Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Vierailija
2/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan puhumalla. Se on paras tapa. Minä olen mies ja minua saa kyllä lähestyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ketään lähestynyt kaupassa, kadulla tai missään muussa julkisessa paikassa poislukien baari. Minua ei ole koskaan kukaan lähestynyt vastaavasti. 

Jäänyt juuri tuohon lähestymisen vaikeuteen. Pitäisi keskustelun alkaa jollain muulla syyllä, mutta harvemmin sitä julkisella paikalla tulee keskusteltua vieraille. Lähestyminen "Hei, näytit kivalta. Kiinnostaisiko sinua lähteä kahville?" tuntuu vaikealta ellei jopa mahdottomalta. 

Vierailija
4/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

” hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?”

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

Vierailija
5/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Vierailija
6/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin erikoisena jos joku tuntematon tulisi vaan treffejä tyrkyttämään suoraan. Eri asia jos tulisi jotain muuta vuoropuhelua ensin. Tarjoustuotteista keskustelua tai kysyisi neuvoa jonkin tuotteen sijainnista, kenties törmäisi kärryillä anteeksi pyydellen. JOS siitä jotenkin tulisi keskustelu ja huomaisi tyypin mukavaksi ja kiinnostavaksi, ehkä olisi luontevaa jos toinen ehdottaa juttelun jatkamista parempana ajankohtana.

Vierailija
7/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset täysillä päin ja huudat törmäyksen jälkeen että pidä pää pystyssä koko kauppassa olo ajan tulee. Jos mies sattuu kaatumaan törmäyksen seurauksena voit myös ironisella äänellä sanoa että laita kiviä taskuihin.

Vierailija
8/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit siitä että kerrankin on nainen joka on oikeasti halukas lähestymään miestä.

Minuun tehoaisi ainakin aitous, eli että sanot suoraan jos olet hermostunut tilanteesta mutta voisit olla kiinnostunut ehkä tutustumaan eli lähtisitkö kanssani vaikka kävelylle joskus....

Älä kysy kahville, koska korona-aikana ei mennä kahviloihin. Kävelytreffit on paras mitä näinä aikoina voi ehdottaa. On myös paljon luontevampaa ja helpompaa olla uuden ihmisen kanssa kävelyllä kuin istua kasvokkain jossain kahvilassa, auttamatta on kiusallisempaa kuin kävelyllä.

Vierailija
9/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... ompas nyt jotenkin... Nyt en kyllä ainakaan uskalla ottaa kehenkään mieheen kaupassa kontaktia. Millainenkohan Vierailija 3 on kun hänelle olisi kuitenkin ihan ookoo ;)

Tämä kauppajuttu on käynyt mielessä, koska itsellä ei ole nettideittailu tuonut oikein mitään hyvää, harrastukset ja työelämä ei ole sellaisia että siellä tapaisi kiinnostavia miehiä, ja baareissa pörrääminen ei minulta luonnistu. Kyllä minä ainakin kiinnostun miehestä ihan ulkoisen habituksen perusteella, joten jos joskus jonkun oikein kiinnostavan huomaisin kaupassa, kyllä minun tekisi mieli ottaa kontaktia. Mutta tosiaan...voi olla etten uskalla jos tuntuu häiriköinniltä vaan...

Vierailija
10/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin piilokameraksi.

Vierailija
11/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun päivittyihän tänne rohkaiseviakin kommentteja! :) Joo, ehkä ei siis mahdoton ajatus olisi. Kiitos. T:ap.

Vierailija
12/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.

M

T: Itsenäinen ja vahva mies, häshtäg IdontNeedNoWoman

Vierailija
13/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa että maailmanmeno on nykyään tällaista ettei toisia ihmisiä uskalla lähestyä eikä heille voi puhua arkisissa tilanteissa tai vaikuttaa jotenkin hullulta.

Itse olisin todella imarreltu jos ujon oloinen ihminen tulisi tervehtimään ja ilmaisisi kiinnostuksensa! Ajattelisin, että siinäpä jalat maassa oleva tyyppi ja onpa rohkea kun uskalsi juttusille.

Olen varmaan syntynyt väärään aikaan. Olisipa vielä lankapuhelimet ja lavatanssit joka kylällä ja ihmisille puhuttaisi silmiin katsoen eikä vaan whatsappailtaisi omista poteroistaan :(

Vierailija
14/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin lähestyy kaupassa vierasta sukupuolta niin viisasta on antaa myös puhelinnumero.

Monella ihmisella on selkäytimessä torjua ensin lähestymisyritykset, ja katua myöhemmin.

Vierailija
15/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kaupan kassa pyytänyt treffeille joskus. Kyseessä oli lähikaupan ihan nätti nainen, ja arvostin kovasti hänen suoraa pyyntöään.

Lähdin treffeille tottakai ja seuraaville ja seuraaville. Seurustelimme lopulta hieman yli vuoden.

Enpä usko, että miehet noin yleisesti ottaen panee pahakseen suoraa lähestymistä. Suurin osa on vain otettuja siitä, että heitä joku uskaltaa lähestyä.

Vierailija
16/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en uskoisi todeksi. Pakko olla joku tyttöystävän järjestämä källi, missä haluaa testata uskollisuuttani. On pistänyt kaverinsa asialle ja kuvaa itse tilannetta nurkan takaa.

Vierailija
17/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano psst tämän lähellä. Kysy nimeä ja onko lähiseudulta. Haluisko tutustua??

Vierailija
18/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kannattaa lähestyä kaupassa tai missä tahansa ihan vaan menemällä suoraan asiaan. Liiat tulkinnan varaiset jutut kannattaa unohtaa, koska miehille niiden tulkitseminen voi olla hankalaa.

Minäkin olen mies, ja olisin otettu mikäli joku uskaltaisi lähestyä tuolla tavoin.

Vierailija
19/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu mutta voi olla että en välttämättä aina edes huomaisi, jos olen kaupassa niin yleensä asioin nopeasti kovassa kiireessä. Kahvilassa, baarissa tai vaikka puistonpenkillä yleensä tilanne on paljon rauhallisempi ja sanomalehden voi aina pistää sivuun myöhempää lukua varten jos joku haluaakin tulla juttelemaan.

Vierailija
20/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lähestyä, mutta on parempi pysyä se tehdessä silti kaukana. Jos lähellä puhuessa hönkäiset aerosolit naamalle, niin hönkäiset potentiaalisesti koronan naamalle.

Sen takia kaupoissa ei pitäisi puhua eikä pitäisi tervehtiä turhaan, ei pitäisi sanoa kiitos kassalle niin että sanot sen suoraan päin kasvoja. Itse tervehdin ja kiitän sillä tavalla, että olen jo kääntynyt pois päin kassoista. En halua levittää aerosoleja ihmisten kasvoille. Toimisipa jokainen näin. Mutta kassojen turha puhuminen voitaisiin muutenkin lopettaa nyt pandemian aikana. Kaupassa turpa kiinni, niin tästä päästään todennäköisemmin ohi ja virus kukistuu kun se ei leviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi