Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Kurkkukikka toimii aina! Toimi näin: valitse hevi-osastolta mahdollisimman iso kurkku ja kysy lähestyttävän näköiseltä jampalta "ostanko tämän vai onko sinulla parempi?"
Miehenä olen huomannut että jotain ne naiset siellä kaupassa usein katsoo.suoraan silmiin.
Ilmiö on joko vain tyypillinen kauppakäyttäytyminen tai jotain haikailua( jos ei oo sinkku)
Sitten kun vaimo tuo tavaraa kärryihin, katsotaan jotenkin paheksuen.?
On aika säälittävää jos ruokakaupassa pitää lähteä ottamaan kontaktia. Jotenkin säälittäviä 30-40 v sinkut. Miehistö pitää saada mut itsellä ei ole sosiaalisia taitoja. Varattukin käy, ei menoa haittaa.
Olen luvannut itselleni, että jos kuka tahansa nainen koskaan tulee tekemään "kylmän lähestymisen" minulle ja pyytää treffeille, niin lähden varmasti. Jos joku nainen osoittaa tuollaista rohkeutta, niin ei epäilystäkään, ettenkö olisi äärimmäisen otettu. Toki luulisin varmasti, että kysymys on piilokamerasta tai jostain työkavereiden pilasta, mutta ottaisin tuon riskin.
>> Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä. <<
Kysy makkarasta ja oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkukikka toimii aina! Toimi näin: valitse hevi-osastolta mahdollisimman iso kurkku ja kysy lähestyttävän näköiseltä jampalta "ostanko tämän vai onko sinulla parempi?"
Kurkun lisäksi kannattaa tarttua ainakin banaaniin, meloniin ja muniin, koska miehillä on yhä primitiivinen mielleyhtymä näiden ruokien ja seksuaalisuuden välillä.
Ihmisestä paljastuu jo jonkun verran hänen ostoskoristaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurkun lisäksi kannattaa tarttua ainakin banaaniin, meloniin ja muniin, koska miehillä on yhä primitiivinen mielleyhtymä näiden ruokien ja seksuaalisuuden välillä.
Ja myöskin primitiivinen alemmuuskompleksi, joka saa keskivertomiehen pahoittamaan mielensä noista vertauskuvallisista jättihedelmistä.
Pyydä kantamaan ostoskassia. Kompastu "vahingossa" kun heebo on lähistöllä. Teeskentele puolisokeaa pohjalta rillit jäi kotiin, voisitko lukea tästä etiketistä paljonko tuotteessa on suolaa?
Näin miehenä olen suoran lähestymisen kannalla. Olen ilmeisesti sen verran yksinkertainen etten ymmärrä mitään ihme kuvioita, kikkailuja ja jallitteluja. Mikäli joku toimisi ap:n kertomalla tavalla lähtisin varmasti treffeille. Aloitteellinen nainen on yksi parhaita asioita elämässä. M53
Vierailija kirjoitti:
Olen luvannut itselleni, että jos kuka tahansa nainen koskaan tulee tekemään "kylmän lähestymisen" minulle ja pyytää treffeille, niin lähden varmasti. Jos joku nainen osoittaa tuollaista rohkeutta, niin ei epäilystäkään, ettenkö olisi äärimmäisen otettu. Toki luulisin varmasti, että kysymys on piilokamerasta tai jostain työkavereiden pilasta, mutta ottaisin tuon riskin.
Erittän hyvin kiteytetty ja toimisin samoin.
Suoraan puhumalla vaan rohkeasti ja kertomalla kiinnostuksestaan.
Miksi et ap kokeile tuota mitä itse sanoit? Varmaan sopii sinulle kun tuli itsellesi ensimmäisenä mieleen. Mitä on menetettävää? Aivan, ei mitään. Mikäli mies toimii noin niin saattaa saada kuunneltavaksi kaikenlaisia törkeyksiä ja suoraa v***uilua naiselta mutta miehet sentään osaavat käyttäytyä eikä tätä(kään) pelkoa ole.
Vierailija kirjoitti:
On aika säälittävää jos ruokakaupassa pitää lähteä ottamaan kontaktia. Jotenkin säälittäviä 30-40 v sinkut. Miehistö pitää saada mut itsellä ei ole sosiaalisia taitoja. Varattukin käy, ei menoa haittaa.
Mikä ruokakaupasta tekee säälittävän kontaktinottopaikan..?
En juurikaan käy baareissa, joten olisi kiva kohdata joku mielenkiintoinen tyyppi jossakin muussa ympäristössä. Toisten parisuhteita kuitenkin kunnioitan ihan ympäristöstä riippumatta.
t. Säälittävä 30-40 v. sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruokakaupasta tekee säälittävän kontaktinottopaikan..?
En juurikaan käy baareissa, joten olisi kiva kohdata joku mielenkiintoinen tyyppi jossakin muussa ympäristössä. Toisten parisuhteita kuitenkin kunnioitan ihan ympäristöstä riippumatta.
t. Säälittävä 30-40 v. sinkku
Ei todellakaan mikään. Siellä yleensä puheäänikin kuuluu, baareissa ei välttämättä. Eikä ihmiset ole Suomessakaan aina yhtä kännissä kuin baareissa.
Ei mitenkään. Pitäisin jonain sekopäänä ja pysyisin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?
Kai tässä on myös sukupuolten välisiä eroja. Välillä twitterissä tulee uutisia vastaan tyyliin kuinka mies lähestyi naista ja kun sai pakit, lähti seuraamaan ja tappoi jne. Naiset on luonnostaan enemmän varuillaan.
En sano että jokainen mies haluaa lähestymisiä mutta kyllä niitä miehiä on enemmän jotka innosta pinkeinä ottaisivat tuntemattomalta kontaktia kuin naisia. Myönnän että tulisi kiusaantunut olo jos joku mies lähestyisi kaupassa.
letömiifökinijörääs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyi joku urpo kaupassa, oli vielä oletettavissa vaimonsa kanssa. Hiipparoitti hyllyjen väleistä aina hymyilemaan ja semmonen irstas katse pärstässään. Kassalle jouduin vielä samaan aikaan ja äijä vaan jatkoi metkujaan kun oletettava vaimo kasas tarvikkeita liukuhihnalle. Hyi tuli ihan paha olo sen vaimon puolesta!
Jos oli irstas ilme naamalla, niin todennäköisesti vaimo oli myös irstas ja olisivat haluneet illastaa kanssasi sillai.
Ymmärrät kai millai?
Sillai.
Hyvä että asiasta puhutaan sen oikealla nimellä. Nimittäin SIITÄ!
Jos ruokakaupassa alkaa säätää muuta kuin kerätä ostoksia, niin vartijat kyllä pian puuttuu asiaan:
"Jos teillä ei ole mitään tekemistä niin älkää tehkö sitä täällä" kajahtaa ensin ja heti perään tulee lamauttimesta ellei jo sanallisesta varoituksesta tajua poistua heti paikalta.
Itse miehenä kokisin lähestymisen ehkä oudoksi, koska hyvin harvoin naiset ovat se osapuoli joka ottaa kontaktia. Mutta kunhan teet sen tahdikkaasti, pahin mitä voi tapahtua on pakit. Vihje: aloita keskustelu mieluummin säästä kuin mistään henkilökohtaisuuksista, esim. ostosteni kommentointi olisi itselleni ok mutta voi myös olla joillekin liian persoonallinen asia.