Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette "vieneet" ystävän/tuttavan miehen!

Vierailija
29.05.2013 |

Miten koko homma eteni ja tapahtui?

Oliko se sen arvoista sitten loppujenlopuksi?

Painoiko syyllisyys kumpaakin?

Tuliko teistä pariskunta?

Olisi kiinnostava lukea myös kokemuksia siitä jos sinut on jätetty näin, miten elämä voi jatkua sellaisen jälkeen? Etenkin jos on lapsia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan vienyt yksin, koska olemme yhdessä yhteisestä sopimuksesta. Nyt naimissa ja toinen lapsi tulossa. Erittäin onnellisia. En edes pysty häpeämään tai katumaan tms., koska tämä tuntuu niin oikealta.

Vierailija
2/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa aloin olemaan eksän ystävän kanssa. Ne on edelleenkin ystäviä. Tai siis ollaan kaikki. Aluksi oli vähän kummallista, muttei kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tän miehen eksä on sitä mieltä, että minä vein häneltä tämän miehen, todellisuudessa heidän tiensä olivat erillään olleet jo pitkään, asuivatkin jo eri osoitteissa.

Siitä tuli suurta draamaa, mutta se johtui vain siitä eksästä. Kukaan ei ole mitään katunut, miksi pitäisikään?

Vierailija
4/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ajattele, että rakkautta tulisi hävetä tmv. Mutta miten ystävyyden kävi oliko sinullakin nro 4 nykyinen miehesi entisen ystäväsi mies tai säilyikö ystävyys silti?

Sinulla nro2 , oletteko silti vielä ystäviä?

Itseä kiinnostaa  se, että onko rakkaus ystävän puolisoon syttynyt ensinäkemältä vaiko vuosien mittaan kehittynyt?

AP

Vierailija
5/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kamalaa jos ystäväni iskisi mieheni tai edes yrittäisi!

Ystävyys kaatuisi heti enkä tiedä mitä tekisin ja miten olisin etenkin lasten suhteen.

Miten kehtaatte? Minä en ystävieni puolisoihin koskisi, sen verran on moraali korkealla!

Vierailija
6/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarjosin miestäni ystävilleni. Sanoin, että siinä on joutilas. Saa viedä nurkista kuljeksimasta, kun ei ymmärtänyt itse lähteä. Ei kelvannut kellekään. Itse piti heivata ukko pois elämästäni. Nyt olen onnellinen, kun saan elää yksin.  

Vierailija
7/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:52"]

En varmaan vienyt yksin, koska olemme yhdessä yhteisestä sopimuksesta. Nyt naimissa ja toinen lapsi tulossa. Erittäin onnellisia. En edes pysty häpeämään tai katumaan tms., koska tämä tuntuu niin oikealta.

[/quote]

Riittääkö ymmärryksesi myös silloin jos/kun miehesi alkaa yhteisestä sopimuksesta suhteeseen jonkun sinun ystäväsi kanssa?

Vierailija
8/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä vois viedä ystäväni miestä, hyvänen aika! Ystävän mies kerran ihastui minuun, sanoi sen mulle suoraan ja totesinkin siihen suoraan: "Kiitos, mutta ei kiitos". Musta olis ollut tosi paskaa ruveta rikkomaan toisen parisuhde.

Vierailija
9/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppukylissä varmaan aika yleistäkin. Kannattaa joskus käydä sen oman kylän ulkopuolellakin.

Vierailija
10/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri näin raskaana erään tutun tuttuni uuden naisenakan. Tämä nainen ja tutun tuttunu pettivät kumpanenkin omalla tahollaan kumppaneitaan. Kummallakin pieniä lapsia ja heti raskaana ja yhteen. Vaikka en porukkaa niin hyvin tunnekaan, niin voi vittu kun vituttaa niiden petettyjen puolesta. Sanokaa mitä sanotte, mutta tuota asiaa ei saa kauniiksi vaikka kuinka yritäisi. Eniten sääliksi käy lapsia. Enpä usko, että aikuisena oikein arvostusta on pettäjä vanhemmilleen. Ja aina tällaiset kyräilijät (kuten minä) sitten selän takana miettivät mitä possua porukkaa. Juu olen ehkä vanhanaikainen, mutta toivon, että arki tulee pian vastaan ja kumpikin löytää sen oikean puolen uudesta kumppanistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi