteisia. Nuo olettamukset ovat vääriä. Kaikki viinaan menevät ”räväkät” naiset saa miehiä vasemmalta ja oikealta. Itse nätiksi kehuttu mutta rauhallisempi tapaus ja ei näy miehiä mailla eikä halmeilla. Monilla selvästi lihavillakin jopa hoikka mies, eli ylipainoisuus ei myöskään selitä tätä ilmiötä, että miksi joistain naisista useat miehet kiinnostuu kaiken aikaa ja miksi on meitä, joista kukaan ei kiinnostu koskaan missään. En vaan tajua. Joku voi olla v-alkuista sanaa hokeva lihava röökimuija ja miehet tyyliin tappelee siitä. En vaan tajua. Eritetäänkö me jotain paskaa feromonia vai mistä tämä johtuu?

Tämä on totta ja olen teini-iästä lähtien ihmetellyt samaa. Joku niissä ilkeissä, kiroilevissa ja räväkissä naisissa kiinnostaa nimenomaan suomalaisia miehiä. Ulkomailla en ole vastaavaa ilmiötä huomannut. Suomessa ne kiltit ja hiljaiset naiset monesti jäävät ikisinkuiksi, vaikka olisivat ihan nättejäkin.

Mutta sehän on näiden naisten oma valinta, kun miesten kiltteys on heille turn-off. Ehkä ovat joskus jännempiä miehiä saaneet kokeilla ja kaihoisasti muistelevat heitä. Tyytymään kun ei kannata.

Vierailija
98/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään mutta en tosiaan aio mennä johonkin tyytymissuhteeseen. Mua ei kiinnosta lihavat eikä matalasti koulutetut miehet yhtään kun en itsekään sellainen ole. Yksinkin on hyvä olla. Mitä kauempaan on sinkkuna niin sitä enemmän siihen tottuu...miehen pitää olla erityinen.

Miksi te naiset jatkuvasti tavoittelette itseänne huomattavasti parempia miehiä?

Etkö ymmärrä vai,etkö vain halua ymmärtää lukemaasi. -Vastaan tähän nyt miehenä. Siski, koska yksin on niin hyvä olla, että mieluummin jatkan yksin oloa, kuin asetun kenen hyvänsä kanssa parisuhtteeseen. Jos tähyää parhainta, niin ei aina toki onnistu saamaan parasta mutta voi saada kuitenkin hyvän. Ellei aseta mitään kriteerejä ja tai tavoitteita, niin varmaan arvannet, mitä voit saada.  

Mites tämä nyt liittyy keskustelun otsikkoon?

Vierailija
99/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, ihmeellistä todella. Yleensä tosiaan kiltit hissukkanaiset eivät kumppania löydä Suomesta ainakaan kovin helposti.

No kyllä löytävät, jos ovat nättejä eivätkä mitään "seksiä vasta avioliitossa"-nunnia. Kiltteys ja rauhallisuus ovat monien miesten mielestä positiivisia piirteitä naisissa.[/quote

Jännä, kuinka liitit kiltteyteen tuollaisia negatiivisia stereotypioita. Kuten kilteille ihmisille yleensä käy, niin myös itselleni että sitä pidetään jonakin sairautena tai heikkoutena, joka tulisi kitkeä ihmisistä pois. Yli kävellään, käytetään hyväksi ja heitetään pois kuin roskakasa. Tämä pätee niin ystävyys kuin romanttisinkiin suhteisiin.

Miehet eivät kiinnostu minun kaltaisistani naisista, vaan aina ne kovaääniset, ekstrovertimmat, röyhkeästi käyttäytyvät ja seksuaalisesti hyvinkin helpot ja avomieliset naiset löytävät seuraa ilman vaivannäköä. Ihan alkoholistinaisista miehet tappelevat. Näitä räväköitä naisia haluaa ihan samalla tavalla ne hissukkamiehet.

Voisiko syy olla se että näitä äänekkäämpiä on helpompi lähestyä kun puhuvat paljon ja ovat aktiivisempia? Luontevampaa hakeutua seuraan tai jotain?

Itse kun olen ”kiltti” ja hiljainen se vaatisi sen että mies lähestyy minua mutta moni suomalainen mies ei kokemukseni perusteella näytä olevan sellainen joka menisi tälläistä naista yrittämään. Dynamiikka on erilainen.

Ohis

Vierailija
100/104 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M/40

Niin on, kun siitä tulee monirivinen lista. Sinun pitäs miettiä vaan muutama (3-5) tärkeetä ominaisuutta, jotka miehessä haluat. Tollasella vaatimuslistalla jää hyviäkin miehiä paitsioon.