Tärkeää! Varokaa tätä "lasten vaatteita" ostavaa miestä nimeltä Tarttunen
Täällä oli vielä ehkä tunti sitten ketju, jossa mies halusi ostaa n. 9-11-vuotiaiden tyttöjen pikkuhousuja. Pyysi ottamaan yhteyttä osoitteeseen tarttunen@luukku.com. Tämä ketju poistettiin.
Googlasin tuon sähköpostiosoitteen, ja tämmöisiä ketjuja tuli vastaan:
http://www.vauva.fi/keskustelu/20487/ketju/ostaisin_5_ja_9v_tyttojen_vaatteita
http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/20487/ketju/ostaisin_5_ja_9v_tyttojen_vaatteita
Noista eka on keskusteluna suljettu. Miksiköhän...
Tiedoksi vain Tarttunen, että vaikka lasten pikkuhousujen osto ei olekaan laitonta, niin poliisi kyllä kiinnostuu tällaisista tyypeistä. Poliisilla on hyvin alhainen kynnys pyytää palveluntarjoajalta IP-osoite ja selvittää sitä kautta henkilöllisyytesi ja ratsata kotisi esim. mahdollisen lasta esittävän sukupuolisiveyttä loukkaavan kuvan hallussapidosta ja levittämisestä.
Jos törmäätte tarttunen@luukku.com, niin varovaisia olkaa ja tehkää mieluiten ilmoitus.
Sellaista mietin vaan, että mitä jos olisin itse pedofiilimies. Siis sellainen joka kiihottuu vain ja ainoastaan pikkulapsista. En varmasti haluaisi tehdä kenellekään mitään pahaa. Silti minulla olisi edelleen ne seksuaaliset tarpeet, ja ihmisen on vaikeaa elää tyydyttämättä niitä mitenkään, kuten kaikki varmaan ymmärtävät. Miten toimisin? Varmaan pyrkisin saamaan tyydytystä fantasioista, jotta en aiheuttaisi vahinkoa eläville ihmisille. Jos yrittäisin ostaa pikkuhousuja fantasioiden tueksi, olisiko siitä kenellekään haittaa? Mielestäni ei. Näin toimiva pedofiili on siis mielestäni vastuullinen ja ihan hyvällä asialla, vaikka sen ajatteleminen itseäni ällöttääkin, eikä ole hyvä eikä oikein jos tuollaisesta saa poliisin peräänsä. Pikkuhousujen ostamisesta ei millään tavalla seuraa että mies jotenkin häiritsisi oikeita, eläviä lapsia.
Asia erikseen on tietenkin se, että varmastikaan kukaan vanhempi ei oman lapsensa pikkareita tuollaiselle myy. Mutta poliisilla uhkailu ja muu hysteria on kyllä ihan turhaa tällaisessa muutenkin jo ihan tarpeeksi surullisessa tapauksessa. Miettikääpä itse omalla kohdallanne, millaista olisi olla "kiltti" pedofiili joka ei halua vahingoittaa ketään.