Mitä lahjaksi 7-luokkalaiselle tytölle loistavasta todistuksesta
Viime vuonna sain Lumian, tänä vuonna haluaisi Iphonen, mutta ei ole varaa.
Mitä ehdotatte
Kommentit (10)
Lahjakortti tytön suosikkivaatekauppaan?
yö paikallisen maahanmuuttajan kanssa, NAMS SLURPS! Kelpaisi Graauuu
Joku kiva hemmottelu juttu yhdessä tytön kanssa. Menkää vaikka yhdessä pedikyyrin tms.
Onko ap 7-luokkalaisen äiti tai isä? Miten olisi sinun kanssasi kiva yhteinen päivä? Veisit tytön syömään ravintolaan tai piknikille? Museoon,leffaan tai mistä hän pitäisi?
Aika kalliita lahjoja, muistan kun itse olin yhdeksännellä luokalla ja vahempani antoivat minulle 50€ siitä kunniasta että pääsin yläkoulusta. Olin aivan ällikällä lyöty koska he eivät ikinä antaneet todistuksista tai kokeista rahaa vaikka kuinka hyvin onnistuin. Nykyään vanhemmat lahjovat lapsiaan ihan liikaa eivätkä he sitten loppujenlopuksi arvosta tätä elettä yhtään koska odottavat automaattisesti että jotain lahjusta sieltä tulee.
Minä kustansin omalle tytölleni limusiiniajelun maksoi tutulta 50€, sai ottaa kaverit kyytiin koulun pihalta, ja ajettiin 20min. matka ravintolaan jossa syötiin jälkkärit. Oli muuten tytär aika suosittu sen jälkeen :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 11:21"]
yö paikallisen maahanmuuttajan kanssa, NAMS SLURPS! Kelpaisi Graauuu
[/quote]
Minä en ole ikinä ymmärtänyt, että minkä ihmeen takia koulumenestyksestä pitäisi palkita...? Itselläni oli peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo 9,8 ja lukiostakin 9,6 ja en kyllä olettanut, että minua siitä jotenkin palkittaisiin, jos stipendejä ei lasketa. Koulua käydään itseä ja omaa tulevaisuutta varten, ei siksi, että täytettäisiin jotain vanhempien odotuksia ja kieli pitkällä odotettaisiin jotain lumioita ja läppäreitä palkinnoksi oman velvollisuuden hoitamisesta. Ugh, olen puhunut. :-)
Mulla sama mietintämyssy päässä. Viime keväänä ostin vain ruusuja... Varmaan jotain yhtä tylsää keksin taas.
Jokin kiva kesävaate?
Mulla ei olis kyllä varaa palkita kalliilla kännyköillä loistavista todistuksista kaikkia lapsia ;)
Entä jos kerrot lapselle budjetin ja sitten keskustelette lapsen kanssa, mitä sillä rahalla saa mitä lapsi toivoo?