Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen akateemisuudella mitään itseisarvoa naisille?

Vierailija
17.07.2020 |

Vai arvostavatko naiset sitä vaan siksi, että olettavat akateemisen miehen olevan myös hyvässä ammatissa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille isokin merkitys, taas miehille ei.

mies52v

Vierailija
22/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat kaikki samaa kollektiivista massaa, jotka haluavat täsmälleen samanlaisen miehen täsmälleen samoista syistä. Hohhoijaa, aikaisinpa alkoi tämän perjantain jankutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.

Vierailija
24/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että tässä ketjussa naiset vakuuttelevat ettei ole, mutta silti naiset väittävät että miehet arvostavat naisen akateemista koulutusta...

Vierailija
25/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen liittyy tiettyjä asioita joita arvostan. Sivistys, pitkäjänteisyys, halu kehittää itseään.

Eli ei ole itseisarvoa? Sitä kun kysyttiin, ei sitä, mitä positiivisia mielikuvia liität akateemisuuteen.

Siis mitä? Millä tavalla se "itseisarvo" muka määräytyy, jos tuo ei kelpaa? Se akateeminen tutkinto on sivistystä. Opiskelu on itsensä kehittämistä.

Anna esimerkki, ole hyvä. Mitä itseisarvo tarkoittaa jos ei tuota?

Vierailija
26/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Niille miehille ei, jotka pitävät naista vain lihapalana.

Vierailija
27/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkitystä akateemisuudella. Itse olen maisteri, mies on käynyt ammattikoulun, mies tienaa enemmän kuin minä.

Kertoo aika paljon sinusta... Akateemisella kuitenkin selvästi paremmat mahdollisuudet hyvään palkkaan ja ylenemiseen uralla.

Vierailija
28/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.[/quote]

Eli kukaan muu kuin akateeminen ei voi olla tuota? Tiedän henk.koht akateemisia jotka ovat täysiä pässejä. Itseasiassa suurimmat pässit (rajoittuneimmat) löytyy tuolta puolelta.

Tämä on juuri sitä elämän kokemusta ja sitä kautta tietoa. Miehenkasvoinen tohtorinainen häviää hyvännäköiselle hoitsulle 100-0

mies52v

Vierailija
29/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään merkitystä akateemisuudella. Itse olen maisteri, mies on käynyt ammattikoulun, mies tienaa enemmän kuin minä.

Kertoo aika paljon sinusta... Akateemisella kuitenkin selvästi paremmat mahdollisuudet hyvään palkkaan ja ylenemiseen uralla.

Ei vaan sinusta. Arvotat ihmisen koulutuksen mukaan ja yrität nostaa omia pisteitäsi.

mies52v

Vierailija
30/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.[/quote]

Eli kukaan muu kuin akateeminen ei voi olla tuota? Tiedän henk.koht akateemisia jotka ovat täysiä pässejä. Itseasiassa suurimmat pässit (rajoittuneimmat) löytyy tuolta puolelta.

Tämä on juuri sitä elämän kokemusta ja sitä kautta tietoa. Miehenkasvoinen tohtorinainen häviää hyvännäköiselle hoitsulle 100-0

mies52v

Älä edelleenkään puhu muiden miesten puolesta. Miksi koet siihen edes tarvetta? Miksi et puhu vain omasta puolestasi? Ja uteliaisuudesta: mikä siitä tohtorinaisesta nyt yhtäkkiä teki miehenkasvoisen?

Vierailija
31/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinusta. Arvotat ihmisen koulutuksen mukaan ja yrität nostaa omia pisteitäsi.

mies52v

Sinusta arvottaminen ulkonäön mukaan on jotenkin oikeutetumpaa?

Vierailija
32/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Ottaisin miehen vaikka puolisokseni sen suosituksen perusteella, että sinä pidät häntä pässinä. N28

Vierailija
33/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutuskaan ei takaa todellista sivistystä.

Suomessa se ei ole itseisarvo. Eri asia niissä vanhoissa sivistysmaissa joissa ymmärretään mitä todella tarkoittaa sivistys. Suomessa ei enää ymmärretä. Suomi oli sivistysvaltio vain lyhyen ajan, sivistys ei ehtinyt mennä selkärankaan.

Vierailija
34/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Sinusta arvottaminen ulkonäön mukaan on jotenkin oikeutetumpaa?

Näin se vain maailmassa menee.

mies52v

Vierailija
35/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
36/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä.

Vierailija
37/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Ottaisin miehen vaikka puolisokseni sen suosituksen perusteella, että sinä pidät häntä pässinä. N28

Toivottavasti löydät itsellesi miehen. Jos tunnetaan, niin hommaan sulle miehen sanomalla tuo on pässi

mies52v

Vierailija
38/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun tulo poisti koulutuksen tuoman sivistyksen.

Vierailija
39/39 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Älä edelleenkään puhu muiden miesten puolesta. Miksi koet siihen edes tarvetta? Miksi et puhu vain omasta puolestasi? Ja uteliaisuudesta: mikä siitä tohtorinaisesta nyt yhtäkkiä teki miehenkasvoisen?

Tuo oli kyllä ilkeästi sanottu. Otan takaisin ja pyydän anteeksi. Sanon, että harmaa varpunen.

Yleistän nyt sen, että vahvasti ylipainoiset naiset ei ole yhtä suosittuja miesten keskuudessa kuin normaalipainoiset tai hoikat. Itseä toki ei kohtuullisissa rajoissa oleva ylipaino haittaa

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi