Olen koko elämäni esittänyt jännää kílttimiestä ja ajattelin nyt ryhtyä jännämenneisyyden mysterioimaksi kilttímieheksi
Onko kysyttävää?
Kommentit (14)
Miltä tuntuu elää elämänsä esittäen koko ajan jotain? Millainen olisit ihan omana itsenäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu elää elämänsä esittäen koko ajan jotain? Millainen olisit ihan omana itsenäsi?
No elämä on ollut esittämisen myötä huomattavasti jännempää, sillä oikeasti olen ihan vaan kílttimies. Ap
Kannattaa kyllä. Minun mieheni on tuollainen, tosin ehkä oikeastikin oli jännä, ja sitä on mukava ihmetellä samalla kun nauttii hänen kilttiydestään.
Eli kusipää koittaa peittää kusipäisyyden ja silti on aina yksin. Missä syy :)?
Millainen on jännä ki.ltti.mies? Mitä se käytännössä tarkoittaa tarkoittaa?
Minkä ikäinen olet? Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi ja miksi haluat nyt muuttua pois jännästä kiltti miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi ja miksi haluat nyt muuttua pois jännästä kiltti miehestä?
Minulla on ollut aina vientiä tyttöjen suhteen ja pisin suhde on tämä nykyinen reilut 16 vuotta kestänyt elämys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut aina vientiä tyttöjen suhteen ja pisin suhde on tämä nykyinen reilut 16 vuotta kestänyt elämys. Ap
Tietääkö puolisosiko että olet koko suhteenne ajan esittänyt jotain muuta kuin oikeasti olet? Ja miksi nyt haluat alkaa esittämään jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Ei, minä olen saman liikkeen tehnyt jännänainen.
Sama homma. Ja luulen myös, että mies, josta olen kiinnostunut, on tehnyt saman liikkeen.
Ei.