Naiset, tarkkailetteko salilla kuka on vahvin miehistä siellä ja kiinnostutte hänestä?
Vertailetteko minkä kokoisia painoja miehet siellä nostelee ja huomionne saa miehistä vahvin?
Kommentit (71)
Kyllähän se kieltämättä kiinnittää heti huomion, jos kokenut hopeakettu tekee yli 100kg sarjapainoilla ;)
Mira21
En mä semmosta ekaksi katso.
Voimakkuudella mies tekee vaikutuksen muihin miehiin, naiset katsovat miehen maksukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kieltämättä kiinnittää heti huomion, jos kokenut hopeakettu tekee yli 100kg sarjapainoilla ;)
Mira21
:D Oot kiusaaja
mies52v
Mä katson lähinnä millä autolla mies saapuu salille. Se määrittää myös kiinnostuksen tason.
Ilman muuta. Pumppaa itsestäsi kunnon lihaskimppu niin naiset ovat polvillaan edessäsi. Muista treenata myös niskaa ja leukaa niin saat kunnon laatikkoleuan. Sitä naiset eivät voi vastustaa.
Katson aina että kuka nostaa maasta enemmän kuin minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kun en käy salilla. Salijormat on turn off. Uimarit on seksikkäitä ja rakastan itsekin uimista. Myös nyrkkeilijät ja tanssijat sytyttää.
Meinaat, että ne uimarit ja nyrkkeilijät eivät käy punttisalilla?
On taas mammalogiikka huipussaan.
Enhän minä niin sanonut. Sanoin, etten itse käy. On ihan eri asia jos esim. nyrkkeilijä käy satunnaisesti salilla hakemassa lisää voimaa ja lihasmassaa kuin olla siellä puoliksi asuva, salia elävä ja hengittävä pattismurffi kuten ap. Käynhän minäkin juoksemassa vaikka uinti onkin lajini, muttei se juoksu ole mulle mikään pakkomielle.
Jäntevät miehet vaan on seksikkäämpiä kuin rasvattomat lihaskimput. Sori siitä.Ei yksikään nyrkkeilijä käy satunnaisesti salilla. Kyllä siellä käydään lähes joka päivä. Sama juttu uimareilla. Sinä taidat olla taas niitä tätejä, jotka luulevat että miehille lihakset kasvavat itsestään, ja salilla käyvät ainoastaan 120-kiloiset voimailijat.
Olen huomannut itsekin, miten pihalla naiset pääsääntöisesti ovat lihasten kasvuun liittyen. Kuulemma joka päivä salilla viihtyvä Sali-Make on turn-off, ja että semmoinen "sopivan lihaksikas" on paras. Sitten näytetään esimerkkikuvia jostain Daniel Graigista uimahousuissa ja luullaan, että hänen lihakset ovat perua kaurapuurosta ja hölkkäilystä 🤦♂️
Salin vahvin käyttää anabolisia ja sillä on niin finninen selkä ja reidet, että en kiinnostu.
Lihaksikas miesvartalo on tutkitusti naisille viehättävin. En tarkoita ylibodattua enkä liian rasvatonta vartaloa.
En. Ei mitään käsitystä käyttämäni salin miehistä. Käyn vain naisten puolella, enkä katso muita sen kummemmin. Keskityn omaan treeniin.
En muutenkaan ole kiinnostunut miehessä kropasta vaan lukeneisuudesta.
En. Olen siellä treenaamassa. Minua ei kiinnosta yhtään, ketä siellä lisäkseni on, kunhan jättävät minut rauhaan.
En, koska mitä isommat lihakset, sen pienempi muna, ja äly.
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa 🤦♂️
En todellakaan. Keskityn omaan treeniin.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, inhoan salilla asuvia miehiä... (yleensä kun miehet käy salilla, siellä ollaan 4tuntia joka päivä 😂) ei kiinnosta pätkääkään lihaksikkaat äijät. Miehet jotka tekee tätä,
kompensoi sillä yleensä jtn muuta ja se on naurettavaa (=niin huono itsetunto että tuntee itsensä mieheksi vaan kun on luonnottomat lihakset). Oma mies harrastaa juoksemista, pidän hänen vartalostaan. Ja pidän liikunnasta itsekin.
Yleensä siellä on porukka noin tunnin, mitä olen seurannut. Toki joitain erikoistapauksia, 4 tuntia treenaavia, mahtuu joukkoon, mutta harvoin.
Itse en kompensoi salilla mitään muuta kuin luonnostaan heikkoja lihaksiani. Mitään jättimäistä lihaskimppua ei minusta saa tekemälläkään, mutta treenillä vähän miehekkäämmän näköisen, ja lisäksi siitä tulee henkisestikin parempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa 🤦♂️
Ei ne tee pahuuttaan tuota. Moni asia on naiselle vaikea ymmärrettävä. Työkaverin 2kypänen tytär ei voinut treenata käsiään tai hauistaan salilla lainkaan, koska ne kuulemma kasvoi niin nopeasti
mies52v
Viimeisenä jää pystyyn se, jolla on coltti taskussa.
Fiksuin
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikkaa 🤦♂️
Ei ne tee pahuuttaan tuota. Moni asia on naiselle vaikea ymmärrettävä. Työkaverin 2kypänen tytär ei voinut treenata käsiään tai hauistaan salilla lainkaan, koska ne kuulemma kasvoi niin nopeasti
mies52v
Tuota kuulee naisilta. Minulla on ollut rasvaton ympärys hauiksesta 31cm ja ihan tavallisella treenillä, ei aktiivisella kaudella. Ei se nyt niin suureksi kasva vahingossa mitä naiset luulee.
Wau. Tästä on pakko saada esimerkki. Kerro vaikka kolme viimeisintä kertaa, kun joku nainen tuli tyrkylle, jotta varmasti huomaisit.