Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Tästä on aikaa nyt jo yli 15 vuotta, olin tuolloin parikymppinen. Istuin bussissa matkalla yliopistolle ja vastapäätä istui minua noin 5-10v vanhempi nainen. Bussissa oli paljo muitakin ihmisiä. Nainen yhtäkkiä kysyi minulta, paljonko matkaa on paikasta x paikkaan y. Ei oltu puhuttu mitään sitä ennen koko matkan aikana. No vastasin kysymykseeni parhaan tietämykseni mukaan mutta en siinä tilanteessa osannut jatkaa juttua, jos siinä sellaisen alkua edes olikaan. Nainen kertoi lenkkeilevänsä kyseisillä alueilla.
Jälkeenpäin mietin että tuo saattoi olla ns. avaus tai sitten ihan muuten vaan kyseli. Mutta olisin voinut itse toimia toisin ja ottaa selvää. Tyhmä minä.
Nainen ei vaikuttanut bimbolta tai kovin ulospäin suuntautuneelta vaan pikemminkin ihanalta ’harmaavarpuselta’ jolla saattaisi olla kultainen sydän <3
Mä soitan kyl vartijat paikalle , jos tyrkky häirikkö , yrittää iholle !!!!!Etkö oikeesti tiedä , miksi ihmiset asioi kaupassa ????
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan puhumalla. Se on paras tapa. Minä olen mies ja minua saa kyllä lähestyä.
Sama juttu.
Tai siiten voi kysyä mieheltä, että voinko kysyä sulta yhtä asiaa, kun mies vastaa kyllä, kysyt; voinko seurata suo sun kotiin. Kun mies vastaa; miksi, sanot; kun mun vanhemmat käski aina seurata unelmii.
Teen kuten viime vuonna ja kuulemma moni muukin yksinäinen joulun viettäjä. Meen Tammiston cittariin kauppaan klo 20,30-21,30 välillä. Saa tulla juttelee. Ehkä saamme toisillemme lämpimän joulu sydämen.
Muuten se menee hukkalämpönä harakoille
Minä juttelen kaupassa aina ohimennen niin naisille kuin miehillekin, nuorille ja vanhoille, jos osutaan samalle hyllylle ja ollaan selvästi etsimässä samantyyppistä asiaa. Ei ole minulta iskuyritys, mutta olen avoin suhteille, jos sopivan ikäinen ja tuntuinen sattuu kohdalle. Mutta itse siis ilman taka-ajatuksia jutustelen.
Yleensä välillä on pelottavaa lähestyä, jos ei ole tarkoitus päällä ja vielä taka ajatuksella.
Ensin suosittelisin rohkeasti juttelemaan normaalisti ja heitä pientä huumoria, jotta miehen varovaisuus laskee pikku hiljaa. Tärkeintä olisi kysyä, mistä hän tykkää ja ei tykkää, mitä hän on etsimässä, mitä hän arvostaa jne. Sillä tavalla oppii nopeammin tuntemaan toisen ja siten on myös itse helpompaa tehdä tutustuessa oikeat asiat. Eli ei kannata pelkästään arvailla tai vääntää pelkää vastauksia dialogia, että mistä toinen tykkää, vaan mieluummin kysyä.
Joten, voi mies heittää naisen kamukortille, jos on puute rohkeutta näyttää kiinnostusta. Pitää katsoa silmiin, olla utelias, (Keltainen keskitie!!!) Antaa pikku kehuja (voi ulkonäköä kehua, mutta kultaisen keskitiellä) ja olla läsnä, koska ne ovat ihmisuhteissa tärkeitä, ihan kuin olisit läsnä hyvälle ystävälle.
Tiedän, jos luulet että se on seksikästä, kun mies tekee aloitteen ja tutustua suhun, niin me ollaan Suomessa. Kyllä, nainen voi iskeä miehiä, jos osaa ensin murtaa jäitä
Ää hyvä ihminen tee sellaista ! Jos se olisin minä niin housut sotkeentuisivat tai saisin hjärttaslaagin !
Sinkkumies, 21 kirjoitti:
Yleensä välillä on pelottavaa lähestyä, jos ei ole tarkoitus päällä ja vielä taka ajatuksella.
Ensin suosittelisin rohkeasti juttelemaan normaalisti ja heitä pientä huumoria, jotta miehen varovaisuus laskee pikku hiljaa. Tärkeintä olisi kysyä, mistä hän tykkää ja ei tykkää, mitä hän on etsimässä, mitä hän arvostaa jne. Sillä tavalla oppii nopeammin tuntemaan toisen ja siten on myös itse helpompaa tehdä tutustuessa oikeat asiat. Eli ei kannata pelkästään arvailla tai vääntää pelkää vastauksia dialogia, että mistä toinen tykkää, vaan mieluummin kysyä.
Joten, voi mies heittää naisen kamukortille, jos on puute rohkeutta näyttää kiinnostusta. Pitää katsoa silmiin, olla utelias, (Keltainen keskitie!!!) Antaa pikku kehuja (voi ulkonäköä kehua, mutta kultaisen keskitiellä) ja olla läsnä, koska ne ovat ihmisuhteissa tärkeitä, ihan kuin olisit läsnä hyvälle ystävälle.
Tiedän, jos luulet että se on seksikästä, kun mies tekee aloitteen ja tutustua suhun, niin me ollaan Suomessa. Kyllä, nainen voi iskeä miehiä, jos osaa ensin murtaa jäitä
Oi keltainen keskitie, mikset sä jo tuu...
Nyt naiset rohkeutta on jo vuosi 2023!
Näissä asioissa mitään väärää ole, tietysti aivot menisivät itselläni lukkoon jos nainen lähestyisi noin.
Eikä siinäkään mitään väärää olisi siihen kannattaa vain varautua vaikka mielikuvaharjoittein, ettei itsekin kysyjä jäädy.
Kaikkea ei tarvitse niin vakavasti ottaa, eihän jutustelun ole pakko johtaa yhtään minnekään.
Ihan tavallista kanssa käymistä maailmalla.
Pelkkä kaupassa tervehtiminen voi piristää molempia.
Itselläni kerran eräs viehättävä kassaneiti tervehti hyllyjen välissä mennessään todella viehättävällä hymyllä ja sanoilla vaikka katselin ihan muualle. Tottakai alkoi ujostuttamaan, myöhemmin ajattelin, että olipa mukava neiti. Tottakai näin uudestaan kaupassa myöhemmin ja muistin vain, että tuo oli se mukava neiti.
Pakko tietysti sanoa, että tilanteen toisinpäin ollessa kaikki toivottavasti
ymmärtää, että tilanne voi olla todella ahdistava ja epätoivottu.
Mutta näin se vain menee, naisille tsemppiä.
Kirjoitat lapulle valmiiksi puhelinnumeron ja kysyt, että saanko antaa numeron, kun vaikutat kiinnostavallta.
Ei suomessa lähestytä nykyään enää tuon tapaisissa paikoissa. Ei edes miehet naisia, niin saati sitten toisinpäin. Ei olla mikään espanja.
Meet kyykkyyn vaan rohkeesti pakastehyllyn taa vaanimaan potentiaalista uhria ja leikit että et osaa pois kaupasta. Auttaja neuvoo tien ulos ja teistä tulee pari tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa lähestytä nykyään enää tuon tapaisissa paikoissa. Ei edes miehet naisia, niin saati sitten toisinpäin. Ei olla mikään espanja.
Näinhän se on. Ei kai tuollaisessa lähestymisessä loppujen lopuksi mitään pahaa ole, mutta ei Suomessa vaan toimita noin. Tai ainakin tuollainen on äärimmäisen epätavallista.
Jos viehättävä nainen kysyisi kaupassa, että mitä haluat syödä tänään, voisin laittaa, niin olisin myyty. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Ei kai tuollaisessa lähestymisessä loppujen lopuksi mitään pahaa ole, mutta ei Suomessa vaan toimita noin. Tai ainakin tuollainen on äärimmäisen epätavallista.
Saattaa saada syytteen seksuaalisesta häirinnästä, jos menee flirttailemaan - kohta vartijat kimpussa.
Päivän idea, pitäisi olla T-paita jossa lukisi Olen vielä sinkku tai englanniksi sama..
Ei ehkä ole kohteliasta liikaa tuppautua kenenkään miehen seuraan, tällä voi olla vaimo, lapset tai tyttöystävä..liikaa jos on tyrkky , ei ole hyvä
Mieti, rupeat juttelemaan ja kulman takaa tuleekin vaimo tai tyttöystävä WHAT !!!!
Kotona voi odottaa äkäinenkin keskustelu
Suurin riskihän tuossa on, että mies suostuu ja on ihana, mutta varattu ja jättää sen kertomatta.
Mutta ihan hyvin voit lähestyä ihmisiä ja jutella heille. Ehkä joku hämmentyy, mutta vaikkei olisikaan sinulle sopiva, eikä lähtisi kävelylle, voi sitten kavereille kertoa, että joku hullu nainen lähestyi kaupassa noin vaan häntä, että sellainen ihana mies hän on. Kaikenlaiset ihmiset kaipaavat hyväksyntää ja sitähän tuo on mitä suurimmassa määrin ja voi pelastaa jonkun päivän.