Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen hoitaa lapsia kotona, miten on varaa matkustaa?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen tätä ihmetellyt, että jos nainen on 2 ja 4-vuotiaden lasten kanssa kotona, niin silti on varaa matkustaa sekä perheen kanssa että kaksistaan, kaksi-kolme kertaa vuodessa :O

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa, että lisäksi meillä ei ole muita kalliita harrastuksia kuin matkailu.

Vierailija
22/24 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:50"]

Meillä on tuo tilanne. Miehelläni on aika hyvä palkka. Kotihoidontuki, lapsilisä ja kuntalisä ovat yhteensä melkein sama summa kuin se joka minulle jäisi palkasta käteen kun siitä vähennettäisiin työssäkäyntikustannukset (eli päivähoitomaksut ja tymatkakustannukset). Lisäksi emme kiirehdi asuntolainan maksua vaan lyhennämme minimisummalla. Ap:n kaveri voi olla vaikka lyhennysvapaalla.

[/quote]

Hyi, ei elämästä saa nauttia. Elämän tarkoitus on ottaa niin paljon lainaa asumista varten, ettei mihinkään muuhun jää varaa. Muut ratkaisut eivät ole sallittuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ei ole perehtyneet nykyään netissä myytäviin matkoihin ja siihen miten niiden kanssa voi kikkailla, ei vaan oikeasti ymmärrä miten halvalla voi matkustaa. Ei siihen mitään ökytuloja tarvita. Priorisointikysymys. Jotkut ostaa mielummin uuden telkkarin tms.

Vierailija
24/24 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:36"]

Jaa-a. Minä olen työtön. En saa tai en siis nosta mitään tukia. Mies töissä. Teemme vuodessa 5-6 lomamatkaa. Toki tänä vuonna minä matkustan 7 lomamatkan verran.

Miten mahtaa toimia :)

[/quote]

No miten? 

[/quote]

Hyvätuloinen mies, perintöä ja  niitä muita tuloja.

t.se tuuumaaja  paljon matkustava