Onko miehen akateemisuudella mitään itseisarvoa naisille?
Vai arvostavatko naiset sitä vaan siksi, että olettavat akateemisen miehen olevan myös hyvässä ammatissa?
Kommentit (39)
Koska naiset ovat kaikki samaa kollektiivista massaa, jotka haluavat täsmälleen samanlaisen miehen täsmälleen samoista syistä. Hohhoijaa, aikaisinpa alkoi tämän perjantain jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Naisille isokin merkitys, taas miehille ei.
mies52v
Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.
Huvittavaa, että tässä ketjussa naiset vakuuttelevat ettei ole, mutta silti naiset väittävät että miehet arvostavat naisen akateemista koulutusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen liittyy tiettyjä asioita joita arvostan. Sivistys, pitkäjänteisyys, halu kehittää itseään.
Eli ei ole itseisarvoa? Sitä kun kysyttiin, ei sitä, mitä positiivisia mielikuvia liität akateemisuuteen.
Siis mitä? Millä tavalla se "itseisarvo" muka määräytyy, jos tuo ei kelpaa? Se akateeminen tutkinto on sivistystä. Opiskelu on itsensä kehittämistä.
Anna esimerkki, ole hyvä. Mitä itseisarvo tarkoittaa jos ei tuota?
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Niille miehille ei, jotka pitävät naista vain lihapalana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä akateemisuudella. Itse olen maisteri, mies on käynyt ammattikoulun, mies tienaa enemmän kuin minä.
Kertoo aika paljon sinusta... Akateemisella kuitenkin selvästi paremmat mahdollisuudet hyvään palkkaan ja ylenemiseen uralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.[/quote]
Eli kukaan muu kuin akateeminen ei voi olla tuota? Tiedän henk.koht akateemisia jotka ovat täysiä pässejä. Itseasiassa suurimmat pässit (rajoittuneimmat) löytyy tuolta puolelta.
Tämä on juuri sitä elämän kokemusta ja sitä kautta tietoa. Miehenkasvoinen tohtorinainen häviää hyvännäköiselle hoitsulle 100-0
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä akateemisuudella. Itse olen maisteri, mies on käynyt ammattikoulun, mies tienaa enemmän kuin minä.
Kertoo aika paljon sinusta... Akateemisella kuitenkin selvästi paremmat mahdollisuudet hyvään palkkaan ja ylenemiseen uralla.
Ei vaan sinusta. Arvotat ihmisen koulutuksen mukaan ja yrität nostaa omia pisteitäsi.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Älä puhu muiden miesten puolesta. Sekä puolisolleni että ex-seurustelukumppanille on/oli tärkeää, että nainenkin on korkeasti koulutettu, sivistynyt, kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja kulttuurista sekä kohtuullisen hyvin toimeentuleva.[/quote]
Eli kukaan muu kuin akateeminen ei voi olla tuota? Tiedän henk.koht akateemisia jotka ovat täysiä pässejä. Itseasiassa suurimmat pässit (rajoittuneimmat) löytyy tuolta puolelta.
Tämä on juuri sitä elämän kokemusta ja sitä kautta tietoa. Miehenkasvoinen tohtorinainen häviää hyvännäköiselle hoitsulle 100-0
mies52v
Älä edelleenkään puhu muiden miesten puolesta. Miksi koet siihen edes tarvetta? Miksi et puhu vain omasta puolestasi? Ja uteliaisuudesta: mikä siitä tohtorinaisesta nyt yhtäkkiä teki miehenkasvoisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinusta. Arvotat ihmisen koulutuksen mukaan ja yrität nostaa omia pisteitäsi.
mies52v
Sinusta arvottaminen ulkonäön mukaan on jotenkin oikeutetumpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Ottaisin miehen vaikka puolisokseni sen suosituksen perusteella, että sinä pidät häntä pässinä. N28
Akateeminen koulutuskaan ei takaa todellista sivistystä.
Suomessa se ei ole itseisarvo. Eri asia niissä vanhoissa sivistysmaissa joissa ymmärretään mitä todella tarkoittaa sivistys. Suomessa ei enää ymmärretä. Suomi oli sivistysvaltio vain lyhyen ajan, sivistys ei ehtinyt mennä selkärankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinusta arvottaminen ulkonäön mukaan on jotenkin oikeutetumpaa?
Näin se vain maailmassa menee.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Ottaisin miehen vaikka puolisokseni sen suosituksen perusteella, että sinä pidät häntä pässinä. N28
Toivottavasti löydät itsellesi miehen. Jos tunnetaan, niin hommaan sulle miehen sanomalla tuo on pässi
mies52v
Peruskoulun tulo poisti koulutuksen tuoman sivistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
mies52v
Älä edelleenkään puhu muiden miesten puolesta. Miksi koet siihen edes tarvetta? Miksi et puhu vain omasta puolestasi? Ja uteliaisuudesta: mikä siitä tohtorinaisesta nyt yhtäkkiä teki miehenkasvoisen?
Tuo oli kyllä ilkeästi sanottu. Otan takaisin ja pyydän anteeksi. Sanon, että harmaa varpunen.
Yleistän nyt sen, että vahvasti ylipainoiset naiset ei ole yhtä suosittuja miesten keskuudessa kuin normaalipainoiset tai hoikat. Itseä toki ei kohtuullisissa rajoissa oleva ylipaino haittaa
mies52v
mies52v