Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet "Vain elämää" artistit? Mitä mieltä?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen pettynyt. :(

Sellainen viimekauden Eino Grönin ja Katri Helenan tasoinen "vanhan kansan" artisti puuttuu tuosta kattauksesta ihan kokonaan. Hurmerinta, Hanhiniemi ja Alanko eivät kukaan pääse edes lähelle vaikka lähimpinä tuosta porukasta ovatkin.

Ja miksi ihmeessä tälle toiselle kaudelle on otettu mukaan noin paljon "nuoria" artisteja? Siis sellaisia 20-30-vuotiaita, melko vähän levyttäneitä (Abreu, Jukkis, Närhi)? Eihän heillä ole tarpeeksi repertuaaria edes esitettäväksi! 

Ilmeisesti tuotannossa eivät kuitenkaan saaneet oikeita tähtiä mukaan vaikka ovat kovasti yrittäneet. Nyt mukana on epämääräinen otos sellaisia A) semi-julkkiksia, joilla on paljon keskinkertaisia levytyksiä ja sitten B) tämän hetken tähdenlentoja, joilla on vasta muutama levyllinen kasassa... Porukasta puuttuu sellainen oikea artisti.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288568904542.html

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään Cheapin tasoista taiteilijaa tuossa joukossa. Abreu pääsee fyysisellä pituusulottuvuudellaan ja pissisväen suosiossa lähelle, mutta ei se aitoa korvaa. Ikävä Cheapiä :(((( Taidan uuden kauden sijasta katsella viime vuodesta 169:nnet uusinnat!

Vierailija
2/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivisesti yllättynyt, varmasti tulee mielenkiintoinen kausi.

(Eino Grön oli ihan toisessa ohjelmassa pari vuotta sitten, ei tässä formaatissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Jukka Poikaa niin paljon, että jäänee uusi kausi katsomatta. Muutenkin liian nuorta kaartia, muutama kova vanha nimi ja hittinikkari olisi tarvittu mukaan.

Vierailija
4/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä pettymys kokonaisuudessaan, onneksi sentään muutama hyvä artisti matkassa, mut joku Närhi? Jukka-Poika? Hehe.

Vierailija
5/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä meinaan kattoo ohjelmaa silti, mä muistan ajatelleeni viime kaudestakin, että  mikä ihme juttu tää on, Erinilläki vaa yksi oma levy.... Ohjelman jälkeen olen tosi ihastunut varsinkin Eriniin. Abreun biiseistäkin on pakko laulaa jonkun joku tuntemattomampi kipale, kun ei niitä hittejä taida olla tarpeeksi.

Vierailija
6/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap, todella pettynyt. Olisi luullut että tästä maasta löytyisi parempiakin.

Vierailija
7/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiinnostava kokoonpano suurimmaksi osaksi. Innolla odota tulkintoja Maaritin vanhoista hiteistä :)

Vierailija
8/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt oon.

Viimekaudella Erin tosiaan oli se muutaman levyn ihme, mutta Erinillä kuitenkin on takana teinivuodet Nylon Beatissä, 10 vuotta. Älkää unohtako sitä! Ja aika monta Nylon Beat -aikakauden kappaletta ohjelmassa kuultiinkin, ainoastaan pari Erinin omaa uutta tuotantoa.

Tänä vuonna porukassa on ainakin kolme "huonoa Eriniä", joilla siis on vähemmän tuotantoa kuin Erinillä ikinä. Jukka Poika, Abreu ja Närhi. Hohhoi taas. Mitä kappaleita Abreulta voi esittää? Jotakin englanninkielistä poppia akustisesti? Jukka Pojan Silkkii Neljä Ruusua-vetona?

Mikä Koivuniemellä oli ettei mennyt ohjelmaan? Osallistuu johonkin toiseen juttuun? Mihin? Linnan tähtiin?

Vierailija
9/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:18"]

Samaa mieltä kuin ap, todella pettynyt. Olisi luullut että tästä maasta löytyisi parempiakin.

[/quote]

Varmasti löytyy, mutta ei oikeat taiteilijat lähde tuollaiseen viihdepuppuun mukaan. Olen syvästi hämmästynyt että Maarit lähti, olen arvostanut sitä artistina mutta tämä vie pinnoja.

Vierailija
10/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Jukka-Poika on ihan paras, mielenkiintoinen tyyppi.

Vierailija
11/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida oikein olla perillä Jukka Pojan tuotannosta (en mäkään ihan täysin ole). Jukka Poikahan on julkaissut erilaisilla kokoonpanoilla aika paljon. Eka levy taitaa olla joskus 2000-luvun taitteessa Soul Captain Bandin kanssa tehty levy Jokaiselle tulta.

Vierailija
12/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närhen ja Abreun miellän sellaisiksi, jotka eivät ole tehneet useita levyjä mutta onhan Jukka Poika tehnyt musiikkia jo reilu 10 vuotta, hänellä oli Soul Captain Band, kyllä häneltä biisejä löytyy. Yhtä lailla viime kaudessa Cheak oli niitä artisteja, joilla ei ole paljon levyjä julkaistu (tai ainakaan paljon hittejä). Laura Närhellä on toki biisejä Kemopetrolin ajalta.

Ap, kyse ei varmasti ole siitä, että tuotanto olisi ollut sitä mieltä, että ei vanhemman sukupolven artisteja mukaan vaan voihan kyseessä olla aikataululliset ym. syyt, vanhemmat artistit on syystä tai toisesta kieltäytyneet. Itse olisin mielelläni nähnyt Lea Lavenin tai Virve Rostin mukana.

Vierailija
13/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:34"]

Pettynyt oon.

Viimekaudella Erin tosiaan oli se muutaman levyn ihme, mutta Erinillä kuitenkin on takana teinivuodet Nylon Beatissä, 10 vuotta. Älkää unohtako sitä! Ja aika monta Nylon Beat -aikakauden kappaletta ohjelmassa kuultiinkin, ainoastaan pari Erinin omaa uutta tuotantoa.

Tänä vuonna porukassa on ainakin kolme "huonoa Eriniä", joilla siis on vähemmän tuotantoa kuin Erinillä ikinä. Jukka Poika, Abreu ja Närhi. Hohhoi taas. Mitä kappaleita Abreulta voi esittää? Jotakin englanninkielistä poppia akustisesti? Jukka Pojan Silkkii Neljä Ruusua-vetona?

Mikä Koivuniemellä oli ettei mennyt ohjelmaan? Osallistuu johonkin toiseen juttuun? Mihin? Linnan tähtiin?

[/quote]

voice of finland

Vierailija
14/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa kirjoittamaan oikein. Se on Cheek!

Vierailija
15/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava setti erilaisista musiikkityyleistä

Vierailija
16/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhiniemi ja Abreu saisi olla pois. Ensimmäinen tekee ehkä ihan ok musiikkia, mutta hän ei julkisuuskuvan perusteella vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta tai siltä, että laulutaito riittäisi venymään. Ja Abreulla taas ei oikein ole tuotantoa, vaikka hän sitten varmaan osaa tulkita muiden kappaleita. Just joku vanhus jommankumman tilalle olisi ollut hyvä, mutta ei taida vanhemmilla laulajilla ehkä riittää jaksaminenkaan, jos siellä vedetään viikko univelkaisena?

Vierailija
17/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:49"]

Opetelkaa kirjoittamaan oikein. Se on Cheek!

[/quote]

Et tajua sarkasmia? Cheap!

Vierailija
18/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:18"]

[/quote]

Varmasti löytyy, mutta ei oikeat taiteilijat lähde tuollaiseen viihdepuppuun mukaan. Olen syvästi hämmästynyt että Maarit lähti, olen arvostanut sitä artistina mutta tämä vie pinnoja.

[/quote]

pöh, nekö on oikeita taitoilijoita jotka ahdistuu lähikapakan pöydässä omissa liemissään? Fakta on se että tämä viihdepuppukehitys on vienyt niin paljon tekijänoikeuksia ja tuloja, ettei vanhalla kunnon tyylillä enää toimeen tule. Toki sen tuoppinsa varmaan saa, mutta monilla artisteilla on ihan elämäkin.

Vierailija
19/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhiniemi ja Abreu kiinnostaa itseäni eniten. Varsinkin muiden tulkinnat Hanhiniemen biiseistä.

Vierailija
20/49 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en katsonut ensimmäistäkään kautta, joten miksi pitäisi tämän toisen kiinnostaa?

Hanhiniemi teki Kolmannen Naisen kanssa hyviä biisejä, mutta se sauhuaminen niistä tekijänoikeuksista pudotti kaiket pinnat minun silmissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän