Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1101/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun todella lyhyenä vähän väliä pyytämään apua jonkun tavaran noukkimiseen. En ole haku päällä, joten auttajan iällä tai sukupuolella ei ole väliä. Mutta jos olisin, niin varmaan tarvitsisin jotakin juuri kiinnostavan ihmisen vierestä. Samalla yrittäisin vähän jatkaa juttua joko lyhyydestäni tai kyseisestä tuotteesta.

Tämä toimii tosin huonommin pitkillä ihmisillä.

Vierailija
1102/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin ahdisteluksi kaupassa lähestymisen. Siellä olen ihan muissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan julkkikset ovat toisaalta kiitelleet ihmisten kohteliasta käytöstä ja samalla harmitelleet kauempana supisemista (jopa kuvaamista!) sen sijaan, että tultaisiin avoimesti moikkaamaan.

No siitä elämästä en tiedä, mutta näin taviksena en todellakaan tule huomioiduksi niin usein, että ehtisin oikein ahdistua. Pieni harmiton smalltalk-hetki ostosten lomassa ei päivääni pilaisi, päinvastoin. Tärkeintä on, että kohtelias kieltäytyminen jatkoehdotuksiin liittyen hyväksytään ja otetaan vakavasti. Sen suhteen kaiken maailman lehti- ja hälytysjärjestelmäkauppiaat ovat valitettavasti saaneet minutkin hieman varpailleni. Tyrkyttä(yty)mistä en siedä ollenkaan.

Vierailija
1104/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidä pää ylhäällä, koko illan tulee!"

Vierailija
1105/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gentleman kirjoitti:

Outoa , että baarissa kehdataan lähestyä mutta ei kaupassa? Itse jokin aika sitten katselin suklaahyllyllä levyjä ja vieressäni oli itseäni varmaan 15v nuorempi nätti nainen, olin varma että tunsimme jotain molemmat ja hymyillessäni naiselle hän alkoi esittelemään eri makuvaihtoehtoja , oletko muuten maistanut tätä chilisuklaata yms....siitä se olisi lähtenyt, jos en olisi jo naimisissa. Yleensäkin suomalaisilla on jostain syystä vaikeaa jutella vieraille, ilman siis edes iskemistarkoitusta. Ulkomailla se on jopa moukkamaista jos ei jutella toisten kanssa.

Vierailija
1106/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.

Näinpä, ja viereisessä hyllyvälissä vaimo kuuntelee korvat hörössä sun iskuyritystä! Siinä voi tulla kauppakassista äijälle kasseiile ja muijaa ohimoon😂

Onko naiset noin mustasukkaisia ja väkivaltaisia että juttelemisen takia pitää alkaa riehumaan? Ja käsittämätöntä että noin paljon yläpeukkuja.

naisten väkivalta on sallittua, miesten ei

Jep, kuvitellaan tilanne toisinpäin:

Viereisessä hyllyvälissä mies kuuntelee korvat hörössä iskuyritystä! Siinä voi tulla potkua juttelevan äijän kasseille ja oikea suora muijaa naamaan 😂😂😂😂

Vieläkö mammat tykkäätte? 

Vierailija
1107/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee heti,että yritän iskeä jos puhunkin niille. Suomessa ystävällisyys tulkitaan usein flirttailuksi.

Ha! Ei ne luule, ne tietää!

Vierailija
1108/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Mites nyt käy sitten se sen kuuluisan sisäisen kauneuden!!!

Vierailija
1109/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene rautakauppaan, Motonettiin tai Biltemaan ja siellä kysy neuvoa esim. mikähän olisi hyvä

pesuaine terassille, ja jatko kuinkahan se terassi pestään tarviiko painepesuria vai...

Aina löytyy apua ja jos lämpenee muuhunkin niin se siitä sitten.

Niin, meillä on tällä viikolla vielä tarjouksessa tuo tehokas ja kätevä painepesuri, "superpuhkupuhdas 16b-4", sitä on kovasti kiitetty tehokkaaksi. Kun ostat sen kanssa terassiharjalaitteen, saat kaupanpäälle terassipesuainetta 5 litran tonkan puoleen hintaan. Mutta älä mieti liian kauan, tuo on viimeinen, sitä kävi jo eilen eräs asiakas katsomassa, sanoi tulevansa tänään takaisin autolla, että ei tarvi bussissa rehata sitä mukana." Saako olla vielä jotakin muuta? Terassi on hyvä käsitellä pesun jälkeen hoitoaineella, niin pysyy pitempään hyvänä ja edustavan näköisenä, ihan kuin neiti itsekin.

Vierailija
1110/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa hyllyvälissä saattaa olla koneinsinööri kuuntelemassa ja m....rb.imassa

Vierailija
1111/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen kaupassa naisen, jolla oli tosi kauniit ja pitkät kynnet. Kiinnitti huomioni, kun hän käveli jokin pahvipakkaus tmv. käsissään ja ilmeisesti ajatuksissaan naputteli pitkillä kynsillä pakkauksen kylkeä. Ensin ihmettelin, mistä kuuluu tuollainen naputtava ääni kunnes tajusin ne upeat kynnet. Kuulosti kyllä tosi ihanalta.

Niin en tiedä miten tämä nyt liittyi aiheeseen.

Vierailija
1112/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aykazu kirjoitti:

Muistan aikoinaan oli meemi joka meni jotenkin näin "A guy would talk to a tree if it would make the first move"

Tässä on totuuden siemen.

joo. mies vaikka halailisi puuta, jos puu tekisi aloitteen. muuten ei kyllä ota mitään kontaktia, kun voi tulla joku treetoo

Siinä ois luonnonsuojelijoiden miekkarissa äksonia. Kähmittäis oikein kunnolla mutta puihin ette saatana koske!

Vierailija
1113/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset täysillä päin ja huudat törmäyksen jälkeen että pidä pää pystyssä koko kauppassa olo ajan tulee. Jos mies sattuu kaatumaan törmäyksen seurauksena voit myös ironisella äänellä sanoa että laita kiviä taskuihin.

Tuosta sitten uhri voisikin päästä asiaan komppaamalla: "omat kivet on jo taskussa, odottivat Sinua - lähdetäänkö teille vai meille tutkimaan niitä tarkemmin?"

Vierailija
1114/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori työharjoittelija, vaalea, katseli minua pitkään...himokkaasti.

Olisimme hyvä pari, pyysin ottamaan yhteyttä kunhan täyttää 18 niin voimme julkaista rakkautemme

Vierailija
1115/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun todella lyhyenä vähän väliä pyytämään apua jonkun tavaran noukkimiseen. En ole haku päällä, joten auttajan iällä tai sukupuolella ei ole väliä. Mutta jos olisin, niin varmaan tarvitsisin jotakin juuri kiinnostavan ihmisen vierestä. Samalla yrittäisin vähän jatkaa juttua joko lyhyydestäni tai kyseisestä tuotteesta.

Tämä toimii tosin huonommin pitkillä ihmisillä.

Pitempi ihminen voisi pyytää lyhyempää avuksi alahyllylle kurkottamisessa pienellä vihje-twistillä kun on niin "paikat jäykkänä" (esim. jonkun urheilusuorituksen jälkeen).

Vierailija
1116/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aykazu kirjoitti:

Muistan aikoinaan oli meemi joka meni jotenkin näin "A guy would talk to a tree if it would make the first move"

Tässä on totuuden siemen.

joo. mies vaikka halailisi puuta, jos puu tekisi aloitteen. muuten ei kyllä ota mitään kontaktia, kun voi tulla joku treetoo

Siinä ois luonnonsuojelijoiden miekkarissa äksonia. Kähmittäis oikein kunnolla mutta puihin ette saatana koske!

Tulee mieleen tenniksen Federer-gate, joka teki selväksi, että kuninkaallisiin (saati naiseen) ei saa millaan tavalla koskea, ellei Häneltä ole saatu siihen nimenomaista lupaa.

Vierailija
1117/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka pyytää apua tältä määrätyltä henkilöltä, ylähyllyltä jotain, onko hänellä kokemusta tästä tuotteesta vai mikä olisi parempaa, teknistä apua, esim. lamppujen ostamisessa tai kahvinkeittimen ostamisessa jne. "Kiitos avusta"-kahvit voisit ehdottaa tarjottavaksi läheisessä kahviossa. Kyllä nainen keksii, onnea yritykseen 😍

Vierailija
1118/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että olisi sen vuoden paras asia jos noin suoraan joku nainen osoittaisi kiinnostusta...

Todennäköisesti erittäin introverttinä menisin asiasta niin sekaisin etten osaisi sanoaa juuta tai jaata :D

M28

Vierailija
1119/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyi joku urpo kaupassa, oli vielä oletettavissa vaimonsa kanssa. Hiipparoitti hyllyjen väleistä aina hymyilemaan ja semmonen irstas katse pärstässään. Kassalle jouduin vielä samaan aikaan ja äijä vaan jatkoi metkujaan kun oletettava vaimo kasas tarvikkeita liukuhihnalle. Hyi tuli ihan paha olo sen vaimon puolesta!

Vierailija
1120/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuori työharjoittelija, vaalea, katseli minua pitkään...himokkaasti.

Olisimme hyvä pari, pyysin ottamaan yhteyttä kunhan täyttää 18 niin voimme julkaista rakkautemme

Disney saisi ihanan sadun teidän tulevasta rakkaustarinasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä