Millä peittää kamalat microbladingit?
Laseriin en halua näin kesällä mennä, millä ihmeellä saisin peitettyä ihosta kamalan väriset (mustaharmaat) microbladingit pois? Ongelmana vielä se, että en tykkää oikein muuten meikata ihoani juurikaan, mutta nämä kai nyt on pakko jollain peittävällä meikkivoiteella (?) yrittää saada piiloon?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa tatuoinnit peittäviä meikkivoiteita. Sellaisella saa peitettyä.
Juuri tämän tyyppisistä kaipaisin suosituksia..
Kat von D:llä oli yksi hyvä mitä kehuttiin kovasti. En nyt muista nimeä. Peitepuikkomainen cover up.
Anna oikeiden kulmakarvojen kasvaa siihen päälle. Kyllä ne peittävät tai ainakin sekoittavat värin paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anna oikeiden kulmakarvojen kasvaa siihen päälle. Kyllä ne peittävät tai ainakin sekoittavat värin paremmaksi.
Nämä on piirretty kohtaan jossa minulla ei oikeasti kasva kulmakarvoja 🙄 täytyy tsekata tuo Kat von Dee, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on piirretty kohtaan jossa minulla ei oikeasti kasva kulmakarvoja 🙄 täytyy tsekata tuo Kat von Dee, kiitos
Miksi ihmeessä sä olet moisen typeryyden mennyt tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan auta nyt tällainen, vai mitä itse luulet? Auttaisko jotkut happohoidot, joilla pigmenttiä vaalennetaan? Tai voimakas c-vitamiini?
Ohis
Millähän voisi nopeuttas pigementin haalistumista?
Oliko tekijän virhe? Eikö sillä ole jotain velvollisuutta korjata asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan auta nyt tällainen, vai mitä itse luulet? Auttaisko jotkut happohoidot, joilla pigmenttiä vaalennetaan? Tai voimakas c-vitamiini?
Ohis
Saa kai sitä kysyä? Olen utelias tietämään miksi ihmiset tekee tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Saa kai sitä kysyä? Olen utelias tietämään miksi ihmiset tekee tuollaista.
Inhottava kiusaaja sinä olet! Et yhtään mitään muuta. Mieti et sulle joku tekis samoin. Tuossa on todennäköisesti ammattilainen tehnyt virheen. Sellaista voi käydä, että menet luottavaisena palveluun ja palveluntarjoaja mokaa.
On olemassa tatuoinnit peittäviä meikkivoiteita. Sellaisella saa peitettyä.