Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden mies ei ole käsistään kätevä eli ei osaa tehdä mitään "miesten töitä"?

Vierailija
17.07.2020 |

Tuolla jo kerroin meidän terassista, jonka mies pliasi vinoksi. Muutenkin aina pitää tulla joku muu tekemään jotain, koska mies ei osaa. Hyvä että osaa vaihtaa palaneen lampun, mutta seuraava projekti olisi grillikatoksen tekeminen takapihalle ja pelottaa jo nyt mitä se tulisi maksamaan, jos siihen ottaa jonkun firman. Samalla naapurin mies kyllä rakentaa jopa peräkärrylle oman katoksen ja tekee sähköremppaa itse. Veti heidän terassille valot itse, meillä mies varmaan polttaisi koko talon, koska ei tiedä sellaisista mitään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ap vätystely ja opettele tekemään itse. Youtube opettaa kaiken. Paitsi sähkötyöt ammattilaiselle.

Huutista youtube-rakentajalle. Keskittykää te naiset vain maalaamaan kaikki valkoiseksi ja makaamaan somessa 

Vierailija
42/47 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus! Tämän vuoksi ajan saatossa on kehittynyt eri ammatit, ettei jokaisen tarvitse osata jokaista hommaa. Olen omassa työssäni hyvä ja saan siitä palkan, jolla voin ostaa niitä palveluja/tuotteita, johon oma osaaminen ei riitä / joita en viitsi itse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vaikuttaa lähinnä mielenvikaiselta, että ho rot täällä u li see jostain sähköremonttien ja autoremonttien tekemisestä. Esimerkiksi kun tuolla puhuttiin jarruista; sanoisin, että auton jarrulevyjen vaihto vaatii joko rasvamontun, tai jonkinlaisen hallinosturin tai -tunkin. Millään kevyillä tunkeilla autoa ei saa niin vakaasti ilmaan, että ainakaan itse olisin uskaltanut alkaa jarrulevyä vaihtamaan tai muuta tekemään, jossa täytyy kurotella sinne lokasuojan kaaren alle samalla kun auto on tunkin päällä ( ja voi siis tippua miehen päälle, sekö on ketjun naisten mielestä sitten miehekästä vai)

Tästä päästäänkin varsinaiseen kysymykseen: kuinka monella auton omistavalla miehellä on raskas hallitunkki ja sopiva tasainen tila sen käyttöön? Tai rasvamonttu? Voisin veikkaa ettei kovin monella. Niinkun mitä vit tua naiset mitä vi tun vit tua häh?? Kuka vit tu tällasiakin juttuja keksii?

M/40

P.S. luovuin autosta kokonaan, juuri siksi ettei sitä voi kaupunkiolosuhteissa korjata itse juurikaan ja huollot maksaa

Vierailija
44/47 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1300 Newtonia on noin 131 kg merenpinan tasolla. Onhan tuossa jo sen verra, että pitäisi kuvistakin käydä selväksi.

Vierailija
45/47 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyl välil ottaa kupoliin ku mun pitää korjata kaikki koneet, tehdä terassit, talomaalaukset, keittiöremontit, hankinnat, mökkiremontit, veroilmoitukset, sähkösopimukset ja sit viel tietenkin hoitaa kaikki kotityöt. Kyl se ny hiukan on jo oppinut moottorisahaa ja leikkureita käyttämään, mut opettaa piti nekin. Emmä voi venettä päästää ajamaan vielä, mut ehkä se viel oppii.

Muuten on ihan ok, emmä sitä, mut hippasen sais olla peukalo vähemmän keskellä kämmentä. Ps. Kyl sähköt saa vetää itse kunhan tosiaan joku ottaa työstä vastuun ja kytkee.

Vierailija
46/47 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Mutta se ei ole mikään ongelma, koska mä itse olen. Ja jos en itsekään olisi, niin ainahan käsistään käteviä saa palkattua.

Vierailija
47/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä tänä päivänä.