Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä Diplomi-insinööri, minkälaista

Vierailija
27.05.2013 |

Työtä teet? Tarvitsetko työssäsi matemaattisia lahjakkuutta? Mikä on työnimikkeesi? Minkä alan ihmisiä on työkavereinasi, onko kaikki Di? Mikä on palkkasi? Kiitos vastauksesta. Muutakin saa kertoa. T. Ensi vuoden Abi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erp-järjestelmäkonsultti. Asiakkaan kanssa käydään läpi heidän liiketoimintojaan ja pystytetään järjestelmä tukemaan sitä. Työssä tarvitsee loogisuutta ja laskutaitoakin on tarvittu monet kerrat kun on pitänyt tarkistaa, että talouspuoli pelittää, raportit täsmäävät, korot ja verot menevät oikein yms. Olen tuotantotaloutta lukenut DI ja ääasiassa työkavereista löytyy muita diplomi-insinöörejä ja KTM:iä. Vuosituloni ovat noin 105-115000€. Työ on hyvin mielenkiintoista ja siinä oppii koko ajan uutta.

Voin suositella diplomi-insinöörin koulutusta lämpimästi : )

Vierailija
2/3 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kuulostaa hyvältä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmistosuunnittelija eli käytännössä koodari olen. Matemaattista lahjakkuutta tai taitoja ei ole työssäni tarvittu koskaan. Työkavereina It-talossa kaikenlaisia koulutustasoja, tietojenkäsittelyn fm, amk-datanomeja, itseoppineita guruja. Palkka ei peruskoodaamisesta ole kummoinen, 3400 Euroa kuussa, mutta työ on stressitöntä ja mukavaa, en vaihtaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan