Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kotihoidontuella kituutukseen hyvä konsti!
12.07.2006 |
Mä käytin tätä:
Kun vielä olin raskaana, töissä ja tienasin tarpeeksi, söin valtavasti. Keräsin ylimääräistä läskiä parikymmentä kiloa. Säilytin niitä vanhempainvapaan loppupuolelle, ja sitten aloin " syödä kuormasta" ! Ruokamenoissa säästyi 500 kcal verran päivässä, kun söin omaa takapuoltani. Suosittelen! XD
Kommentit (2)
Eli imetät vaan koko jengiä niin kaikki hyötyvät varastorasvoistasi. Jos sattuu että saa työpaikalla syödä työnantajan piikkiin, niin odotusaikanahan kannattaa kerätä vaikka 50 kg varastorasvaa, sillä ruokkii perhettään pitkään! ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ketsupilla vai ilman? ;)