Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1041/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivia juttuja, millä saa keskustelun aikaiseksi, on esimerkiksi kysyä jostain miehen ottamasta tuotteesta, että "anteeksi, tuo näyttää hyvältä, kannattaisiko sitä kokeilla?" tms, mistä voi saada keskustelun aikaiseksi. Tai jos vastaus on narskumainen kuitti, niin tietää jättää miehen narskuttelemaan keskenään.

Vierailija
1042/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin että nainen olisi rehellinen ja suora ilman pelejä. Kimppuun vaan jos kiinnostaa.

Se on aivan sama miten sen tekee.

Paini matsi siinä Lidlin paistopisteellä olis kyl näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulee heti,että yritän iskeä jos puhunkin niille. Suomessa ystävällisyys tulkitaan usein flirttailuksi.

Vierailija
1044/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat tai edes siedettävät on varattuja. Miten kukaan edes miettii voiko kaupassa tutustua johonkin mieheen.

Vierailija
1045/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan harrastako mitään epämääräistä silmäpeliä tai kerro jotain hienovaraisia vihjeitä. Me miehet ollaan lopulta aika yksinkertaisia niin puhu suoraan

Vierailija
1046/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on" treffipalvelu" K äppi, kysy apua käyttämiseen, miehet ovat "nörttejä" ja auttavat

mielellään opastuksessa vaikka "kahvin" kanssa. Ja siitähän se sitten alkaa nimittäin tutustuminen.

Vierailija
1047/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaako mallia hutsuista käyskentelemällä kiihkeästi itseään kosketellen lihatiskillä, mutta muista että bikineissä pakastinaltaaseen meno voi olla haasteellista.

Vierailija
1048/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rautakauppaan, Motonettiin tai Biltemaan ja siellä kysy neuvoa esim. mikähän olisi hyvä

pesuaine terassille, ja jatko kuinkahan se terassi pestään tarviiko painepesuria vai...

Aina löytyy apua ja jos lämpenee muuhunkin niin se siitä sitten.

Vierailija
1049/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 4 kertaa pidemmässä parisuhteessa ja kerran naimisissa lähes 20 vuotta.

Minä olen ollut se kenet on isketty, en itse se aloitteellinen osapuoli.

Niin että kyllä kai naistenkin on tehtävä sitä aloitteellisuutta kun me miehet ei välttämättä itse olla aina niin aloitteellisia. Kuka mistäkin syystä, ujous tms.

M 53

Vierailija
1050/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat tai edes siedettävät on varattuja. Miten kukaan edes miettii voiko kaupassa tutustua johonkin mieheen.

Varmaan yli puolet alle neljäkymppisistä miehistä on vapaita ja komeita on joukossa paljon. Ja aina kannattaa yrittää, mitä väliä onko joku varattu vai ei? Jos on, niin sitten kokeilemaan seuraavaa komeaa kauppamiestä. Ehkä eri hyllyvälissä kuitenkin.

Vierailija
1051/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimivia juttuja, millä saa keskustelun aikaiseksi, on esimerkiksi kysyä jostain miehen ottamasta tuotteesta, että "anteeksi, tuo näyttää hyvältä, kannattaisiko sitä kokeilla?" tms, mistä voi saada keskustelun aikaiseksi. Tai jos vastaus on narskumainen kuitti, niin tietää jättää miehen narskuttelemaan keskenään.

Kaikki jotka eivät juuri sillä hetkellä ole kiinnostuneita keskustelemaan, tai ylipäätään kiinnostuneita jonkun tuntemattoman keskustelunavauksesta, ovat narskuja. Aight.

Jos joku tulisi itseltä kysymään, että onkohan tuo sinun ostoskorissa oleva tomaattikastike hyvää, niin varmaan pääasiassa menisin hämilleni ja toteaisin "kokeilemalla selviää ha HA" tai jotain yhtä "hauskaa". En tiedä mikä tuossa tilanteessa olisi se ei "narskumainen" vastaus? "kysyit tomaateista, tos on mun puhelinnumero".

Vierailija
1052/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi, haluaisitko olla nakupellenä kanssani?" on hyvä ja neutraali keskustelun avaus kaupassa. Saa varmasti hymyn miehen huulille.

Vierailija
1053/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.

Näinpä, ja viereisessä hyllyvälissä vaimo kuuntelee korvat hörössä sun iskuyritystä! Siinä voi tulla kauppakassista äijälle kasseiile ja muijaa ohimoon😂

Naurattaako sinua miehiin kohdistuva parisuhdeväkivalta?

Vierailija
1054/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet viedään nuorena, samoin naiset.

Kuka haluaisi jonku miehen joka ei ole kymmenessä vuodessa kelvannut kenellekään edes Tinderissä?

Vierailija
1055/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Anteeksi, osaatko sanoa, käykö tää tuote mun autoon X?.

-Kiitos tosi paljon avusta, en olis itse mitenkään selvinnyt. Voinko tarjota vaikka kahvit tossa kahviossa?

Vierailija
1056/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Kiinnostus voi liittyä ulkonäköön. Eihän sitä ihmisestä missään muuallakaan paljoa muuta ennen keskustelua yleensä tiedä.

Uskaltaminen onkin eri asia, mutta on suuri mahdollisuus että miehen näkökulmasta olisi ihan fine jos nainen lähestyisi noin. Ainakin kunhan vastapuoli ei antaisi turhan intensiivistä vaikutelmaa. Miksi lähestyjä olisi hullu? Onhan sitä ihmiset tehneet aloitteita tavalla jos toisella aina.

Vierailija
1057/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltais. Pelkäisin miehen menevän valittamaan jollekin ahdistelusta.

Joutuisin ties mihin sit sen takia, jos ihan viattomasti menisin vähän "kosiskelemaan".

Miehet eivät valita ahdistelusta jos joku tulee normaalien käytöstapojen rajoissa tekemään aloitteen.

Vierailija
1058/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet viedään nuorena, samoin naiset.

Kuka haluaisi jonku miehen joka ei ole kymmenessä vuodessa kelvannut kenellekään edes Tinderissä?

Ehkä hieman villiä olettaa, että kirjaimellisesti kaikki "hyvät" (mikä sitten onkaan hyvä) löytäisivät elämänkumppanin nuoruudessa. Ja vielä että nämä suhteet kestäisivät koko elämän, tai ainakin vanhuuteen, ettei yksikään näistä "hyvistä" vapautuisi uudestaan "markkinoille".

Vierailija
1059/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitkin painua helvettiin samointein jos mielestäsi on tasa-arvoista että vain miesten täytyy uskaltaa tehdä noin. Varaudu pakkeihin, jos mulle tuut tolleen sanomaan nii. Haistatan kusivitut ja toivotan paskaa loppuelämää.

Vierailija
1060/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi henk koht käsittää miksi käydä läpi tuollainen ilmiselvä kiertotie jonkun muka-puheenaiheen kautta, ruokakaupassa missä tilanne on todennäköisesti aika nopea. Ja itse ainakin vaivaantuisin siitä jos minun pitäisi keskustelun vuoksi keksiä jotain järkevää vastattavaa yhtäkkiä jostain leipäpaketista. Joo, kannattaa, on hyvää leipää, jos tykkää täysjyväleivästä? Mihin keskustelu siitä siis etenisi?

Mutta tämä voi olla vaan minä :) -m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi