Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta valmistujaislahjasta?

Vierailija
28.05.2013 |

Ylioppilaalle ajattelin ostaa tällaisen http://store.iittala.com/Aalto-teraskulho-50-x-182-mm ja kulhoon tekisin itse kukka-asetelman.

Onko ihan tyhmä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi. Ennemmin tuo 44e rahana.

Vierailija
2/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 20:10"]

Itse en haluaisi. Ennemmin tuo 44e rahana.

[/quote]

No niinpä tietysti. Kelpaako shekki tai Visa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kukkakimppu maljakkoon.

Vierailija
4/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että tuo pikkukulho on kuin koiraruokakuppi! :P Ajatus on kaunis, mutta vati ei mielestäni erityisen kaunis ole. Ehkäpä lasinen Aalto olisi enemmän mieleeni. Asetelmanhan voisit sellaiseenkin rakentaa.

Vierailija
5/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla satavarma haluuko tuollaisen. Mieluummin rahana, tasan 50 eu

Vierailija
6/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli ensiksi mieleen, et vasikalle tuosta tulis hyvä raksukuppi.

Oikeesti antaisin ennemmin rahana, ellei tuo ko henkilö olisi sinulta juuri tuota lahjaa toivonut.

Vierailija
7/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi itse saada tuota, mieluummin lasinen aaltomaljakko. Tai sitten se 50 e rahana.

Vierailija
8/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kulho on "kylmä". Moni ei varmaankaan pidä siitä. Meinasin ostaa lahjaksi ystävälle, mutta kulhon nähtyäni päätin olla ostamatta.

Jos et ihan varmasti tiedä, mitä teini tarvitsee, anna rahaa. Kaapin perukoilla vuosia lojuva lahja on kaikkein hyödyttömin.

Vierailija
9/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ruma kulho. mikset antaisi rahaa tai lahjakorttia?

Vierailija
10/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEINEILLE RAHAA. TEINIT TARVITSEVAT RAHAA. TEINIT EIVÄT HALUA MITÄÄN KUPPAISTA KULHOA, VAAN RAHAA. BILETYS JA IPHONET EIVÄT KUSTANNA ITSEÄÄN. JOTEN RAHAA.

Vierailija
11/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuoret tuota kulhoa arvosta, sopisi 50-lahjaksi paremmin.

Vierailija
12/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

av taas vauhdissa. minusta ihan hyvä lahja, vaikka kieltämättä se isompi malli näyttää kivemmalta. itse olisin ainakin ollut tyytyväinen, jos olisin saanut tuollaisen valmistujaislahjaksi (enkä esimerkiksi vaaleanpunaista mariskoolia tai jotain kammottavaa kalevala-korua) 

Vierailija
13/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs mieltä kotimaisesta pellavapyyhkeestä (pojalle)?

Vierailija
14/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha on tosi ikävä lahja, valmistunut voi hyvin käyttää sen vaikka juomiseen tai vaatteisiin tai ihan mihin tahansa tyhmään. minusta lahjakorttikin on parempi idea, jos et tuota kulhoa päädy ostamaan niin lahjakortti iittalaan on oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
15/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on suvussa yksi tuommoinen isompi, ja sitä on se sukulaistäti tarjonnut meille kaikille nuoremmilleen (sai sen itse lahjaksi) Maku kaikilla sama: ei tykkää. ja mulla ikää n. 40v

Vierailija
16/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha on siitä hyvä lahja, että nuori opiskelemaan lähtevä nuori voi käyttää sen esim. tykkäämiinsä astioihin, opiskeluvälineisiin (läppäri tms.) mennä sillä matkalle ja saada ikimuistoisia kokemuksia jne.

mitäs se lahjanantajalle kuuluu, mihin se lahjansaaja lahjarahansa käyttää. Toisaalta; jokainen saa antaa lahjaksi just mitä tykkää, mutta tietty aina kantsuis miettiä, mitä se toinen saattaisi haluta...

Vierailija
17/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten parempi vaihtoehto, että lahja päätyy kaappiin eikä sitä koskaan kukaan arvosta eikä käytä? Tämä siis teille, jotka halveksivat rahalahjoja.

Lahjan antaja saattaa pitää mariskoolista ja vihata iittalan metallikulhoa. Entä jos lahjan saaja ajattelee täysin päinvastaisesti?

Vierailija
18/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyödyllistä, esim Arabian Uunikokkisarja  ( http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/astiasarjat_uunikokki_osat_ja_varit_uunivuoat ) että nuori voi tehdä makaroonilaatikkoa (jos siis joku omilleen muuttava nuori kysymyksessä). Minusta ainakin kaikki nuo aaltomaljakot ja mariskoolit oli kaikkein typerimpiä yo-lahjoja, mita niillä oikein tekee? Jotain käyttötavaraa. Minusta hyvä lahja oli myös Fiskarsin juustohöylä-kuorimaveitsi-leipäveitsi-sakset -setti, niitä en olisi ehkä tajunnut hankkia ennen kuin ensimmäisen kerran omassa kodissa pitää juustoa höylätä.

Vierailija
19/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen laakeamman version tosta yo-lahjaksi. On ollut mieluinen omassa kodissa.

Vierailija
20/21 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva lahja, jota voi käyttää tarjoiluastiana myöhemminkin. Jos lahjansaajalla ei vielä ole kodin tarvekalustoa hankittuna, niin hyvä pannu, kattila, vuoka tai muut laadukkaat kodin käyttötavarat ovat yleensä sellaisia, joita ei ole varaa ostaa, mutta joita tarvitaan. Ei sitä nuorena juolahda mieleen, että ostamalla kerralla laatua ei tarvitse vuoden kuluttua olla hankkimassa uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi