Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Muistan aikoinaan oli meemi joka meni jotenkin näin "A guy would talk to a tree if it would make the first move"
Tässä on totuuden siemen.
Aykazu kirjoitti:
Muistan aikoinaan oli meemi joka meni jotenkin näin "A guy would talk to a tree if it would make the first move"
Tässä on totuuden siemen.
joo. mies vaikka halailisi puuta, jos puu tekisi aloitteen. muuten ei kyllä ota mitään kontaktia, kun voi tulla joku treetoo
Vierailija kirjoitti:
En uskaltais. Pelkäisin miehen menevän valittamaan jollekin ahdistelusta.
Joutuisin ties mihin sit sen takia, jos ihan viattomasti menisin vähän "kosiskelemaan".
mihinkä miehet valittaisi ja vaikka valittaisi, niin ketä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat tai edes siedettävät on varattuja. Miten kukaan edes miettii voiko kaupassa tutustua johonkin mieheen.
Hyvät miehet viedään nuorena, samoin naiset.
Kuka haluaisi jonku miehen joka ei ole kymmenessä vuodessa kelvannut kenellekään edes Tinderissä?
Ehkä hieman villiä olettaa, että kirjaimellisesti kaikki "hyvät" (mikä sitten onkaan hyvä) löytäisivät elämänkumppanin nuoruudessa. Ja vielä että nämä suhteet kestäisivät koko elämän, tai ainakin vanhuuteen, ettei yksikään näistä "hyvistä" vapautuisi uudestaan "markkinoille".
Viestistäsi paistaa läpi että tiedät oikein hyvin mitä tarkoitin. Sinua vain harmittaa ettet kuulu siihen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.
Näinpä, ja viereisessä hyllyvälissä vaimo kuuntelee korvat hörössä sun iskuyritystä! Siinä voi tulla kauppakassista äijälle kasseiile ja muijaa ohimoon😂
hyvähän se miehelle olisi, että joku iskisi ja mies pääsisi eroon noin väkivaltaisesta vaimosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat tai edes siedettävät on varattuja. Miten kukaan edes miettii voiko kaupassa tutustua johonkin mieheen.
Kuka haluaisi jonku miehen joka ei ole kymmenessä vuodessa kelvannut kenellekään edes Tinderissä?
Ehkä hieman villiä olettaa, että kirjaimellisesti kaikki "hyvät" (mikä sitten onkaan hyvä) löytäisivät elämänkumppanin nuoruudessa. Ja vielä että nämä suhteet kestäisivät koko elämän, tai ainakin vanhuuteen, ettei yksikään näistä "hyvistä" vapautuisi uudestaan "markkinoille".
Viestistäsi paistaa läpi että tiedät oikein hyvin mitä tarkoitin. Sinua vain harmittaa ettet kuulu siihen joukkoon.
Eli sinun mielestä kaikki hyvät (vieläkin, miten määritellään hyvä?) löytävät kumppanin nuoruudessa ja ovat saman kanssa loppuelämän? Ei kai siinä, ovathan yksisarvisetkin todellisia joillekin.
Ja itse kyllä olen suhteessa, joten yritys hyvä, mutta ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehille voi puhua, ei miehet säikähdä tai syytä ahdistelusta.
minä kyllä säikähtäisin, koska minulle ei ole ikinä kukaan vieras nainen puhunut. ahdistelusta en syyttäisi
Tämä toimii: kirjoitti:
Hei. Vaikutat mukavalta. Tässä mun puhelinnumero, soita mulle, jos sua kii nostaa tutustua muhun.
ja sitten alat markkinoida jotain tupperwarea tai houkuttelet pyramidihuijaukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun mielestä kaikki hyvät (vieläkin, miten määritellään hyvä?) löytävät kumppanin nuoruudessa ja ovat saman kanssa loppuelämän? Ei kai siinä, ovathan yksisarvisetkin todellisia joillekin.
Ja itse kyllä olen suhteessa, joten yritys hyvä, mutta ohi meni.
Ei se että olet suhteessa tarkoita että olet suhteessa hyvän naisen / miehen kanssa, tai että itse olisit hyvä nainen / mies.
Marketissa olen pyytänyt miehiä ottamaan jonkin tuotteen ylähyllyltä minne en itse ylety ;D. Olen joutunut sitten maksamaan kassalla turhiakin ostoksia. Erikoisliikkeessä voi kysyä neuvoa vaikka pensseleistä, lampuista töpseleistä tms. Sutinaakin tuli hih.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin että nainen olisi rehellinen ja suora ilman pelejä. Kimppuun vaan jos kiinnostaa.
Se on aivan sama miten sen tekee.
Juuri noin; ekalla repliikillä ei ole väliä. Miehet eivät ole samanlaisia kuspäitä kuin naiset joille on väliä miten ja mitä sanot.
Kaupassa en toivoisi oikeastaan minkäänlaisia tutustumisyrityksiä. Kauppa on kuitenkin julkinen tila, missä useimpien on pakko käydä jo ihan osana arkipäivää hoitamassa välttämättömiä asioita. Silloin toivoisi vain saavansa asiat hoidettua rauhassa. Jättäisin lähestymiset paikkoihin, joissa ihmisiin tutustuminen ja muu sosiaalinen homma on luontevaa ja enemmän odotettua, esim. juhliin tai terasseille.
Kunhan et mua lähesty millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.
Näinpä, ja viereisessä hyllyvälissä vaimo kuuntelee korvat hörössä sun iskuyritystä! Siinä voi tulla kauppakassista äijälle kasseiile ja muijaa ohimoon😂
Onko naiset noin mustasukkaisia ja väkivaltaisia että juttelemisen takia pitää alkaa riehumaan? Ja käsittämätöntä että noin paljon yläpeukkuja.
Vähän aikaa sitten oli vielä sinkkukorit käytössä. AP olis voinut niitä käyttää. Yleensä kannattaa lähestymiset jättää teineille, muuten tulee vaan harmia. Aikuiset hankkivat seuransa joko kännissä tai tietokoneen avustuksella. Voi myös hitaasti tutustua kaverien kaverien kautta mutta se on tuurikauppaa. Aikuisilla ei vaan ole mitään sosiaalisesti hyväksyttävää tapaa tutustua ventovieraisiin. Siksi sihteerikauppa käy.
Jos nyt vaan annetaan ihmisten tehdä ostoksensa rauhassa. Haloo!
Minä, joka kuljeskelen kaupoissa päivisin, en voisi kuvitellakkaan, että joku tyrkky tönii mua ja ehdottaa tapaamista. Tulee heti mieleen joku tyhmä ja huono jenkkifilmi ja ne tekojutut. Ei suomimies ole sellainen tyhmä hymypoika, joka flirttailee jokanaiselle. Mutta jos sellainen höynä tulee vastaan, niin siirryn syrjään ja annan hänen kolauttaa päätään säilykepurkkihyllyyn aivan vapaasti.
Outoa , että baarissa kehdataan lähestyä mutta ei kaupassa? Itse jokin aika sitten katselin suklaahyllyllä levyjä ja vieressäni oli itseäni varmaan 15v nuorempi nätti nainen, olin varma että tunsimme jotain molemmat ja hymyillessäni naiselle hän alkoi esittelemään eri makuvaihtoehtoja , oletko muuten maistanut tätä chilisuklaata yms....siitä se olisi lähtenyt, jos en olisi jo naimisissa. Yleensäkin suomalaisilla on jostain syystä vaikeaa jutella vieraille, ilman siis edes iskemistarkoitusta. Ulkomailla se on jopa moukkamaista jos ei jutella toisten kanssa.
Ammuit teeren lennosta. Metsämiehet tietää, mitä se merkitsee...