Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vtuttaa kun mies nukkuisi aina vähintään kymmeneen. Kaikki parhaat aamut menee,kun mitään ei voi tehdä yhdesså aamulla.

Vierailija
17.07.2020 |

Esim lähteä kirkonkylån rantakahvilaan haistelemaan aamua.

Kai pitää etsiä aamuvirkku mies.
Olen esittänyt ratkaisuksi, että ottas sitten päivätorkut.

Aamuvarhainen on päivän paras hetki.

Kommentit (355)

Vierailija
241/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eniten ärsyttää se, että teen tuntikaupalla kotitöitä aamusta, kun olen virkeimmilläni. Sitten kun saan omat hommani tehtyä, haluaisin istahtaa ja nauttia kesästä. Istua terassilla juomassa jääkahvia ja lukemassa kirjaa. Vaan ei. Mies herää, ja aloittaa omat hommansa. Niitä vaan ei voi tehdä yksin, vaan niihin tarvitaan aina minut assistentiksi. Ensin teen yksin minulle langenneet kotityöt, ja sitten autan miestä tekemään miehen kotityöt ”kun sulla nyt ei kerran muuta TARPEELLISTA tekemistä ole”. Voi prkl.

Vierailija
242/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä rotsi päälle ja rantakahvilaan mars, mihin sä sitä ukkoa siellä tarvitset? Ehkä sitä vituttaa suunnattomasti sun aamuiset nillitykset. Onko tullut edes mieleen kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta enempää kantaa parisuhteeseesi,

Päivätorkut eivät mitenkään korvaa yöunia.

Päiväunilla ei ehdi vaipumaan syvään, palauttavaan uneen.

Moni ei edes nukahda päivällä, ja sen päiväuniajan hyötysuhde on paljon heikompi kuin yöunia pidentäen samalla ajalla.

Yhtäjaksoiset pitkät yöunet ovat kehon ja aivojen hyvinvoinnin perusta.

Kommentoin unien laadusta yleisen tiedon kirkastamisen vuoksi.

Vierailija
244/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nukkuupa "myöhään."

Vierailija
245/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi puolisoni, hän olisi saanut kenkää jo ajat sitten.

Uni on elintärkeää ja unettomuudesta ja nukahtamusvaikeuksista kärsivänä ja aamu-unisena saisin raivarit, jos joku yrittäisi estää nukkumasta. Ap on itse asiassa suorastaan väkivaltainen miestään kohtaan, kun ei anna hänen nukkua.

Vierailija
246/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita aamu panolla aamuvirkun kanssa. Se vie pahan mielen ja tuo raukean, tyytyväisen olon. Jos miehesi joskus herää, voit päästää hänet liukkaille.

Vierailija
247/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun iltalaiskimukset varmaan jo petipuuhissa tai ainakin melkein. Minä lähden lenkille.

Vierailija
248/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuvirkut uniterroristit ovat kauheita hirviöitä. Jostain syystä ei ole aamu-unista ihmistä joka yrittäisi kontrolloida toisen nukkumista. Ne ovat aina aamuvirkkuja.

Unen häiritseminen on muuten yksi tehokkaimpia kidutuskeinoja, jota julmimmat pahikset kuten Vietkong ja KGB ovat käyttäneet.

Hei eipä yleistetä! Minä olen aamuvirkku ja herään joka aamu klo.6, lapset heräävät myös viimeistään klo.7 ja mies saa nukkua niin pitkään kuin haluaa.. yleensä herää joskus 9-10. Me ollaan jo tehty ruoka valmiiksi, leivottu, pesty pyykit ja ulkoiltu.

Vierailija
249/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
250/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli aamuvirkku. On ex mm. siitä syystä, että häntä ilmeisesti vitutti oma pitkään nukkumiseni vapaapäivinä. Jätti mm. makuuhuoneen oven auki niin, että kaikki möykkä asunnosta kuului. Repi äänekkäästi kamaa kaapista ulos metrin päässä ja saattoi tulla huutamaan ovelle klo 9:00 että "aamupala on valmis".

Opiskelin ja tein töitä samaan aikaan täysipäiväisesti. Saatoin arkisin lähteä kotoa klo 7:20 ja palata kotiin klo 22:00. Päälle koulutehtävät. Ei mies ymmärtänyt vaan piti näköjään laiskana surkimuksena. En muistele häntä lämmöllä.

Vierailija
251/355 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin päin, että tykkään puuhastella aamulla rauhassa, kun muut nukkuu vielä, mutta mies valittaa, että karkaan hänen luotaan sängystä. Voin minä sinne palatakin, kun mies heräilee, mutta se on ihan hukkaan heitettyä aikaa maata sängyssä kolme tuntia hereillä, kun toinen nukkuu.

Vierailija
252/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, ettei ole sukupuolikysymys. Mulla muija nukkuu pitkään ja itse olisin parhaimmillaan aamulla vireystilalta ja seksuaalisesti, mutta se kuorsaa vaan. 

En ole muuta keksinyt, joko asian hyväksyy tai sitten pitää vaan muija vaihtaa.

Vittumaisin asiassa on että valitetaan iltaisin, kun itseä väsyttää ja muija on silloin virkeä.

Vierailija
253/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on joko aamu- tai iltaihmisiä ja sitä ei voi muuttaa. Mutta jos mies on muuten hyvä, älä vaihda. Voit saada vaihdossa pahemman. 

Tuota en usko. Itse olin "iltaihminen" kunnes kasvatin selkärangan ja aloin "aamuihmiseksi".

Vierailija
254/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä se haistelemaan istumalla sen naamalle ilman kaliiseja. Maalla on kyllä kuppilat kiinni aamupäivällä. 

Vierailija
255/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekäs, oletko tutustunut siihen nukkuvaan ikinä "heppiä" pidemmälle? tunnistaisitko pimeällä kadulla muiden "heppien" joukosta? 

Vierailija
256/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luovuttanut jo 10 v sitten. Olemme eri aikataulussa, ei voi mitään. Yhteistä hereilläoloaikaa ei juurikaan ole.

Kun lapset olivat pieniä, herättelin miesta usein 10 aikoihin, jotta mies sai itsensä hereille 11 mennessä, jotta minun oli helpompi tehdä ruokaa ja mies vahti lapsia. Lapset ja minä tarvittiin kuitenkin ruoka klo 12.

Nyt kun lapset ovat teinejä, mies herää arkena 9 aikaan ja vapaapäivinä 12-14 aikaan. Syön itsekseni, valmistelen tai teen ruoan muille, käyn usein 2 t lenkillä, katson Netflixiä. Ihan mukavasti kuluu aika.

Se, että aktiivisia tunteja on saman verran, ei meillä kyllä toteudu. Mies nukkui vapaapäivinä todella paljon. Arkena katsoo telkkaa 03 asti, joten univelkaa tulee. Siksi vapaalla nulkuu paljon. Ei myöskään tee mutään kotitöitä silloin yöllä. Ihaan hyvin voisi tehdä, mutta ei tee.

Niinpä minä aamulla ensiksi napsautan tiskikoneen ja pesukoneen päälle, kun ei noitakaan tajua yöllä tehdä.

Vierailija
257/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, miten monista jotkut vain ovat aamuihmisiä ja toiset eivät. Kaikkihan teini-iässä nukkuvat myöhään ja samaten yönsä juhlivat/pelailevat. Ei sillä ole minkään rytmin kanssa mitään tekemistä vaan unen tarpeen kanssa. Jos pelaa myöhään, nukkuu myöhään. Itsekin kasvoin aikuiseksi ja aloin heräämään aamulla, että päivän aikana ehtii tehdä kaiken. Tiedän, että mieskin herää, mutta jää loikoilemaan. Täytyykin tästä mennä kiskomaan se ylös...

Vierailija
258/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ne asiat pitää juuri aamulla tehdä? Haistella kirkonkylän kahvilan aamua... No just.

Vierailija
259/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, miten monista jotkut vain ovat aamuihmisiä ja toiset eivät. Kaikkihan teini-iässä nukkuvat myöhään ja samaten yönsä juhlivat/pelailevat. Ei sillä ole minkään rytmin kanssa mitään tekemistä vaan unen tarpeen kanssa. Jos pelaa myöhään, nukkuu myöhään. Itsekin kasvoin aikuiseksi ja aloin heräämään aamulla, että päivän aikana ehtii tehdä kaiken. Tiedän, että mieskin herää, mutta jää loikoilemaan. Täytyykin tästä mennä kiskomaan se ylös...

Minä ainakin olen selkeä aamuihminen. Herään aina samaan aikaan aamuisin ilman herätyskelloa huolimatta siitä kuinka myöhään menen nukkumaan. En ole tarvinnut herätyskelloa sitten nuoruusvuosien. 

Vierailija
260/355 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies herää aikaisin, mutta hän ei halua lähteä kahville torille. Nyt hän on viikonlopun kalassa ja minähän kävin jo kahvilla torila ja kaupassa tälle aamua - joo tiedän että pitäisi aamut jättää riskiryhmälle, mutta eipä siellä kaupassa ketään ollut ja minä enää myöhemmin tänään ehdi, olen suunnitellut päivän täyteen ohjelmaa, kaikki sellaista itselle mieluista, mihin mies ei lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi