Naiset, tarkkailetteko salilla kuka on vahvin miehistä siellä ja kiinnostutte hänestä?
Vertailetteko minkä kokoisia painoja miehet siellä nostelee ja huomionne saa miehistä vahvin?
Kommentit (71)
En, koska yleensä naiset vetävät kovemmin salilla. Ne miehet, jotka nostavat isoja painoja tekevät sen hirveän ”katsokaa minua” ähinän kanssa, jolloin en todellakaan katso sinne päinkään. Naisia katson monesti ihaillen, etenkin jos nostavat isompia painoja kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska mitä isommat lihakset, sen pienempi muna, ja äly.
Naisen logiikkaa 🤦♂️
Ei ne tee pahuuttaan tuota. Moni asia on naiselle vaikea ymmärrettävä. Työkaverin 2kypänen tytär ei voinut treenata käsiään tai hauistaan salilla lainkaan, koska ne kuulemma kasvoi niin nopeasti
mies52v
Tuota kuulee naisilta. Minulla on ollut rasvaton ympärys hauiksesta 31cm ja ihan tavallisella treenillä, ei aktiivisella kaudella. Ei se nyt niin suureksi kasva vahingossa mitä naiset luulee.
Niinpä ja aika harvalla miehellekään ilman aineita. Naisilla vain rasva palaa ja kiinteytyy.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun en käy salilla. Salijormat on turn off. Uimarit on seksikkäitä ja rakastan itsekin uimista. Myös nyrkkeilijät ja tanssijat sytyttää.
Meinaat, että ne uimarit ja nyrkkeilijät eivät käy punttisalilla?
On taas mammalogiikka huipussaan.
Enhän minä niin sanonut. Sanoin, etten itse käy. On ihan eri asia jos esim. nyrkkeilijä käy satunnaisesti salilla hakemassa lisää voimaa ja lihasmassaa kuin olla siellä puoliksi asuva, salia elävä ja hengittävä pattismurffi kuten ap. Käynhän minäkin juoksemassa vaikka uinti onkin lajini, muttei se juoksu ole mulle mikään pakkomielle.
Jäntevät miehet vaan on seksikkäämpiä kuin rasvattomat lihaskimput. Sori siitä.Ei yksikään nyrkkeilijä käy satunnaisesti salilla. Kyllä siellä käydään lähes joka päivä. Sama juttu uimareilla. Sinä taidat olla taas niitä tätejä, jotka luulevat että miehille lihakset kasvavat itsestään, ja salilla käyvät ainoastaan 120-kiloiset voimailijat.
Olen huomannut itsekin, miten pihalla naiset pääsääntöisesti ovat lihasten kasvuun liittyen. Kuulemma joka päivä salilla viihtyvä Sali-Make on turn-off, ja että semmoinen "sopivan lihaksikas" on paras. Sitten näytetään esimerkkikuvia jostain Daniel Graigista uimahousuissa ja luullaan, että hänen lihakset ovat perua kaurapuurosta ja hölkkäilystä 🤦♂️
Enpä usko, että kukaan moista luulee. Mun mies esimerkiksi on lihaksikas, muttei käy salilla koskaan. Tekee vain erittäin fyysistä työtä ja harrastaa painia.
Nälkäisinä pyörivät silmämunat ei kiinnosta.
Katson sellaisia, jotka ei pälyile huomaako muut, vaan keskittyvät omaan toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa lähinnä nuorten kuumien salimisukoiden mielipiteet, ei keski-ikäisten lylleröiden jotka epätoivoisesti yrittää päästä jenkkakahvoista huitomalla liian pienillä käsipainoilla ja sitten tulevat tänne valittamaan kun pyörryttää jos ei syö kokonaista kääretorttua päivässä.
Juuri näin. Pitäisi saada jaoteltua treenaajat ulkonäön perusteella kauniit sekä nuoret omassa eksklusiivisessa seurassa ja muut turhat treenatkoon keskenään. Näin saataisiin kaikilke viihtyisä olo salilla, kun lihapullat yms. Ovat poissa silmistä
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Pumppaa itsestäsi kunnon lihaskimppu niin naiset ovat polvillaan edessäsi. Muista treenata myös niskaa ja leukaa niin saat kunnon laatikkoleuan. Sitä naiset eivät voi vastustaa.
Eikä saa unohtaa lentäjän lupakirjaa! Sitä ne kuumat salimisut kyselee seuraavaksi kun leuka ja lihakset on ensin tsekattu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa lähinnä nuorten kuumien salimisukoiden mielipiteet, ei keski-ikäisten lylleröiden jotka epätoivoisesti yrittää päästä jenkkakahvoista huitomalla liian pienillä käsipainoilla ja sitten tulevat tänne valittamaan kun pyörryttää jos ei syö kokonaista kääretorttua päivässä.
Sori, mutta salilla ollessani ajattelen ja unelmoin vain siitä kääretortusta.
Käyttäjä34749 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Pitäisi saada jaoteltua treenaajat ulkonäön perusteella kauniit sekä nuoret omassa eksklusiivisessa seurassa ja muut turhat treenatkoon keskenään. Näin saataisiin kaikilke viihtyisä olo salilla, kun lihapullat yms. Ovat poissa silmistä
Sekluusio ei ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Pumppaa itsestäsi kunnon lihaskimppu niin naiset ovat polvillaan edessäsi. Muista treenata myös niskaa ja leukaa niin saat kunnon laatikkoleuan. Sitä naiset eivät voi vastustaa.
Eikä saa unohtaa lentäjän lupakirjaa! Sitä ne kuumat salimisut kyselee seuraavaksi kun leuka ja lihakset on ensin tsekattu.
Juu ja kirurgin veistä.
Ei kiinnosta. Keskityn omaan treeniin.
En katso vahvinta enkä mitään pullistelijoita tai nättejä poikia mutta jos on joku kivan, turvallisen näköinen nallekarhumies joka sytyttää, saatan vaivihkaa katsella.