Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan tämän miehen?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen naimisissa oleva nainen, pienen lapsen äiti. Olen rakastunut mieheen, jonka kanssa minulla on ollut eräänlainen suhde noin vuoden ajan. Mies on minua hieman vanhempi ja lapseton. Miehelle nykyinen järjestely sopii, mutta itse haluan enemmän. Haluan hänet kokonaan, mutta pelkään, että jos kerron todelliset tunteeni hän jättää minut. Avioliittoni miehen kanssa on kuollut, ehkä osittain tästä suhteesta johtuen, sillä tunteeni ovat kohdistuneet tähän mieheen. Mies on tietää perheestäni, mutta emme koskaan puhu siitä yhdessä ollessamme. 

Mitä teen? Sydämeni on aivan hajalla!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä riko nykyistä liittoasi tuon miehen takia. Olet hänelle vain leikkikalu, koska ei halua puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Kylästyy sinuun pian ja jos alat puhua sitoutumisesta vielä pikemmin. Tunnen miestyypin.

Vierailija
2/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole leikkikalu. Välitämme toisistamme todella paljon. Miehen kanssa vietetty aika on minulle todella tärkeää, ja tiedä ettei hänellä ole muita naisia minun lisäkseni. 

Vierailija
4/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä vaikeasti saavutettavaa.

Vierailija
5/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:18"]

En ole leikkikalu. Välitämme toisistamme todella paljon. Miehen kanssa vietetty aika on minulle todella tärkeää, ja tiedä ettei hänellä ole muita naisia minun lisäkseni. 

[/quote]

En kyllä epäile yhtään...Hän voi kyllä sanoa rakastavansa sinua ja se on kyllä totta silloin kun hän sanoo sen, mutta tunnin kuluttua hän saattaa sanoa sen jo jollekin toiselle. Yhdyn edelliseen... Grow up!

Vierailija
6/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitätte toisistanne, uskon sen. Miten sitten kun lapsesi tulee mukaan sekoittamaan kuviota? Nyt olette ilmeisesti tapailleet salaa kahdestaan. Kurja tilanne. Päätä ensin onko suhde mieheesi todella finaalissa vai vieläkö sen voisi pelastaa. Eroa jos et näe yhteistä tulevaisuutta.

Mutta älä eroa salasuhteen takia, se ei tule olemaan samanlaista enää eron jälkeen vaikka jatkuisikin. Arkipäivä iskee siihenkin. Toivottavasti saat sydämesi korjattua ilman, että kaikkien muiden sydämet särkyvät.

Vierailija
7/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata terveen (nuoren) miehen, joka tässä tilanteessa tyytyy yhteen naiseen. Mutta hienoa, että joku uskaltaa katsoa asioita sydänmen muotoisten vaaleapunaisten lasien läpi. Realismi onkin negatiivisyyttä, kyynisyydestä puhumaatkaan.

Vierailija
8/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää olla itsekäs ja ajatella pelkästään tunteella ja sydämellä, joten anna tyttö palaa!!

Vierailija
9/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo ihan liekeissa!

Vierailija
10/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:09"]

Grow up!

[/quote]

Komppi:)

Vierailija
11/11 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän järjestely sille sun lapselle parhaiten sopis? Ootko kysyny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä