Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millasilla keinoilla päivä paremmaksi?

Vierailija
29.05.2013 |

Mulla on tänään ollut aika saamaton lomapäivä. AV:lla valitettavasti tullut notkuttua ja kaikin puolin nuhjuinen olo.

Äsken sitten löysin Yle Areenasta tuollaisen Tähtisumua-ohjelman, jonka laitoin soimaan. Ella Fitzgeraldia ja muita klassikoita. Kampasin pääni, vedin hameen päälle ja otin viinilasiin jäitä ja kivennäisvettä (valko- tai kuohuviini olisi varmaan ollut parempikin, mutten oikein tykkää viineistä). Tuli heti sellainen kevyempi, sivistyneempi rouvaolo. Avasin kämpän ovet ja ikkunat, ja rupesin tekemään ruokaa ja siivoomaan kovalla kädellä, jätesäkkimeiningillä. Tai no, en vielä noita kahta viimeistä mutta ihan kohta aloitan.

Millä tavalla sinä saat kohotettua mielialaasi? Ja kerro vähän myös mikä on se mielentila, jonka sillä tavalla saavutat :).

Ai niin, täälläkin oli joskus ketju siitä kuka tekee ruokaa "TV-kokkina"! Kokeilin sitä ja se toimii, ihan erilainen noste ruoanlaitossa! Aion siis kohta ruveta porsaankyljyksiä paistavaksi TV-kokiksi. Siinä nyt ainakin yksi AV:lta napattu tunnelmannostatusvinkki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on saamaton olo, niin avaan ikkunat (okei, talvella pikainen tuuletus), ja tosiaan sälekaihtimet auki, ja paan kengät jalkaan. Ja aika usein nostan peitot parvekkeelle. Jostain syystä siitä alkaa sitten päästä vähän vauhtiin.

Vierailija
2/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yleensä se musiikki. Vähän sitten riippuu tilanteesta mikä toimii. Joskus jotain räimettä jos pitää saada adrenaliini virtaamaan, joskus jotain eteeristä jos pitää "henkistyä". :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan ja puen päälleni jotain kivaa. Esimerkiksi nyt muodissa olevat kauniit maksimekot toimii varmasti :)